Pluspunten

3e keer dat ik bij jullie een nieuw gazon besteld heb. En weer dik tevreden

Geen, bezorgkosten wel aan de hoge kant helaas.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooi op tijd was op het adres

Pluspunten

Delivered on time.

Some parts of the grass was already yellow when delivered.

Pluspunten

Goede klante service Snelle levering

Geen

Pluspunten

Gekregen wat we besteld hebben en op de juiste datum !

Wat meer info erbij doen over hoe te behandelen voor en na het leggen..

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs zelfs met levering in een vroege tijdvak, mooie graszoden 49 van de 50 waren perfect. Fijn dat aarde gelijk mee geleverd kan worden. Het was voor mij een grote plus punt.

De chauffeur kwam met een 18 meter lang aanhanger, in dorpsstraatjes... hij moest keren op een onmogelijke plek. Petje af dat het hem gelukt is. Beter navigatie systeem voor vlottere leveringen?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit graszoden Goed advies

Geen

Pluspunten

Mooie graszoden, niet te lang op de pallet gelegen en volgens afspraak geleverd. Na leggen pakten ze al vrij snel!

Pluspunten

- Makkelijk te bestellen - Aantrekkelijke prijs - Simpel en aantrekkelijk webdesign - Goede informatie beschikbaar - Goede samenwerking met externe expediteur (Graszoden geleverd rond 11.00uur met standaard verzending, 20min. voor aankomst een belaankondiging, daarnaast kon de vrachtwagen niet in de straat komen maar heeft de chauffeur de zoden gebracht met de electriche palletwagen)

- De zoden zijn voorzien van een plastic gaaswerk voor versteviging. Dit is positief, maar staat niet op de website vermeld - Afleverbevestiging externe expediteur niet aangekomen in mailbox (ook niet in spambox)

Pluspunten

Ze bellen van tevoren en geven goed uitleg over de graszoden.

Pluspunten

Keurig op tijd geleverd. Kwaliteit gras goed.

Pluspunten

zeer snelle levering , goede kwaliteit grasmat, en zelfs voldoende mest meegeleverd. Chauffeur was niet te beroerd de pallet naar de achtertuin te brengen. Kort om top bedrijf om zaken mee te doen. Nu lekker met deze tropische temperature genieten van de mooie tuin !!!

geen

Pluspunten

Snelle reactie en levering

We hebben voor de tweede keer graszoden besteld. De eerste levering was de kwaliteit erg goed. De 2 de levering was de kwaliteit echt een heel stuk minder!!

Pluspunten

Sterk dat op basis can het weer attenties worden gestuurd waar je op moet letten

Geen

Pluspunten

Correcte levering van het gevraagde.

Vooralsnog niet.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering van goederen

Na aangeven van kwaliteitsproblemen met de geleverde graszoden is er na een eenmalige reactie geen enkele communicatie of actie meer geweest vanuit het bedrijf. Ook niet na herhaalde vragen middels emil.

Pluspunten

Levering volgens afspraak. Warmhartige schauffeur die de tijd nam om de zoden op een goede plek af te leveren zodat de loopafstand het kortst is. Graszoden zijn van zeer goede kwaliteit en er zaten 0,0 slechte plekken in. Goede tips op de website na deze gevolgd te hebben is onze nieuwe grasmat binnen een week al goed gehecht aan de bodem en groeit het goed .

Geen zo door gaan!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mooie website, netjes en overzichtelijk

Ik heb op vrijdag graszoden besteld en betaald, en wilde ze maandags ophalen. We hebben gebeld om ze een dag later op te halen ivm afwerking grond nog niet klaar. Nu is het woensdag, en wordt er gezegd dat er geen order binnen is gekomen... morgen kunnen we ze ophalen... erg jammer dit. Als service voor deze slechte organisatie had ik ze graag kosteloos thuis bezorgd gekregen! Kortom, ik vul nu een waardering in, voor iets wat we nog steeds niet hebben ontvangen

Pluspunten

Een week geleden bijna 100m2 aan gras laten aanleggen door Lageman. Dit gebeurde uiterst vlot, ook heeft de gras een mooie egale kleur en textuur. Ik ben zeer tevreden en raad het bedrijf zeker aan.

Pluspunten

Ze doen wat ze beloven. Vandaag voor 12:00 besteld, de volgende dag thuis afgeleverd. Ook handige tips via mail.

Pluspunten

Mooie kwaliteit gras. Ziet er zo anders uit nu top.

Geen

Pluspunten

Snel, goede voorlichting, duidelijke voorwaarden. Was voor ons best spannend om 160 m2 te leggen. Was het wel egaal genoeg en zouden we dit zelf kunnen, maar fluitje van een cent. In 4 uurtjes was het gehele gazon gelegd en na 1 week hebben we een geweldig groene grasmat die we inmiddels al hebben gemaaid en super strak erin ligt...Foto is van toen het er net ingelegd was. Inmiddels zijn de legnaden al weggetrokken. Kortom, dik tevreden.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM