Pluspunten

Mooie zoden en volgens afspraak geleverd

Pluspunten

Snelle en vriendelijke bezorging! Gras is erg mooi geworden:-)

Geen

Pluspunten

Zeer tevreden. Graszoden en teelaarde voor het huis afgeleverd. Kwaliteit van de producten was prima. Instructies en tips voor het zelf leggen waren zeer bruikbaar. Van te voren ook telefonisch advies ingewonnen en zeer netjes te woord gestaan.

Pluspunten

Hele goede kwaliteit graszoden ontvangen; niet beschadigd, niet uitgedroogd en mooi van kleur. En vroeg geleverd! Heel tevreden!

Pluspunten

Snel en flexibel

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

je krijgt je beloofde gras netjes bezorgd

wij hebben grint liggen op het pad en dus dat was pech hebben voor ons want we mochten alle graszoden 30 m2 zelf de tuin in sjouwen helaas. de aflevertijd was onduidelijk zelfs op de dag van levering heb ik tot 2x toe moeten bellen om te weten te komen hoe laat ze er zouden zijn, wel jammer eigenlijk!

Pluspunten

Eenvoudig bestellen, snel geleverd. Mooie graszoden. Stevig en allemaalbgelijke dikte. Compliment!

Nvt

Pluspunten

kon kiezen voor tijdsafspraak, waardoor je zeker weet dat je de hele dag de tijd hebt om te leggen

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel geleverd.

Gelukkig had ik extra rollen voor de zekerheid besteld want er zaten minstens 6 slechte rollen bij die ik moest vervangen. Er zitten nog een paar bruine rollen tussen het hopelijk nog gaan doen.

Pluspunten

Al een paar keer enkele tientallen vierkante meters graszoden besteld, en er zullen er nog meer gaan volgen gezien we op moment van dit schrijven nog zo'n 800m² gras moeten leggen. Fijne webshop, snelle levertijd en niet duur.

Het enige nadeel is dat de dag van levering weliswaar gekozen kan worden, maar dat de bezorgtijd vervolgens tussen 8:00 en 18:00 is. Meestal gaat het goed en krijg ik ze 's morgens ruim op tijd, maar ik heb ze ook wel eens laat op de middag gehad. Dan is het natuurlijk zuur als je nog een paar kuub teelaarde en tientallen vierkante meters zoden moet leggen.

Pluspunten

Pluspunten

Heel vriendelijke aan telefoon , goeie kwaliteit en op tijd geleverd op het juiste afgesproken tijd . Een aanrader .

Bij bestelling het juiste bedrag van levering in België . En op de site België kunnen aanduiden voor levering

Pluspunten

Goede prijs, duidelijke website met veel nuttige informatie. Zoden zijn van goede kwaliteit. Zoden werden om 12.00 geleverd, mooi op tijd.

Pluspunten

Alles netjes geleverd volgens afspraak,correct aan de telefoon en leuke chauffeur. Gewoon goed.

Pluspunten

Graszoden zien er goed uit, zijn van een goeie kwaliteit. Goed advies gekregen. Ook op een vraag telefonisch netjes antwoord gekregen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Nette prijs.

Zaten een paar oude zoden tussen. Deze waren al bruin en hadden schimmel.

Pluspunten

Uitstekende informatie, zowel vooraf als achteraf. Levering precies volgens afspraak. zoden van prima kwaliteit.

Pluspunten

Goede communicatie! Vragen worden meteen goed beantwoord. Een bedrijf met verstand van zaken. Tot nu toe goede service en afspraken zijn goed nagekomen!

misschien is het een idee om met warm weer de geoogste zoden in de koeling op te slaan en in een open vrachtwagen te vervoeren. De zoden waren al flink aan het broeien bij aankomt. Wel meteen de zoden van elkaar afgehaald, en meteen gelegd en overvloedig besproeid. ondanks snelle handelen veel bruine zoden helaas. We hopen dat dit bijtrekt. Mocht dat niet het geval zijn hopen we dat er een goede oplossing gevonden word.

Pluspunten

Snelle levering, fijn dat betaling achteraf kan. Over de kwaliteit kan ik niks zeggen want ik kon het niet leggen in m’n eigen tuin. Ik heb anderen wel gelukkig kunnen maken met 28m2 gratis graszoden.

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam voor de telefoon, snelle levering en goed verpakt.

Vooral doorgaan waar jullie mee bezig zijn en vernieuwen indien dit nodig is

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel besteld

Levering veel later dan afgesproken, waardoor ik tot laat in de avond bezig was met gras leggen. Ik heb meer geleverd gekregen dan gevraagd, waardoor ik nu een aanhanger moet huren om het restant weg te gooien.

Pluspunten

Prima afspraken. Keurige levering. Volle tevredenheid.

De pallet bleef achter bij mij als klant. Alle klanten bij elkaar zijn even zoveel of meer pallets. Hier zit een behoorlijk bedrag dat niet terug vloeit naar het bedrijf, maar dat ongebruikt blijft liggen. Is hier niets mee te doen, bijvoorbeeld een tijdelijke opslag door de klant en vervolgens 1 x per maand een zgn. ophaalservice ?

Pluspunten

Vriendelijke mensen en professionele uitstraling en weten waar ze over praten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel geleverd , makkelijke website , goede prijs

Transport kan beter , graszoden waren helemaal uitgedroogd dus ik hoop wel dat de plekken wel bij groeien

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede telefoonservice

Ik bestel 120m2 15 a 20m2 is echt slecht!?!? Rekenig van 410 euro waarvan toch 50 a 60 euro dood is. Vind ik sneu Niet beetje. Maar echt stro verslechtert. Goede ondergrond weet zeker ligt aan kwaliteit door regen afgelopen maand

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM