Pluspunten

Snelle en duidelijke levering, omdat het zo warm was bij levering kregen we zelfs een mail de avond voor levering en adviezen. Gras ligt er super in ondanks de hitte en geen uitval

Pluspunten

Netjes geleverd. Scherpe prijs!

track&trace tijdsindicatie helaas niet correct/actueel

Pluspunten

Snel geleverd graszode van goede kwaliteit goede voor en nazorg ivm met warmte

Geen

Pluspunten

Levering op tijd! Prima matten. Enige dat er soms warmt verschil in breedte of lengte zat maar allemaal binnen kleine marge.

Pluspunten

Het is fijn dat je de zoden 2 dagen van tevoren kan bestellen. Dit maakt het flexibel. De graszoden werden in goede staat geleverd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

klachten worden niet serieus genomen beloftes niet nagekomen wordt niet teruggebeld komt over als malafide bedrijf

Pluspunten

Snel, kwaliteit, proactief, volledig... aanrader!

Geen

Pluspunten

Snelle levering en prettig dat we nog een extra mail kregen hoe we de graszoden moesten besproeien met het warme weer van de afgelopen tijd.

Weet ik zo even niet

Pluspunten

Super levering, vooraf goede uitleg ontvangen hoe te leggen.

Pluspunten

Goede service snel geleverd

Zou gratis leggen zijn ook alleenstaande moeder s Die het niet kunnen betalen

Pluspunten

Snelle levering Goed gras en mooie prijs

Pluspunten

Snelle levering, keurig een bevestiging per mail ontvangen van de bestelling en leverdatum etc. Uitstekende graszoden

Pluspunten

werd prima geholpen bij de balie. door het veld heen op zoek naar de pallet met graszoden, daarna weer terug naar de balie voor de bemesting.....Het is dat ik er zelf aan dacht, anders was ik weggereden zonder de bemesting. Deze gewoon op de pallet erbij.

Pluspunten

Prettig contact telefonisch daarna makkelijk besteld en snel geleverd. Mooie zoden

Alleen de website nog aanpassen dat zaterdag levering niet meer van toepassing is

Pluspunten

Prima plaggen. Goede staat. Op tijd geleverd

Geen

Pluspunten

ik ben een hoveniersbedrijf en had graszoden besteld bij een andere leverancier deze had af laten weten terwijl ik een tuin moest opleveren. Gelukkig kon ik hier 1 dag van te voren nog bestellen en heb ik mijn tuin op tijd opgeleverd. En het belangrijkste is dat het super mooie verse sterke zoden waren.

Pluspunten

Duidelijk en betrouwbaar.

Pluspunten

Snelle en keurige levering. Graszoden van mooie kwaliteit.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De zoden zijn goed

De levering van de zode zijn ronduit slecht! Er zo gelost worden met een elektrische palletwagen maar het was een kookapparatuur waardoor ik uren kon gaan sleuren met de graszoden. Ook werd er niet geleverd in het tijdvak waar ik 25 euro extra voor had betaald, helaas geen reactie gekregen meer van de medewerker of ik me geld terug krijg! Ronduit belabberd gevoel aan over gehouden!

Pluspunten

100 vierkante meter speelgras à 1,95 Uitstekende prijs kwaliteit verhouding Levering letterlijk de volgende dag netjes op pallets

De bestelling werd 2 maal geleverd?! De andere chauffeur netjes bedankt en teruggestuurd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Supersnelle levering.

Ik had een dikkere grasmat verwacht zonder een net eronder. Ik vraag me af wat nu het verschil is tussen premium en een gewone grasmat.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit gras en goede instructie voor het leggen en onderhoud

Pluspunten

Wij waren de laatste waarbij bezorgd werd dus de graszoden lagen al de hele dag in een warme vrachtwagen. De graszoden zagen er nog heel mooi uit na zo'n rit en helemaal niet droog zelfs, mooie donkere groene, kleur, stevig en netjes afgesneden. Na het leggen gelijk gesproeid en je ziet het gras tot leven komen, geen onkruid er tussen. We hebben elke dag wel gesproeid en dan zie je echt hoe snel het aanslaat. Kwaliteit ligt zeer hoog en dat voor die prijs. Sterk aan te bevelen. Ook de bezorgkosten liggen zeer laag. Heel erg tevreden. Ook duidelijke afspraken over de levertijd. Chauffeur was vriendelijk en heeft het op de dichts bijzijnde plek gezet.

Geen. Hier hebben ze alles op een rijtje.

Pluspunten

Bij het eerste telefonische contact prettig en goed geïnformeerd. Volgens afspraak 23 m2 geleverd op de aangegeven plek. Ik vond de zoden erg goed van kwaliteit en mooi gelijk van breedte zodat het leggen vlot en probleemloos verliep.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM