Pluspunten

Goede kwaliteit grasmatten voor een goede prijs! Ook levering was prima! Keurig een mailtje op de dag van levering welk tijdstip het geleverd werd.

Pluspunten

Prima levering op plek van afspraak! Zoden zien er netjes uit, goede kwaliteit, en is eenvoudig te leggen. Snelle levering is ook ideaal tegen een concurrerende prijs! Nu hopen dat het gazon mooi aanslaat!

N.v.t

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levering volgens afspraak tot in de tuin. Prima service Van de chauffeur die met zijn palletwagen zeker 200 meter over de klinkers is gereden. Zoden van prima kwaliteit. Ze liggen er net in dus of de kwaliteit zich ook bewijst moeten we nog afwachten. Minpuntje is dat de zoden voorzien zijn van een netje. Hopelijk is het net afbreekbaar, heb dat nog niet terug kunnen vinden.

Duidelijker over gebruik van netting. Vind dat geen pré.

Pluspunten

Keurig geregeld, mooie graszoden, we zijn er erg tevreden over! Top

Ga zo door!

Pluspunten

Snel betrouwbaar en netjes, pallet netjes op de plek waar het gras moet, perfect

Zo door blijven gaan

Pluspunten

Mooie grasmat en netjes aangeleverd. De transporteur bracht de pellet met graszoden netjes tot aan de achtertuin.

Pluspunten

Bestelling snel en op tijd, goede kwaliteit, goede nabehandeling met tips en goede instructies! Leuke bezorger was een bonus!

Pluspunten

Snelle levering en scherpe tarieven.

Sterkere pallets gebruiken. Medewerker kon de graszoden niet van de kuub teelaarde afkrijgen met zijn heftruck. Wellicht was graszaad meeleveren voor dorre plekken in ‘t gras.

Pluspunten

Erg snel geleverd, aardige chauffeur en graszoden zagen er goed uit. Tijd was 2 uur later als gepland maar ja na zo'n afstand kan dat ook niet anders

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd. Goede kwaliteit graszoden. Handig is ook de bijgeleverde leginstructie en onderhoudsinstructie

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Via website werkt t bestellen vlot

Leveren op de aangevraagde dag. Zaterdag besteld, bezoekdag was woensdag, levering donderdag

Pluspunten

Op tijd geleverd Goede kwaliteit Conclusie: alles tip top

niets aan te merken

Pluspunten

Prima gras mooi op tijd volgens afspraak geleverd

Pluspunten

Snelle levering en optijd. Goede graszoden.

Pallet met 72 graszoden was niet goed ingeseald. Met uitladen verscjoof alles en moest alles vanaf de straat naar de tuin vervoeren. Heeft veel extra tijd gekost.

Pluspunten

Snelle levering en gras van uitstekende kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alles was goed alleen er zou bericht komen wanneer ze gebracht zouden worden is. Niet gebeurd daardoor stonden de graszoden uren láng in de brandende zon jammer .een verbeter punt.

Pluspunten

Netjes op tijd geleverd .

Pluspunten

Goede graszoden, het is een mooi gazon geworden1

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima graszoden en zelfs na 17 u. telefonisch goed bereikbaar.

Van het transportbedrijf in de ochtend geen Track en Trace ontvangen. Gebeld en zou voor 15u geleverd worden. Nogmaals gebeld om 17:50. Uiteindelijk heeft de bezorging pas om 19:30 plaatsgevonden. Verbeterpunt is betere communicatie met het transport bedrijf.

Pluspunten

Mooi gras en een erg vriendelijke bezorger die met een handig karretje ze zoden op de juiste plek kon lossen.

Mijn contact gegevens waren niet door gegeven aan de bezorger en ze konden mij niet laten weten hoe laat ze er ongeveer zouden zijn waardoor we elkaar bijna mis liepen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik kreeg graszoden geleverd met netten. Op marktplaats.nl meldt het bedrijf dat er graszoden zonder netten geleverd worden. Op de graszodengelegd.nl wordt niet over netten gesproken. Ik voel mij toch misleid. Ik heb mailcontact gezocht. Men spreekt over een misverstand. Dat lijkt mij niet het juiste woord.

Pluspunten

Lage prijs voor prima kwaliteit. snelle levering, betrouwbare transporteur (DGO Hoogeveen) snelle feedback op vragen tav aanleg en onderhoud. uitgebreide instructie op de website. Top bedrijf!

plastic vel onder de graszoden op de pallets, voorkomt veel veegwerk in de vrachtauto. Bewaar / verwerk advies graszoden inbinden in de pallet.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM