Pluspunten

Klantvriendelijk, telefonisch goed bereikbaar, duidelijk site, goede kwaliteit product

Pluspunten

snelle levering ,prijs nivo is goed ,kwaliteit goed.

geen

Pluspunten

snel geregeld en bezorgd

had bij bericht chauffeur gezet naast zandzak, dit werd echter niet gedaan

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Toegankelijke website

Levertijd overdag ipv 22:00. Direct graszoden leggen was niet mogelijk: brengt kwaliteit niet ten goede.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levering volgens afspraak

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Keurige website met duidelijke info.

Betere communicatie na bestelling via de mail, zoals op de website vermeld staat dat je een bevestiging mail krijgt en een track en trace. Dit allemaal niet mogen ontvangen. Levering was wel op tijd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Maak duidelijk wat de prijsen zijn want de prijs op de begin pagina klot niet met wat er in de overte staat.

Pluspunten

Goede communicatie en fijne website, is over nagedacht! Prachtige zoden, had gekozen voor premium, ze waren ook erg goed! Zelfs de restje na 1-2 dagen liggen nog steeds mooi groen.

Bewust gekozen voor 08.00-12.00 levering, kwam pas na 13.00. Transporteur zelf gebeld, wisten niet dat er tussen 08.00-12.00 geleverd moest worden? Communicatie hierover kan misschien beter? van de 100 zoden waren er 3-5 zoden die scheef waren gesneden, deze had ik liever niet gehad.

Pluspunten

Goede communicatie, snelle levering volgens afspraak en niet duur. Kwaliteit van graszoden ook erg goed.

Pluspunten

Zeer tevreden goede kwaliteit graszoden. Nu hopen dat ze goed aanslaan.

Ik had gevraagd om even te bellen als er bezorgd was dat is niet gebeurt. Verder maak ik daar geen groot punt van.

Pluspunten

Ik heb geen negatieve punten

Geen

Pluspunten

Correcte afhandeling, tijdige levering en prima kwaliteit van de graszoden (incl. wormen......)

geen

Pluspunten

Donderdag besteld. Vrijdag op gewenste dagdeel geleverd.

Pluspunten

Goed verzorgde verpakking en duidelijk aangegeven tijd van het bezorgen. Prettig en nuttig een digitaal bijlage hoe je vanaf het moment van bezorgen, het leggen en met de graszoden moet omgaan. Nu is afwachten of de graszoden hechten, groeien en groen blijven.

visueel zichtbaar maken hoe je de graszoden in banen zou kunnen leggen.dit vooral in verband met de naden.

Pluspunten

Goede levering Prima kwaliteit graszoden.

Mogelijkheid voor ophalen aangeven bij bestelling.

Pluspunten

Super snelle levering, nette mail in de ochtend over de levering. De chauffeur was niet te laat, hij was ruim op tijd.

Ik had ruim besteld, nog eens nagerekend maar hielden niets over. Van het kleine beetje verlies het laatste stukje dicht gelegd. Ik heb het idee dat we iets te kort kwamen. Niet gemeld, het ligt immers dicht. Bij mij ouders was er ruim er ruim voldoende.

Pluspunten

Super!!

Pluspunten

Voor de rest prima in orde. Snel geleverd. Matten waren van goede kwaliteit. Nu kijken of ze aanslaan.

De levering beter afstemmen. Bij bestellen wordt aangegeven tussen 08.00 en 18.00 uur. Later een melding tussen 23.00 en 01.00 uur. Schets mijn verbazing worden geleverd rond 16.45 uur.

Pluspunten

Duidelijke website, goede prijs, snelle levering en het belangrijkste: topkwaliteit graszoden. Kan niet wachten om te maaien!

geen

Pluspunten

Prima kwaliteit graszoden!

Als ik al iets zou moeten noemen is het dat de graszoden langer waren dan de aangegeven 2,40... hierdoor hield ik meer over dan ik verwacht maar eigenlijk krijg je dus meer dan waar voor je geld!

Pluspunten

Snelle levering, vriendelijke behulpzame bezorger. Goede kwaliteit graszoden, we hebben zelfs een aantal m2 meer gekregen dan besteld.

Pluspunten

Nette rollen aangeleverd en snel

Niet

Pluspunten

Duidelijke website en snel betaalproces. Communicatie vanuit de leverancier is prima. De graszoden werden netjes geleverd en van hoge kwaliteit. Mijn gazon ligt er nu al prachtig bij.

Communicatie vanuit de transporteur was matig - er zou een email worden verstuurd met een tijdvak - dat is nooit gebeurd. Chauffeur was ook niet echt vriendelijk.

Pluspunten

Goede bezorgservice de graszoden werden zelfs in mn tuin geleverd! Zeer lage prijsen en mooi gras!

Geen verbeterpunten.

11 Stuifzandlaan