Pluspunten

Bezorging was netjes volgens afspraak. Fijn dat we niet thuis hoefden te blijven en het keurig op de afgesproken plek stond. De graszoden zijn ook van prima kwaliteit. Mooi groene graszoden aangeleverd gekregen.

Geen

Pluspunten

Snelle levering, goede levering, goede service, aardige bezorger, goede en mooie grasmatten, netjes op een pallet neer gezet in de achtertuin precies waar ik dat wilde. Gewoon een dikke prima!

Geen idee ik ben zeer tevreden

Pluspunten

Snel, vriendelijk en goede kwaliteit.

Geen verbeterpunten, alles dik in orde.

Pluspunten

Snelle levering. Mooie groene & volle graszoden. Duidelijke 'handleiding' bijgevoegd met oa uitleg over het leggen en de verzorging van de zoden. Wij zijn tevreden!

Pluspunten

Geweldige service en levering op tijd en prachtige graszoden. Foto volgt nog,het gazon was met veel hulp de zelfde dag gereed en goed nat gehouden

Geen.

Pluspunten

De graszoden werden vroeg bezorgd, dat was erg fijn! Een enkele zode had wat gaten, maar over het algemeen waren de zode erg goed! Tot nu toe tevrede en de grasmat ligt er mooi bij!

Pluspunten

juiste en snelle levering. mooi gras, een week geleden gelegd en groeit als kool. prima bedrijf.

Pluspunten

Snelle en goede service, vaklui die goed op elkaar afgestemd zijn en netjes werken.

Ik zou een mail krijgen met daarin het tijdstip waarop het bedrijf voor de deur zou staan. Mail echter nooit ontvangen.

Pluspunten

snel, betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

zou niets kunnen aangeven wat verbeterd kan worden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Gras werd snel geleverd, goede kwaliteit

Ik heb meerdere malen contact proberen op te nemen over de levering, omdat wij in de binnenstad wonen. Ik kreeg vage mailtjes terug, er werd niet naar mijn vraag geluisterd. Uiteindelijk 15 minuten voor levering telefonisch contact met de chauffeur gehad. Ik stond op dat moment voor de klas, erg vervelend. Dit bedrijf kan in de communicatie met klanten veel verbeteren.

Pluspunten

Snelle levering. Goede kwaliteit zoden

Geen

Pluspunten

Prima bezorging en product...

Geen

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering, goede prijs!

Niet alle graszoden zagen er netjes uit. Zodra de zoden aankwamen, heb ik ze direct gelegd. Hierbij viel op dat een rol of 5 goed droog cq verdroogd waren. Heb extra gesproeid. Hopelijk levert het geen dode stukken op

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Voorinformatie via website, verkoopproces. enz uitermate professioneel.

Aantal zoden waren gewoon slecht gesneden. kwaliteit ( zie foto) onder de maat. Gelukkig had ik 2 m2 extra besteld vanwege snijverlies. Ik had echter minimaal snijverlies. Uiteindelijk ben ik ontevreden over de kwaliteit van het product. Dat valt me tegen.

Pluspunten

Mooie, goede en duidelijke site. Komen afspraken na. Goede nazorg van het gazon.

Het dichter aansluiten van de gazonplaggen.

Pluspunten

Ze lieten er geen gras over groeien. Snelle levering en prima gras kan straks de kleine er lekker op spelen

Heb eerlijk gezegd geen idee heb weinig verstand van deze branche en alles liep vlekkeloos. Ja, dan zou mijn tip zijn, ga zo door!

Pluspunten

Vakmensen, het gras ligt er weer keurig bij, na diverse verbouwingen was ons grasveld gesneuveld, maar met Lageman graszoden is ons veld weer tiptop voor elkaar. Met goed advies voor de komende tijd voor wat betreft bemesting en maai hoogte komt het helemaal goed en kunnen we weer genieten van een strak gazon. Bedankt mannen.

Pluspunten

Snelle bezorging, mooie prijs voor mooie grasmatten! Erg tevreden!

Pluspunten

Makkelijk bestelproces, snelle levering. Gras is na 1 week al volledig vastgegroeid. In combinatie met de geadviseerde bemestingskorrels volledig geslaagd.

Pluspunten

Netjes geleverd, goede kwaliteit graszoden.

Heb geen klachten

Pluspunten

PRIMA PRIJS KWALITEIT VERHOUDING, EFFICIENTE INFORMATIEVOORZIENING EB SNELLE LEVERING. 'GELIKTE KLANTVRIENDELIJKE WEBSIDE.

LEVERING AANGEGEVEN TUSSEN 08.00 - 1800. CHAUFFEEUR BELDE OM 06.17 DAT HIJ OVER EEN KWARTIER ZOU ARRIVEREN. OVERIGENS NETTE EN ZEER BEHULPZAME TRANSPORTEUR.

Pluspunten

Mooi gras, netjes afgeleverd

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM