De enige punt is, de knop van of je bemesting nodig hebt is niet erg duidelijk. dit zie je snel over het hoofd, en als je het niet niet hebt zit er aan vast.

Pluspunten

Mooie kwaliteit, goed prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en adequate afhandeling. Kortom ik ben een tevreden klant.

Afstemming met de vervoerder over de wijze van levering, dat leverde wat onduidelijkheid op, zowel bij mij als bij de vervoerder (bleek bij aflevering).

Pluspunten

Bezorgd op de afgesproken tijd, in prima conditie ontvangen, de dag erna gelegd en na 5 dagen ligt er bijzonder gezond gras in de tuin. Veel dank.

Pluspunten

Kwalitatief goed gras (aldus de hovenier). Bezorging op afgesproken tijdstip. Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

Betaling voor specifieke bezorgtijden. Geen mogelijkheid tot afleveren graszoden in eigen tuin wanneer oprit uit kiezels of dergelijke bestaat.

Pluspunten

Snelle levering en mooie grasmatten.

Pluspunten

goede service en goede producten

bij levering van graszoden dit in de morgenuren te doen zodat de hele dag ng gelegd kan worden.

Pluspunten

Duidelijke website, bestellen met factuur, leverdatum keuze.

Levering met verkeerde vervoerder meegegaan waardoor uiteindelijk pas laat op de dag geleverd terwijl dit niet nodig was geweest.

Pluspunten

Ik vind de service erg toegankelijk. De bezorgdienst verdient een dikke pluim. Een erg vriendelijke en leuke man.

Pluspunten

Prachtig kwaliteit van gras

Geen

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Snelle levering, goede service, vriendelijke en behulpzame medewerkers

Tips wat te doen met de zakken en pallets.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid Communicatie Levertijd Conditie graszoden

Geen

Pluspunten

nette en snelle levering. Gras ziet er goed uit.

Pluspunten

Goede kwaliteit, goede levering, goede informatie!! Heel tevreden.

Geen verbeterpunten, alles is top verlopen!

Pluspunten

Perfecte Graszoden onze tuinmannen waren er erg enthousiast over . Makkelijk gelegd en goede kwaliteit. Wat wil.je nog meer.

Pluspunten

Redelijk tot goede kwaliteit en verpakking van de graszoden

De graszoden hadden veel (60%) netten erin, dit is wat lastiger werken met op maat snijden. Ook is mij niet bekend of dat van plastic is, dat zou nogal verontreinigende kunnen zijn. Wellicht is het oplos of afbreekbaar.

Pluspunten

Prima graszode geleverd op de afgesproken dag

Geen aanmerkingen

Pluspunten

Super, levering prima geregeld graszoden na 2/3 dagen al mooi.

Nvt

Pluspunten

Kwalitatief goede, dikke, grasmatten die ook na het leggen mooi groen en stevig zijn gebleven! De grasmatten werden op 2 pallets netjes tot in de tuin geleverd.

Ik vond het niet prettig dat ik 1 dag voor levering werd gebeld met de vraag of ik alsnog grasmatten met netten wilde i.p.v. zonder omdat men geen 120m2 kon leveren. Uiteindelijk netjes opgelost door via een collega in de buurt alsnog op tijd te leveren.

Pluspunten

Geen opmerkingen, alles prima geregeld voor een goede prijs.

Pluspunten

snelle levering, goede kwaliteit-prijs verhouding

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit graszoden

Pluspunten

snelle levering, prima kostprijs

Pluspunten

Volgende dag al geleverd! Kreeg mail tussen welke tijd ze langs zouden komen. En ze waren er ook tussen die tijd. Gras ziet er goed uit. Donderdags geleverd en pas zaterdags gelegd. Hadden t opgerold laten liggen, had uitgerold moeten worden, maar daar hadden we geen plek voor. Maar geen probleem, zaterdags zag het er ook nog goed uit. Nu anderhalve week later is het gras al flink gegroeid.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM