Zeer tevreden!

Goed mooi gras en in tact aangekomen

Uitstekende dienstverlening

Kwam even niet uit om op de bestelde dag de graszoden af te halen. 1 belletje en zonder probleem een dag verzet.

Een goed bedrijf welke een kwalitatief uitstekend product levert tegen een mooie prijs.

Een goed en klantvriendelijk bedrijf welke aandacht voor de klant heeft en een mooi product levert.

Super snel geleverd. Super kwaliteit

Snelle levering. Goed verpakt. Mooie kwaliteit gras.

Netjes en goede kwaliteit

Goede kwaliteit graszoden en op tijd geleverd. Bezorger netjes en behulpzaam.

Prachtig diepgroene graszoden

Snelle levering en prachtige diepgroene graszoden met goede informatie voor het leggen en ook nog goede meststof (tegen extra betaling) die direct erover kan worden uitgestrooid! Zeer tevreden!!

zeer goede service

snelle levering en goed grasmatten

Delivered on time, in front of my garden, however, without informing

The grass and soil was delivered in front of my garden on the day which I selected. I satisfied with the products and placement area. However, delivery guy did not informed us about delivery and placement during the process. Hope next time delivery workers will contact buyers if no one responded to the door and informed about the delivery and where they placed it. Overall, recommended!

Vriendelijk en goed

Vriendelijke mensen. Hebben me veel informatie gegeven via de telefoon. Leveren netjes tot aan de deur en heel belangrijk: ook op tijd. Premium gras is van goede kwaliteit. Prijs is marktconform.

Slechte kwaliteit

Toen ik het gras van de kar haalde waren bijna alle gras rollen stuk en beschadigd.

Goed geregeld en keurig op tijd

Graszoden waren keurig op tijd geleverd en makkelijk te bestellen online. De zoden waren zo verpakt dat wij deze snel konden verwerken.

Netjes op tijd geleverd.

Makkelijk besteld via de site en prima op de afgesproken dag geleverd. kwaliteit van het gras is goed en slaat prima aan.

Goede prijs en het gras is van mooie kwaliteit.

We zullen hier vvolgend jaar weer bestellen!

Snel geregeld via De site, betalen via klarna. Gras ziet erooi uit. Alleen jammer van de bezorging die vier uur later kwam dan vermeld in de mail verder gewoon top

super chauffeur

eerste bestelling was troep gaten en dode stukken in de rollen

ik was voorbereid met me werk om graszoden te leggen kreeg ik graszoden met gaten en dode stukken gras in de rollen na een poos communiceren kreeg ik als nog nieuwe rollen maar goed weer een dag niks kunnen doen en niks kunnen verdienen nieuwe datum van leveren en heb het toen die dag gelegd ook deze rollen waren niet zo mooi voorheen kreeg ik top graszoden van hun geleverd heb gevraagd om de ouden te storten maar niet gevraagd of ik de stortkosten kon terug kon vragen

Keurig op tijd geleverd. Gras ligt er nu 5 dagen. Ziet er prachtig uit.

Uitstekende ervaring hoor!

Goede communicatie, fijn geleverd en veel tips. Komen jullie ook grasmaaien?

Gras wordt drie weken te vroeg geleverd zonder terugbetaling

Gras is prima van kwaliteit. Minpunt is wel dat eerste levering 4 dagen later wordt geleverd dan gepland zonder overleg. Tweede levering wordt in eerste instantie 3 weken te vroeg geleverd waarna og hiervoor verantwoordelijk wordt gehouden. Uiteindelijk na fikse discussie alsnog een levering beloifd gekregen op oorspronkelijke gewenste datum. Hopelijk gaat dit goed.

Alles naar wens verlopen

Graszoden waren prima en ook op tijd . Wat moet er met die 2 pallets gebeuren? Gaan die retour?

Goede stevige rollen gras. Flexibel personeel

Ik heb s’morgens besteld en kon de graszoden s’middags al afhalen.( vers van het land )

Mooie graszoden

Keurig netjes geleverd. Goede graszoden

snel, makkelijk, duidelijk

We hadden de glaszoden dinsdagmiddag besteld. Vrijdagochtend kregen we al bericht dat ze klaar lagen en afgehaald konden worden. Bij aankomst, lagen ze al klaar om mee te worden genomen. Ging heel makkelijk en snel. Ook nog advies gekregen van één van de medewerkers hoe het beste aan te leggen, te verzorgen, etc. etc. We waren erg tevreden en komen zeker weer terug mochten we er meer nodig gaan hebben.

Prima kwaliteit en snel geleverd volgens afspraak

Tot nu toe prima kwaliteit voor een goede prijs en snelle levering

Snelle levering en heldere informatie

We zijn zeer tevreden. Heldere informatie aan de telefoon en op de website. Het gras ligt er pas een paar dagen in, dus daar kan nog weinig over zeggen, al zie ik wel al kleine wortels aan de onderkant onstaan.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM