Helemaal prima

Mooie graszoden. Levering prima. Preadvies ook prima op de site.

overtreft iedere verwachting!!

Makkelijk te bestellen, snelle en efficiënte levering en een kwalitatief hoogstaand product!

Wederom prachtige kwaliteit!

Voor de tweede keer gras besteld bij graszodengelegd, nu voor de tuin aan de zijkant. En net als de vorige keer (veel mensen denken dat het kunstgras is....) slaat het goed aan en ziet het er nu al (na 1 week) prachtig uit! Bezorging was volgens afspraak.

Goed gras

Makkelijk duidelijk goed resultaat

Prima, we hebben gekregen wat we hebben besteld

Snel, duidelijk en niet duur. Makkelijk te bereiken. Aanrader!

Professioneel en houden hun afspraak

Grandioos

Legt makkelijk weg

Mooie graszoden die je makkelijk wegleggen.

perfect

Geweldig gegaan het bestellen gaat via de site goed, leveren van het gras geen probleem een aanrader.

Super mooi geworden

Het is super mooi geworden. En het groeit machtig goed

Graszoden waren zeer warm.

Om 17:45 werden de graszoden gebracht op Een pallet met plastic er om heen. De chauffeur zeer behulpzaam de pallet helemaal om de rij huizen heen naar de achtertuin te rijden. Plastic er af en wow wat een warmte kwam er vanaf. Meteen gaan uitrollen en plaatsen dus. Het gras zelf ziet er Zeer goed uit. Nu de komende weken afwachten hoe het verder zal gaan.

Goed opletten met leggen

Enkele lagen op de pallet waren oud. Dezelfde dag gelegd. Dus daar kon het niet aan liggen.

Goed product

Voor de 2e keer zoden besteld. Van goede mwaliteit en mooi donkergroen. Netjes bezorgd in aangegeven tijdvak.

Snelle levering en prima prijs

Perfecte graszoden en super snel geleverd. Gelijk gelegd nadat ze werden bezorgd en we zijn zeer tevreden.

Mooi gras, goed en snel geleverd!

Top kwaliteit gras

2e keer dat we hier gras kopen. Mooi gras. 2 uur eerder geleverd dan de track en tracé aan gaf. We zijn er erg blij mee! Ligt er nu 5 dagen in.

Gen op rn aanmerkingen. Super

Zeer tevreden snel en netjes afgeleverd conform afspraak

Zeer tevreden snel en netjes afgeleverd conform afspraak. De website was ook duidelijk en het gras ziet er goed uit.

Graszoden mooi op tijd geleverd en in prima staat

Vlot en correct geregeld

Ik werd zelfs vooraf nog gebeld, kom je het wel ophalen, je woont nog wel ver weg. Top!

Goede graszoden

Graszoden waren mooi (meer dan 100 rollen en er zat geen slechte rol tussen) en slaan goed aan. Enig smetje was dat de graszoden 2 cm dik waren i.p.v. 2,5 cm (zoals op de website staat) waardoor ze net niet perfect op een gelijke hoogte van de bestrating zitten.

Goede service, prima product

Vriendelijk geholpen toen ik de klantenservice belde met vragen, nuttige tips ontvangen. Product wordt snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit.

Op tijd en goed geleverd.

Deze beoordeling komt te vroeg. Net alles erin gelegd dus nog afwachten of het gras de kwaliteit heeft die ik mag verwachten. Gelukkig groeizaam weer!

Topproduct en uitstekende levering

Snelle uitmuntende levering gras zag er ook mooi uit en op de site staat ruim informatie hoe je het zelf moet leggen. Voor de prijs hoef je geen gras zaad te kopen die was ook fijn! Toppers en fijn weekend

Het gras werd netjes in het pad gezet bij de achtertuin. Er werd uit gelecht hoe je de grasrolle moet op tille zodat die niet scheuren en dat je het gras na het leggen nat moet maken. Mooi stevig groen gras!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM