Zeer blij en tevreden

Snelle bezorging en wij zijn zeer tevreden

Alles was gewoon top!

Goede kwaliteit gras, netjes afgeleverd/verpakt ook op afgesproken dag, grasrollen ook top en zeer goedkoop. Kan er dus niets op aanmerkingen ;)

Leveren vlgs afspraak, top kwaliteit

Netjes op afgesproken tijd afgeleverd.

Bestellen was rommelig, het resultaat is perfect

De webshop had kuren en i.c.m. contact met een inwerkende medewerker ging het bestellen niet goed (niet reageren op mail en de bestelling die ik na meerdere mailtjes op eigen initiatief telefonisch heb moeten plaatsen niet goed opnemen/factureren resulteerde in dat de bestelling een ruime week na initiële plaatsing niet klaar stond voor afhalen). Mij werd gevraagd een review te schrijven zodat jullie ook kunnen leren/verbeteren, dan is dit het. Gelukkig kende ik ze al na een eerdere bestelling en zijn de grasmatten superdicht en kerngezond. Nu blijkt ook dat het een erg flexibel bedrijf is (ze hebben het ter plaatse opgelost waardoor het wat meer tijd koste, maar ik wel aan de slag kon). Kortom, een nieuwe medewerker moet er even in groeien, de webshop moet functioneren, dan is het zonder meer 5 sterren. Je graszoden hier kopen? Ik zeg (ook namens mijn klanten) direct ja!

Goede kwaliteit en stipte levering

De service en kwaliteit zijn prima. Aflevering van de zoden was precies op de gewenste plek.

Duidelijke communicatie netjes op tijd en goede dag geleverd mooi product prima service!

Super snel geleverd

Mooie graszoden aangelegd

Levering op tijd en heel mooie kwaliteit

Na wijziging bezorgdatum van mijn zijde wat geen enkel probleem was

Goede kwaliteit gras en service

Snelle service, denken mee en goede kwaliteit gras voor een goede prijs

de zoden waren van een goede kwaliteit

makkelijk te bestellen, snel geleverd

alles was binnen een paar klikken geregeld. Prima en mooi gras geleverd

uitstekende graszoden

zeer snel en goede kwaliteit

Prima zoden, netjes geleverd

Ziet er heel netjes uit!

Snel en makkelijk besteld. Ziet er allemaal netjes uit!

Prima!!

Mooi stevig gras

goede kwaliteit en correct bezorgd

De grasrollen van 3 meter waren wel erg zwaar. Iets kortere lengte zou prettiger zijn. Scherp geprijgd

Snelle levering + genoeg zoden

Op dinsdag einde van de middag besteld en op donderdag 09:00 uur al bezorgd. Top service en levering. De graszoden zijn ondertussen gelegd, vooralsnog ziet heter goed uit.

Goede kwaliteit, levering op tijd

Goede kwaliteit

ik kwam van vacantie terug en de grasplaggen lagen op de afgesproken plaats.

plaggen zijn volgens de tuinman in een goede conditie

Niet super, maar voldoende dekkend

Na een eenvoudige bestelling, even afwachten op de bevestiging van de levering. Dit komt een dag van tevoren. De vervoerde had overdag wat vertraging opgelopen waardoor de levering gedurende de dag steeds wat later werd. Uiteindelijk aan het eind van de middag dan vrachtauto voor de deur. In de zomer en een warme dag in de vrachtwagen kan dit een wereld van verschil zijn voor de kwaliteit van het gras. De Chauffeur was zeer behulpzaam en brengt de pallet zo dicht mogelijk aan huis. Het gras was ruim bemeten, snijverlies hadden we niet hoeven te berekenen. Of het gras moet zowel in de lengte als in de breedte richting nog ingedrukt worden. Het verschil in dikte lijkt met het aanrollen wel redelijk weg te trekken. Zo op het eerste oog lijkt het prima, met een paar uur werk is er een wereld van verschil. Van een donker bruine naar een fijne groene vlakte. Na een aantal dagen komt het gras omhoog en zijn enkele mindere plekken zichtbaar. Het gras zit niet overal even dicht op elkaar. Al met al een nette voldoende, maar de echte wauw factor is niet aanwezig. De prijs / kwaliteit verhouding zal wel kloppen.

prima zoden en op tijd geleverd!

prima zoden en op tijd geleverd!

Lag keurig klaar

Super mooie graszoden

Zeer correct afgeleverd Allemaal goede kwaliteits rollen

Matig

De graszoden waren op verkeerde adres afgegeven en moest vandaar weer zelf meenemen naar de juist adres.

mooie kwaliteit graszoden/rollen

we zijn zeer tevreden mooie en fijne kwaliteit, wel brede rollen dan we gewend waren, maar dat ging lekker snel, en nu is het lekker aan het groeien, :-)

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM