Goede communicatie en hoge kwaliteit graszoden

Alles op tijd geleverd en hoge kwaliteit zoden, zelfs met warm weer

Toppie

Goed compacte graszoden

Allemaal prima geregeld

De meneer die het kwam plaatsen was erg netjes en vriendelijk Pet af voor deze jonge man

Prima gegaan

Levering op tijd en mooie graszoden!

Prima zoden, mooi op tijd geleverd!

Prima zoden, mooi op tijd geleverd!

Snel en correct

De zoden zijn van een goede kwaliteit en snel en correct geleverd

Gras was niet vers genoeg en meerdere scheuren in het gras.

Niet alle graszoden waren vers en volledig genoeg.

Helemaal tevreden

Snelle levering van een goed product , ik had 75m2 grasmatten besteld kreeg nog gratis bemesting erbij. Het gazon ziet er fantastisch uit! En wat een fijne attente bezorger heel vriendelijk zo hoort het te zijn .

Snel bestellen en laten bezorgen

Bestellen en bezorgen ging snel en makkelijk.

Mooie kwaliteit graszoden en prima levering

Mooie kwaliteit graszoden en prima levering.

Goede service, snelle levering

Bestellen gaat heel makkelijk via de website.

Goed contact

Voorlichting prima

Super service!

Wij hadden graszoden besteld voor de voortui om af te halen op zaterdag. Tot onze grote verrassing lagen de graszoden vrijdag al op de oprit! Telefonisch zijn we voorzien van goed advies over het bemesten, sproeien en maaien, dus dat moet helemaal goed gaan komen. Dit was voor ons niet de eerste keer dat we hier graszoden hebben besteld, de zoden in de achtertuin komen hier ook vandaan en doen het supergoed! Wij zijn zeer tevreden!

fantastisch gras

Er netjes geleverd op ee pallet. gras was duidelijk net gesneden, nog nat. 's middags begonnen met leggen Ligt er mooi in.

Prima geregeld , perfecte grasmat.

In eerste instantie goed

Nadat ik de zoden had gelegd was er kleurverschil en structuur van het gras. Volgens mij zijn de zoden niet van eenzelfde soort. Ik wil graag een reactie hierop wat er hier aan gedaan wordt

Kwaliteit gras erg goed

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit van de graszoden. Het gras werd 1,5 uur te laat afgeleverd, maar dat is inmiddels door het bedrijf naar tevredenheid met ons afgehandeld. Fijn.

Goed, keurig op tijd geleverd.

Slechte communicatie en service

De dag dat de zoden geleverd zou worden kregen wij pas te horen (na zelf contact opnemen) dat de zoden niet geleverd konden worden. Dat dit door weersomstandigheden kan gebeuren snap ik, maar dat er geen contact over wordt opgenomen is natuurlijk vreemd. Voor niets een dag vrij genomen en zitten wachten. Toen het gras uiteindelijk twee weken later heleverd was zag het er wel goed uit. Na drie weken begonnen er allemaal bruine dode plekken in te komen. We hebben verschillende malen via mail en telefoon hier contact over proberen op te nemen en steeds wordt er weer beloofd dat er naar gekeken wordt en er een reactie zal komen, maar helaas… Nee ik zou hier zeker niet weer ons gras kopen en ook niemand aanraden hier iets te bestellen.

Snel geregeld

Vlot geregeld

Top.

Mooi gras, snel geleverd.

Goed geleverd alles oke

Snelle goede levering.

Goede zoden

Matig

Waren zeker niet allemaal vers van 1 dag. Zaten oude droge rollen bij

Goed en snel, prachtige zoden geleverd

Super, voldoende zoden. Goede kwaliteit!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM