Mooie stevige en dichte zoden ondanks het slechte weer van afgelopen dagen Had 39m3 meter besteld. En ze waren stuk voor stuk sterk en stevig. Zat geen enkele slechte tussen

Redelijk

Prima zoden en levering zoals afgesproken. Ik ben een hovenier en heb de particuliere prijs betaald. Ik kon niet zien op de website waar je je als vakman je bestelling moet doen. Dat is jammer.

Ervaren en kundig is het gazon aangelegd.

Volgens afspraak op tijd gestart. In goed overleg is het gazon netjes en strak als een bijardlaken gelegd. Top gedaan binnen twee weken bestellen en leggen. Onze tuin is helemaal klaar voor gebruik!

Vers, netjes en op tijd geleverd

16 maart gelegd. Dit is een uitstekende kwaliteit gras. De zoden zijn wat vochtig, dus goed vers. 30m2 netjes op een pallet voor de deur afgeleverd.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooie dichte grasmat en fijn snel geleverd.

Goede kwaliteit gras,op tijd, op de juiste plek afgeleverd

Top ,woensdag 16:00 besteld,vrijdag om 9:00 geleverd

Prima graszoden, op tijd geleverd

Prima zoden, even dik en even breed

Prima kwaliteit, goede communicatie

Bedankt voor jullie ondersteuning in het verzetten van de levering afspraak vanwege de weers omstandigheden. Makkelijke site om te bestellen. Enig commentaar zou zijn om de levering op meerdere dagen te kunnen doen. Juist omdat het gras zo'n gevoelig product is, om dit af te stemmen met de timing van een project is dinsdag tm vrijdag soms lastig

Goede ervaring, snel en goed en prima verpakt, hoeveelheid inorde.

zie boven

Was prima

Goeie service en snel geleverd

Prima gras. !

Vlug en keurig op de oprit geplaatst toen we niet thuis waren. Met een telefoontje dat ze op de oprit staan.

Alles verliep volgens de afspraken. Het bestellen en de betaling verliepen goed. De levering correct volgens de afgesproken datum. Ik kan niet anders zeggen dan prima. Nu maar afwachten of het inderdaad een mooi grasveld wordt.

Goede kwaliteit en op tijd bezorgd.

Gewoon zoals het moet. Geen bijzonderheden te vermelden.

Levering goed, kwaliteit matig

Makkelijk besteld en goed geleverd (snel en grlost op de oprit) de zoden waren niet allemaal netjes gesneden (gescheurd) en een aantal hadden gaten. Ook is de 40 cm breedte best zwaar om te tillen. Volgende keer zou ik weer naar de 30 cm breedte zoeken.

Goede kwaliteit en supersnel geleverd!

Kwaliteit zoden goed. Snel geleverd.

Teleurgesteld

Dit is de derde keer dat ik gras heb besteld. Twee keer na volle tevredenheid maar deze keer liet het te wensen over. Van de pallets leek de helft omgevallen en weer recht opgezet. De rollen lagen door elkaar en sommige er echt ingeduwd. Veel rollen ook kapot. Dat konden we niet zien bij ontvangst. Jammer!

extreem slechte kwaliteit zoden, service blijkt nog slechter.

De graszoden die ik geleverd kreeg waren van zeer slechte kwaliteit. Ze werden eind van de ochtend geleverd en toen waren ze al aan het broeien terwijl het slechts 17 graden was en het regende. Veel stukken konden direct de container in, er zaten gaten in en het was overduidelijk niet vers. Verder was de grasmat ongelijk en zaten er allemaal pollen in. Op zich kan het gebeuren dat een levering fout gaat, maar de manier waarop ze er vervolgens mee omgaan is schandalig. Ik heb alles geprobeerd om een oplossing te vinden maar ze zijn niet thuis. Alleen maar praatjes van 'wat vervelend' maar het is een natuurproduct en mijn fout dat het niet aan wil slaan. Ik kon een zakje graszaad krijgen om het te repareren maar het wil niet bij ze doordringen dat ik graszoden bestel om meteen een goed gazon te hebben, en niet graszoden bestel waarvan men verwacht dat ik die vervolgens ga herstellen en bijzaaien. Ik heb nog geprobeerd naar via thuiswinkel.org verhaal te halen, maar om een onderzoek te starten door de geschillencommissie moet eerst 52,50 euro overgemaakt worden. Daar ben ik niet aan begonnen omdat ik inmiddels al genoeg onkosten heb gemaakt om het gazon te kunnen herstellen.

Voortreffelijk geregeld .

Met graszodengelegd.nl bent u verzekerd van een prachtig gazon !

Snelle service, goede kwaliteit en goede priks

Professionele organisatie

De graszoden waren hier relatief vroeg (ca. 12 uur) en dus kom ik die klus nog diezelfde dag afmaken. Over de kwaliteit van de zoden heb ik niets te klagen; integendeel. Aanbevelen: zeker!

Alles volgens plan

Zo van het veld naar de klant en prima kwaliteit. Zie de foto

Mooie volle grasrollen ,keurig

het is een mooi strak eindresultaat geworden

Prima gras en goed geleverd

Het enigste bedrijf wat ik kon vinden dat levert op een door mij gekozen dag Valt niet veel op aan te merken. Goed gras en goed geleverd

heel goed de levering was prima

heel goede zaak

Goede kwaliteit, goede service

Eenvoudig te bestellen en niet te krap uitgeleverd. Voldoende startmest. Keurig op tijd geleverd. Bezorgkosten voor teelaarde was wel hoog, dus uiteindelijk niet gedaan. Wel prettig dat optie geboden werd. Foto is 6 dagen na leggen.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM