Pluspunten

Volgende dag al geleverd! Kreeg mail tussen welke tijd ze langs zouden komen. En ze waren er ook tussen die tijd. Gras ziet er goed uit. Donderdags geleverd en pas zaterdags gelegd. Hadden t opgerold laten liggen, had uitgerold moeten worden, maar daar hadden we geen plek voor. Maar geen probleem, zaterdags zag het er ook nog goed uit. Nu anderhalve week later is het gras al flink gegroeid.

Pluspunten

Snelle levering. Keurig product.

Pluspunten

We werden goed op de hoogte gehouden van de levering. Er werd op de dag zelf een tijdsbestek van twee uur gegeven waarbinnen de bestelling zou aankomen en dit klopte. Ook van een kleine wijziging in soort grasmat werden wij netjes op de hoogte gebracht. De kwaliteit van het gras is goed, er zaten regenwormen in en het ligt er na drie dagen nog mooi groen bij.

Pluspunten

Mooie kwaliteit graszoden (Premium Speelgazon). Dikke laag grond waardoor deze niet scheurt. Geen onkruid in gras. Gras begint na enkele dagen al zichtbaar te groeien. Had wel veel geregend dus de graszoden waren lekker vochtig maar hierdoor wel zwaar.

Bezorging was uur later dan opgegeven tijdsspanne dan eerder via email gemeld.

Pluspunten

Prima kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd, eigenlijk alles.

Pluspunten

Levering snel en netjes.

Pluspunten

snel geleverd mooi gras

2 van de 20 rollen waren zo slecht dat ik die opnieuw moet bestellen gras was netjes en stevig

Pluspunten

Effectieve website, goede levering, zowel graszoden als grond. Prima, alles volgens verwachting!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede website waarop eenvoudig is te bestellen

Afterservice en bezorging. Kreeg de zoden pas om half 8 savonds waardoor ik tot 10 uur in het donker heb staan leggen.

Pluspunten

Ik ben heel positief over dit bedrijf. Alles is verlopen zoals is afgesproken. De graszoden zijn zelfs nog eerder geleverd dan de afgesproken tijd. Ik kan niets bedenken waarop verbeter punten van toepassing zouden zijn. Klasse. Helemaal top.

Geen verbeterpunten. Alles was keurig en netjes verzorgd. Mocht ik ooit weer graszoden nodig hebben kom ik zeker bij u terug. Klasse.

Pluspunten

Afspraak nagekomen en alles netjes aangeleverd op de plek die we als opmerking hadden aangegeven. Top

Pluspunten

Bezorgen op zaterdag, meerdere betaalmogelijkheden, overzichtelijke website, handige aanleggids, vriendelijke klantenservice, prijs graszoden, kwaliteit graszoden.

Toeslag zaterdag kan goedkoper

Pluspunten

Levert goede kwaliteit , snelle levering..

Geen

Pluspunten

-Nette levering -Vriendelijk en goed advies via telefoon -Premium Gras van goede kwaliteit -Geplande ochtend levering netjes op tijd

Communicatie over tijdstip levering was niet helemaal duidelijk. Volgens de bevestiging van graszodengelegd zou de vervoerder een track en trace sturen maar deze hebben we nooit gehad. wel kwam de levering netjes op de extra vroeg betaalde ochtend levering aan.

Pluspunten

Uitstekende website, zeer klantvriendelijk aan de telefoon, uiterst gemakkelijke bestelprocedure en een dikke plus voor de betaalmethoden. Levering vond zelfs plaats in de ochtend, ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van het levermoment. Alles laat niets te wensen over.

Er valt niets te verbeteren, op alle aspecten wat mij betreft een 10.

Pluspunten

Prima gras, snel geleverd, bezorgd tot aan de tuin waar het gras gelegd moest worden. Super!

Pluspunten

snelle levering mooie graszoden prima uitleg voor onderhoud

hoge leveringskosten voor klein aantal m2

Pluspunten

Fijn via internet bestellen en snel geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgtijden en het waren mooie graszoden. Ook fijn dat we een kleinere hoeveelheid konden bestellen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Graszoden zagen er prima uit

Gras werd pas 5 uur later geleverd als afgesproken. Na uur te laat zelf moeten bellen ipv dat ze zelf even contact opnemen dat het tegen zit. Dus betere afspraken met chauffeur dat ze klant informeren als ze afgesproken tijd niet halen.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, regelmatige update over de voortgang van de verzending van het product, uitleg over verzorging en aanleg, behulpzame aardige chauffeur. Op tijd geleverd, gras ligt er net in ziet er tot nog toe prachtig uit.

Prijs voor bezorging was, wegens zaterdag toeslag, bijna net zo hoog als dat ik voor de zoden heb betaald. Aan de andere kant, het was prettig dat er op zaterdag werd geleverd en de prijs voor de zoden was zo laag dat het elkaar ophief.

Pluspunten

Lag netjes klaar en vriendelijke mensen. Een rol was beetje beschadigd daarom hadden ze een extra rol bijgevoegd!

Pluspunten

Vriendelijke meedenkende klantenservice Snelle levering Duidelijke website

Pluspunten

Snelle service, duidelijke communicatie. Duidelijk de tijden doorgegeven voor de levering.

Geen, alles prima

11 Stuifzandlaan