2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Niet alle graszoden waren compleet en dus gescheurd

Eindcontrole

Pluspunten

Mooie graszoden!

Pluspunten

Snelle levering en klantenservice heel vriendelijk! Ook koerier was vriendelijk! Gras heel mooi groen, haha! Nette levering op een pallet.

Zaten wat hapjes her en der in de grasmat, was heel minimaal en ik kan me voorstellen dat dit onvermijdelijk is met een natuurproduct. Dit was de eerste keer dat ik gras heb besteld op rol.

Pluspunten

Prima graszoden, snelle levering en duidelijke tijdindicatie voor de levering op de gewenste dag.

Pluspunten

Keurig netjes en op tijd bezorgd!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

+ Gras is keurig op tijd bezorgt + Goede informatie op de website + Voldoende gras (ik had ruim over)

- We hebben 2 stukken glas gevonden in het gras - Er groeien zwammen in het gras (dit kan zijn omdat het weer wat te vochtig is de laatste tijd)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed bestelproces

Kwam later dan aangegeven tijdvak. De pallet was kapot waardoor deze niet met de pompwagen uit de vrachtwagen te rijden was. De onderste rollen waren beschadigd omdat de chauffeur het toch geprobeerd heeft. Hebben 47 rollen af gestapeld.

Pluspunten

Duidelijk, snel, goede kwaliteit en doet precies wat wordt belooft.

Ietsje meer aanlegbemesting meeleveren :)

Pluspunten

Geweldige sevice, goede afspraken mee te maken.

Pluspunten

Vandaag voor de tweede maal graszoden gelegd van Lageman Graszoden. Weer zijn we zeer tevreden over de kwaliteit van de graszoden en de service van het bedrijf. Woensdagavond besteld en vrijdagochtend netjes geleverd. Op vrijdag ochtend kregen wij een mail hoe laat de bezorger zou komen. De bezorger bracht het gras op pallet netjes achterom in de tuin. In de mail kregen wij een handige aanleggids met tips hoe we de graszoden het beste konden leggen. In een paar uurtjes was de klus geklaard en hebben wij een prachtig eindresultaat. Ja, je ziet de naden nog lopen maar we weten uit ervaring van onze vorige tuin dat deze zo weer weg zijn. Al met al weer zeer tevreden over Lageman en kan ze alleen maar aanraden!

Pluspunten

Snelle levering. Duidelijke leginstructies.

Er werd aangegeven dat er avond van te voren een tijdsindicatie van levering zou worden gemaild. Dit is niet gebeurd.

Pluspunten

Goede kwaliteid en mooi donker groen van kleur. Ik kreeg zelfs 2 graszoden extra bijgeleverd geheel gratis super

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit gras!

Pluspunten

Snelle levering en mooie kwaliteit .

Pluspunten

Goede service Denken met je mee Mooi gras Alles conform afspraak Levering tot in de tuin

Pluspunten

Prima gras, snel geleverd. Het lukte om het binnen 24 uur te leveren zodat ik zaterdag kon leggen.

Pluspunten

Flexibel (aantal m2 extra bijgesteld na opdracht) Professioneel resultaat

Indien beloftes gemaakt worden, kom deze ook na. Belofte 'binnen 2 werkdagen neemt planning contact op' werd niet nagekomen. Antwoordt op gestelde vragen per email, antwoord op vragen over factuur en/of extra m2 blijft uit. Pas telefonisch (nabellen) krijg je antwoord.

Pluspunten

Snelle en correcte levering, Duidelijke communicatie, Duidelijke website zonder verborgen kosten, de prijs is helder en dat is echt wat je betaald

Geen

Pluspunten

duidelijke website duidelijke planning wat betreft levering

jammer dat is geen berichtgeving is als levering later wordt afgeleverd

Pluspunten

Alles volgens afspraak!

Pluspunten

Kwaliteit geleverd gras uitstekend

Tansport is een rommel,er zitten 3 bedrijven tussen snik kreeg geen goede info..Tussen de doorgeven levertijd en de daadwerkelijke levering zat 4 uur verschil!!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM