Pluspunten

Mooie stevige grasmat van een mooie diepgroene kleur. Netjes op tijd geleverd en in perfecte conditie. Mooi op maat en geen onkruid. Helemaal top!

Pallets konden het gewicht van de graszoden net aan. Waren een aantal latjes van de pallet afgebroken door het gewicht. Een ietwat stevigere pallet zou geen kwaad kunnen.

Pluspunten

Goede website. Vriendelijk en duidelijke uitleg aan de telefoon.

Betalingsherinnering gehad terwijl ik wel betaald heb.

Pluspunten

Goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle levering. Tevens handige tips over de mail.

Misschien een video film hoe je het beste graszoden kan leggen. Alle tips hierin zou mooi meegenomen zijn.

Pluspunten

Goede service; - dag van te voren e-mail met bezorgtijd - snelle bezorging - goede kwaliteit - prijsgunstig Een aanrader voor iedereen

Pluspunten

De pallet met gras werd netjes de achtertuin ingereden met de palletwagen en stond pal naast de plek waar ik het gras moest leggen, dat scheelde me een hoop tilwerk.

iets eerder bellen als het wat later wordt. Ze waren wat later dan gepland ,maar het was die dag een gekkenhuis op de weg..

Pluspunten

Snelle levering, Graszoden gelijk gelegd.. met prima resultaat.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooie graszoden

Mischien apparatuur voor graszoden te leggen in verhuur bijv. Prof grondfrees of wals .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Voor mij was alleen de prijs positief, ze zijn de goedkoopste.

Luister naar wat je klanten te zeggen hebben. Ik had bij de 300 m2 graszoden die ik had besteld op 1 pallet 25 m2 graszoden die niet te gebruiken waren omdat ze niet van de pallet te pakken waren zonder volledig uit elkaar tr vallen. Ik heb hiervan foto's gestuurd en meerdere keren telefonisch contact gehad, wasr is beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Dat is nooit gebeurd. Geen fijne ervaring.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, en mogelijkheid tot achteraf betalen! (onder rembours)

chauffeur wist niet dat ik de bestelling onder rembours had gedaan, en wenste mij veel plezier met de bestelling..(wel lief!) En hoorde vandaag ook van de heren die de matten hier hebben gelegd, dat er drie erg slechte grasmatten bij zaten..

Pluspunten

Goede en duidelikje informatie aan de telefoon gehad, daarna besteld en de volgende dag waren ze al binnen, zoden zag er supervers uit, inmiddels genieten we van een tuin die gelijk af is. Nu wachten tot ze zijn aangegroeid.

De leveringstijd van de vervoerder liep twee uur uit zonder enige informartie, daar kan het bedrijf niets aan doen

Pluspunten

Zeer goede website, levering en een klantenservice die met je meedenkt en proactief is. Het was zeer warm weer toen wij de grasmat gingen leggen. Uit zichzelf belde de klantenservice op of het wel een goed idee was om de grasmat te gaan leggen. Na wikken en wegen hebben we besloten het toch door te zetten mede dankzij wat tips vanuit de klantenservice. Met resultaat, want we hebben een stralende mat ondanks dat we voldoende warme dagen daarna hebben gehad.

Geen. Ga zo door!

Pluspunten

Snelle levering, keurig gebeld voor de levering en de zoden zijn er super gemakkelijk in te leggen. Erg tevreden en al aanbevolen aan de buren

Pluspunten

Snelle levering en op tijd.

Sommige rollen waren ingesxheurd en de bovenste rollen waren droog.

Pluspunten

Snelle levering. Scherpe prijs.

Pluspunten

snelle levering van een goede kwaliteit graszoden, voorzien van uitleg en onderhoudsdocumentatie

geen

Pluspunten

Snelle levering! Graszoden zien er top uit. Geen dooie stukken of wild gras.

Pluspunten

Snelle bezorging Goede kwaliteit graszoden Ze groeien al lekker

ik zou het niet weten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima website en snelle afhandeling

Het gras viel wat tegen in de zin dat de zoden vrij eenvoudig scheurden indien ze werden opgetild

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede service en duidelijke communicatie betreft levertijd. Zeer tevreden met goede kwaliteit gras. Bedankt Ad van Zon

Pluspunten

Net correct personeel. Komen afspraken na en het eind resultaat is meer dan prima.

Geen

Pluspunten

Vandaag is bij ons het gras heel netjes gelegd. Het ziet er strak en mooi uit. Ook zijn we blij met het mollengaas dat direct onder de graszoden is gelegd. Als laatste vonden we de communicatie met de heer Lageman prettig, zowel in de offerte fase als tijdens de uitvoering.

Pluspunten

Snelle levering, goede kwaliteit van het product

Pluspunten

Perfecte levering, op tijd, helemaal super.

Pluspunten

Snel en optijd geleverd, de zoden earen van goede kealiteit en goed dik

Ga zo door

11 Stuifzandlaan