Pluspunten

snelle, correcte levering

kan er geen bedenken

Pluspunten

Woensdag besteld en maandag daarna werd aangelegd (we hebben gekozen voor het laten aanleggen). Ze hebben duidelijk ervaring, ze hebben alle materialen. We hoeven niks doen. Na halve dag nieuwe gazon! Prachtig. Wij tevreden!

Niks!

Pluspunten

Snelle levering, goed gras, goed advies, makkelijk te bestellen.

Gemist artikel waarop nog niet terug op gekomen is.

Pluspunten

Heel goed advies ivm warm weer om een minder warme week te kiezen

Heel te vreden

Pluspunten

Snelle levering, en op de gewenste dag, goede comminicatie, ook met nalevering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima levering, goede prijs

veel bruine sprieten (droogte?) 2 weken later begint het er steeds beter uit te zien, wel vaak sproeien.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Duidelijke website en snelle levering. Ook goed op de hoogte gebracht van tijdstip levering

Geen

Pluspunten

snelle levering en goede zoden

in sompige zoden zitten padenstoelen kan dit voor komen?

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De updates voor de levering waren goed

De eerste levering arriveerde helemaal niet. (Ondanks bevestigingen.) Na zelf contact opgenomen te hebben met lageman is er opnieuw geleverd. De niewe levering was half droog doordat er op het einde van de dag werd geleverd. Verder heb ik de tuinman 2 keer moeten betalen voor het leggen doordat de eerste keer al geboekt was toen het gras niet arriveerde. Geen woord van Lageman over een tegemoetkoming....

Pluspunten

Goeie levering

Pluspunten

goede kwaliteit, netjes op tijd geleverd , en je wordt op de hoogte gehouden hoe laat ze ongeveer komen. en de video. prima geregeld daar en ik heb het zelf netjes gelegd.

geen

Pluspunten

graszoden zien er goed uit en verkeerde in goede staat.Chauffeur van transportbedrijf was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Bracht de graszoden tot in de tuin

Berichtgeving naar klant over verwachte tijdstip kan beter. Na bellen met transportbedrijf kwam er nog geen indicatie. Zou beter kunnen.

Pluspunten

Snelle service. Zeer meewerkende leverancier die de zoden en grond kwam afleveren.

Geen punten ivm zeer tevredenheid!

Pluspunten

Zeer snelle levering van graszoden en teelaarde van goede kwaliteit.

Het zou behulpzaam zijn als er wordt aangegeven voor hoeveel m2 de bemesting is. Ik kwam er pas bij levering achter dat de bemesting voor 100m2 is terwijl ik 30-35m2 graszoden heb gelegd. De leveringskosten zijn aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders maar daar staat tegenover dat deze snel is.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het gras slaat goed aan...

Betere service, snellere refund, uberhaut een reactie als je een mail stuurt zou wel fijn zijn. Daadwerkelijke levering als je met twee extra man staat te wachten en je hebt betaald voor een vroege levering.

Pluspunten

snelle levertijd mooie grasmatten duidelijke adviezen voor het leggen en onderhouden

minder dubbele mails over de levering

Pluspunten

Zeer betrokken bedrijf met goede zorg voor een kwaliteitsproduct. De bijgeleverde uitleg hoe de graszoden te leggen geeft aan betrokken men is. Tevens is de nazorg goed door achteraf te vragen hoe alles verlopen is.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vlotte levering

Pluspunten

Duidelijk, snel, correct en goede kwaliteit. Keurige en snelle levering. Werd netjes gebeld door transporteur waar ik de zoden wilde hebben liggen. Perfecte plek neergelegd op pallets. Goed meegedacht. Graszoden zien er goed uit en groeien nu lekker. Mooi gazonnetje erbij (175m2). Vandaag weer 142m2 erbij besteld!

Geen. Gewoon goed!

Pluspunten

Goed gras, keurig op tijd geleverd en vriendelijke chauffeur.

Bij het bezorgen van de graszoden, lossen met een hijswerktuig (kraan) of met een "Kooiaap" heftruck i.p.v. een pompwagen die bedoeld is voor vlakke vloeren.

Pluspunten

Daar de chauffeur niet binnen gewenst levertijdvak kon arriveren zijn de transportkosten van op tijd leveren in mindering gebracht. Dit vond ik correct.

Pluspunten

Snel, netjes

Pluspunten

We hadden graszoden besteld voor Hemelvaart,maar kregen het advies om dit vanwege de hoge temperaturen uit te stellen naar een week later. Fijn dat ze meedenken! De graszoden liggen er nu 3 dagen in en het ziet er nu al top uit!

Pluspunten

Levering exact zoals afgesproken. Op meerdere maniere duidelijke en overzichtelijke tips en tools voor het leggen van de zoden.

Ik kan het niet bedenken.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM