Pluspunten

ruime keus, ook aflevering prima te plannen

Pluspunten

Super kwaliteit, mooi gras. Geleverd op het afgesproken tijdstip. Zeer tevreden! Minpunt, de chauffeur die de graszoden heeft geleverd was super onvriendelijk. Alles was hem teveel en hij kon geen Nederlands. Domper op de feestvreugde. Jammer

Werken met ander transportbedrijf.

Pluspunten

Goede leverings informatie, en keurig op tijd op zaterdag geleverd.

Geen.

Pluspunten

goede website, goede service, prima kwaliteit gras

Pluspunten

Flexibel (veel opties) en snelle levering. Graszoden voelden vers aan. Recent van het land.

Pluspunten

prima contact. perfecte weergave waar product zich bevind en wanneer het wordt afgeleverd.

Pluspunten

Duidelijke website waarbij ik makkelijk mijn bestelling kon plaatsen. Ook weet ik na het plaatsen van de bestelling wat er gaat gebeuren en wat ik kan verwachten. Mijn zoden zijn op de aangegeven tijd geleverd en zien er top uit. Heb ook telefonisch contact gehad waarbij ik zeer vriendelijk en behulpzaam te woord ben gestaan. Ga zo door!

Pluspunten

Netjes op een pallet gestapeld. En mooie zoden.

De chauffeur wou het op een parkeerplaats neerzetten. Dat vond ik persoonlijk niet zon fijn idee omdat er weinig plekken zijn en ik zo gedoe ging krijgen. Toen toch maar op de stoep gezet. Dit was overigens geen chauffeur van het bedrijf zelf

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goedkoop, snel te leveren

Bereikbaarheid. Ik heb in de mail vooraf aangegeven waar ik de graszoden graag geleverd zou willen hebben. Niet op gereageerd. Ik heb 's ochtends driemaal gebeld, niet opgenomen. Voicemail ingesproken. niet gereageerd. Afgeleverd voor het huis ipv achter het huis. Niet een heel groot probleem maar vervelend om niet in contact te kunnen komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed product en snelle levering.

Laat de pallets leveren door een vrachtwagen met kraan. Nu werd het geleverd met palletkar. Dit heeft sporen achter gelaten in onze bestrating door het gewicht.

Pluspunten

Prima graszoden en perfect geleverd. Levering was een half uur later dan gepland door transporteur maar dat nemen we voor lief. Ons gazon ligt er keurig bij voor een meer dan schappelijke prijs per m2

Transportkosten relatief hoog als men een kleinere hoeveelheid gras nodig heeft.

Pluspunten

De kwaliteit van het gras is fantastisch en de service evenzo! Geweldig te zien dat afspraak afspraak is bij deze organisatie.

Pluspunten

Zeer tevreden over de geleverde zoden. Meer werd geleverd dan nodig was en dat is zeer positief omdat delen die iets minder zijn (uiteinden) niet gebruikt hoeven worden. Instructie over hoe de zoden te leggen en te gebruiken was optimaal. En vooral is de communicatie van dit bedrijf over de levering heel erg goed. Kortom, zeer tevreden

Pluspunten

Snelle levering zonder dat je thuis hoeft te blijven. Goede kwaliteit gras.

Geen

Pluspunten

stipt en correct, snel goede kwaliteit graszoden netjes opgerold en makkelijk te plaatsen

breedte graszoden soms niet perfect gelijk, moeilijk om geen naden tussen rijen te krijgen, maar zal toe groeien.

Pluspunten

De chauffeur heeft zijn uiterste best gedaan om dicht bij de ingesloten speellocatie te komen TOP gedaan. De chauffeur heeft alles geplaatst op plekken zodat de zoden makkelijk opgepakt konden gaan worden voor het leggen. De bestelling aan de eerste lijn is ook goed opgepakt en er is teruggebeld :) Levering ook binnen de afgesproken tijd :)

Ga zo door, met de klantvriendelijke houding.

Pluspunten

De geleverde graszoden zijn van goede kwaliteit. Mooi stevig voor het aanleggen. Inmiddels 1,5 week geleden besteld en neergelegd het gras slaat goed aan.

Pluspunten

Goede prijs, goede kwaliteit, goede service

Pluspunten

snel antwoord op een vraag via de mail. goede kwaliteit en je wordt goed op de hoogte gehouden qua levertijd.

Voor het bestellen er op attenderen dat graszoden binnen 24 uur na levering verwerkt moeten worden.

Pluspunten

snel en goed werk tegen een redelijke prijs

geen

Pluspunten

Vlotte levering, vriendelijk personeel.

Pluspunten

was prima geleverd het gras is prima van kwaliteit was nog vers zelf de wormen leefde nog tussen de aarde is nu vast gegroeid kan binnen kort al maaien

geen

Pluspunten

Eenvoudig te bestellen, keurige afhandeling, snelle levering en prima service bij levering.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Op tijd geleverd, op juiste plaats gelost. Goed verpakt.

Deel van de graszoden was van slechte kwaliteit. Hoop dat het met extra kunstmest.in orde gaat komen.

Pluspunten

De levering was keurig op tijd volgens de track and trace, de pallet geleverd tot aan de tuin. De pallet was verzorgd ingepakt. De graszoden waren vers (met levende wormen erin). Hebben de graszoden meteen dezelfde dag nog gelegd om kwaliteitsverlies te voorkomen. Nu een week later een mooi, groen, gezond gazon dat al zichtbaar is gegroeid! De naden beginnen al te vervagen en het enkele gele sprietje dat er in zat, is verdwenen. Over een een week kunnen we er echt van gaan genieten, ik kijk er enorm naar uit om lekker met onze kleine man te kunnen spelen op ons mooie veldje!!

Niet voor het bedrijf zelf maar voor de vervoerder. Het zou fijn zijn als je de avond voor levering/vroege ochtend dag van levering al weet hoe laat de levering ongeveer aankomt. Nu was het leverschema pas rond 10.00uur bekend, het was dus niet nodig geweest al om 08.00uur klaar te staan.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM