Pluspunten

Kwalitatief goede zoden, duidelijke communicatie

De graszoden kwamen later dan ze in eerste instantie hadden gecommuniceerd.

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit verhouding, Schappelijke levering kosten, Duidelijke en heldere communicatie, Nazorg in de vorm van instructiemail en video voor het juist aanleggen de graszoden. Mooie graszoden geleverd,

Geen: 100% tevreden. Hou dit zo !

Pluspunten

Snel geleverd en ondanks dat ik geen tijdstip kon aangeven had ik dit wel gemeld in het commentaar en kwam de bestelling alsnog in de ochtend.

De email met tijdstip kwam pas 's avonds (beetje gek ook), dus ik had geen tijdindicatie gekregen. Dat is wel handig voor mensen zodat ze niet de hele dag hoeven thuis te blijven.

Pluspunten

Keurig op tijd en goede kwaliteit.

Pluspunten

Goed en snel geleverd. goeie graszooden

Pluspunten

prima service. Transport prima verzorgd incl.. goede indicatie levertijd.

korte schriftelijke stapsgewijze instructie leggen gras.

Pluspunten

Prima op tijd, goede medewerkers, goede service, mooi product ook nog..Top

Pluspunten

Good quick delivery. The grass looked good and seems like good quality. A few of them has some yellow patched but i'm hoping with some good water and sunshine it will start to grow well and turn green.

Pluspunten

Goede uitleg over de werkzaamheden vooraf. Prima nette afwerking!

Pluspunten

Mooie en goede kwaliteit graszoden. Groot verschil met andere partij. Hier kwam ik achter doordat ik 4m2 te weinig had besteld en bij andere partij had afgenomen. Duidelijk verschil in kwaliteit. Levering goed en gemakkelijk wel prijzig ten opzichte van de kosten van het gras zelf maar dat is het bij alle partijen. Aanrader!

Pluspunten

Klantvriendelijkheid Goed advies Goede service

Pluspunten

Prima kwaliteit gras en dikte van de graszoden. Tijdige levering. Het gras ziet er nu al mooi uit, maar zal binnen een week nog fraaier er uit zien.

Pluspunten

vlotte bestelling en afwikkeling. keurig geregeld en bezorgd

niet

Pluspunten

Mooi gras, op tijd en snel geleverd.

Geen.

Pluspunten

Donderdag 29 maart 16m2 graszoden besteld, deze kwamen na goed overleg zaterdag 1 april binnen. Deze waren goed verpakt en in uitmuntende staat. Zelf hebben we de graszoden gelegd zie de foto voor het resultaat. Wij zijn er bijzonder blij mee.

Ga door zoals jullie bezig zijn.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

de graszoden werden keurig op pallets aangeleverd.

in 3 graszoden zaten gaten en was de grasmat erg dun.

Pluspunten

Zeer mooi resultaat. Goede communicatie. Vakkundige mensen. Alles wordt weer netjes opgeruimd en aangeveegd naderhand.

Geen

Pluspunten

Betaalbaar en betrouwbaar. En vooral: mooi gras

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering op afgesproken dag graszoden in redelijke/goede conditie

aflevertijden vooraf melden in plaats van achteraf gedrag chauffeur gazon afgegraven vanwege straatgras; poa poa in nieuwe zoden!!!!. Hoe bestrijden? Nog geen oordeel mogelijk

Pluspunten

Afwikkeling van bestellen tot ontvangt prima. Contact met bedrijf prima. Achteraf betalen: prima, niet iedereen heeft internetbankieren. Uitleg over zelf leggen: prettig en goed.

Vervoer: pallet scheef gezakt, misschien teveel er op ? Daardoor wat rollen niet meer mooi rond.

Pluspunten

Goede en duidelijke site, correcte levering en goede graskwaliteit. Bij telefonisch contact was de uitleg duidelijk

???

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Gemakkelijke website

Logistics en after sales

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met onze graszoden. Helaas kon ik niet nakijken toelaat het gras ongeveer geleverd werd (dit kon ik checken vanaf 8 uur, maar er stond dat er nog geen tijd bekend was). Toen werd ik gebeld door de chauffeur dat hij er over een kwartiertje was. De zoden zijn netjes tot in de tuin geleverd. Wij zijn diezelfde dag, en de dag daarna gaan leggen en het ziet er erg mooi uit. Eerst zaten er nog een aantal gele sprieten tussen, maar dat is nu helemaal bij getrokken.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM