Pluspunten

Keurige afwerking van de bestelling Gegevens gekregen over leverings tijden op de dag dat het geleverd werd

Pluspunten

Gras besteld mooi geleverd maar niet in het tijdsvak wat ik had aangegeven. Gemaild en kreeg netjes snel antwoord en hoefde deze kosten niet te betalen! Heel erg netjes opgelost.

Pluspunten

snel en netjes geleverd

Pluspunten

Goed geleverd en mooi op tijd.

Niks

Pluspunten

- Duidelijke, overzichtelijke website. - Snelle, heldere communicatie. - Werken netjes, zijn klantvriendelijke en denken mee.

Pluspunten

Netjes en op tijd geleverd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs en snelle aflevering.

25% van de zoden hadden een wat gele kleur bij het leggen. Niet echt groen zoals de andere zoden. Ook de lengte van het gras is minimaal. Dus veel kwaliteitsverschil in de geleverde zoden. Zie foto na 3 dagen. Ik ga er van uit dat het allemaal goed komt. Vrijdagmorgen om 08.00 uur geleverd en gelijk s'morgens gelegd.

Pluspunten

Makkelijke en snelle service via de site! Bestellen en afleverdag kiezen gaan heel eenvoudig. Perfecte prijs

Geen. Ik ben tevreden!

Pluspunten

Super snel bezorgd top!!

Pluspunten

Mooie kwaliteit zoden en we werden vriendelijk geholpen. We zouden zeker terugkomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Goede kwaliteit Prijs is goed

De site blijft soms hangen, bijvoorbeeld bij het invullen van een berekening

Pluspunten

Op tijd geleverd, goede communicatie over bestelling en levering

3-4 plaggen waren beschadigd, en een paar waren schuin afgestoken,

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

prima communicatie uitstekende graszoden alleen niet op tijd geleverd , waardoor onze planning vertraging opliep, er is ook betaald voor levering tussen 8 en 12 uur 25 euri hoe gaan we dit doen krijgen wij nog een terugstorting?? groet John Kroon

Pluspunten

Super service, uitstekend product!

Ik zou t niet weten.

Pluspunten

informatie, tips en correctheid

Pluspunten

prima matten, met wormen!

Pluspunten

Conform verwachtingen.

Communicatie over de logistiek kan iets beter.

Pluspunten

Goed bedrijf! netjes aan de telefoon! jammer dat ik de tuinman 2x heb betaald ivm de software probleem.

Software van i-deal verbeteren!

Pluspunten

zeer goed!!!!!

Pluspunten

1. Duidelijke uitleg en onderhoud van het leggen graszoden. 2. Goede communicatie van tijdstip aflevering. 3. Behulpzame chauffeur i.v.m. het plaatsen van de pallet met graszoden.

1. één rol graszoden zowel de voorste kant als achterste kant niet mooi afgesneden. De rol was alleen voor stukjes te gebruiken. 2. Eén of twee rollen was de structuur en de kleur anders. De grasrollen waren van mindere kwaliteit en volgens mij waren de zoden van een ander ras

Pluspunten

Echt helemaal top! Snel geleverd, prachtig mooi vol gras. Daarbij zeer voordelig en duidelijke communicatie! Er werd zelfs een beetje extra geleverd dan besteld.

Pluspunten

Goede tel.bereikbaarheid. Zeer snelle levering door een zeer aardige chauffeur. Graszoden waren van goede kwaliteit, compleet met veel echte Drentse wormen. Die konden dezelfde dag nog aan de slag in onze tuin.

2 sterren: slechter dan verwacht

Levertijd was tussen 11 en 1, werd pas om 3 uur geleverd. graszoden waren van verschillende kwaliteit, geen uniforme grasmat wat het resultaat afbreuk geeft en uitleg behoeft naar mijn klant toe! de slechtste matten (ongeveer 10m) heb ik er gelukkig uit kunnen laten omdat ik ruim had besteld, deze matten zaten ook vol met ongedierte (emelten e.d.), mocht dit zich ter plekke verder ontwikkelen dan verwacht ik van jullie een oplossing. De levering was ook dermate knullig dat 1 van de drie pallets omviel waar de matten ook niet veel beter van worden.

Pluspunten

Goede matten snelle levering

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM