Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak, netjes bij de achtertuin gebracht met trolley! Goede kwaliteit zoden, zeer tevreden én voor goede concurrerende prijs als je kijkt naar bezorgkosten!

Naast het wél gestuurde mail bericht bezorgtijd (tussen...en ...) ook de chauffeur even laten bellen als hij in de buurt is. Was in de tuin achter en hoor dan de bel niet.

Pluspunten

Goede snelle levering. Goede kwaliteit

Van zowel bedrijf zelf als van bezorgende partij kreeg ik mails over bezorging. Wat dubbelop

Pluspunten

Afspraken worden goed nagekomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Graszoden van zeer goede kwaliteit

Bestelling zou klaar liggen de volgende morgen. Maar bij aankomst was er nog niks klaar. Jammer dat ik langere tijd moest wachten. Maar wel netjes geholpen door de medewerker die voor mij het gras vers heeft gesneden van het land af.

Geen

Pluspunten

Gelijk duidelijkheid op de website over mogelijkheden plus de kosten erbij, bij overige bedrijven moet je vaak eerst een offerte aanvragen. Duidelijke website. Veel mogelijkheden tot het leggen van gras, van zelf leggen tot alles laten doen. Goede communicatie over de levering via de mail, ook met een duidelijk tijdskader.

Pluspunten

zeer positief, dit is voor ons de eerste keer dat wij wat via het internet bestellen omdat wij daar toch een onzeker gevoel bij hebben/hadden, maar nu wij deze ervaring hebben en zie dat de prijs, kwaliteit, service, contact en de betaling zo goed is,gaan wij dat zeker vaker doen en wij wonen nu op een nieuwbouwplan waar ik jullie adres ook gekregen heb en deze ook zeker weer door zal geven.

het is bij ons aan het einde van de dag geleverd en het heeft gestaan tot de volgende morgen, en als ik dan de onderste rollen eraf haal dan hebben die teveel te leiden gehad omdat er te grootte openingen in de pallet aanwezig zijn. Dus mijn advies de planken op de pallet dichter op elkaar meer draagvlak minder schade.

Pluspunten

goede communicatie, meedenken met de klant

Pluspunten

snelle afhandeling

Pluspunten

Levering op tijd en op zaterdag

Pluspunten

Goede service en netjes afspraken na komen. Ik ben daarover zeer tevreden.

Beter zorg dragen voor transport voorzichtig met de graszoden omgaan zijn erg kwetsbaar.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Graszoden beter op de pallet plaatsen. Ze " vallen" over de rand heen waardoor ze tijdens het transport tegen elkaar aanschurken wat veel kapotte graszoden oplevert. Daarnaast leek het wel of ze een "oude partij" met een verse partij vermengt hadden. Het kwaliteitsverschil was ernorm. Ik heb veel slechte/gele/dunne graszoden moeten weggooien. Ik heb er helaas geen foto,s van gemaakt. Compensatie voor zeker 20 stuks graszoden zou op zijn plaats zijn

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede grasmatten en goede bezorging

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Eerste keer werd mijn levering niet afgeleverd. Eind van de ochtend werd ik gebeld Door leverancier dat ze het pakket kwijt waren. Ik moest zelf Lageman opbellen. Zij excuseerden en zeiden dat de fout bij de leverancier ligt. Zij kunnen er niets aan doen. Lageman wees mij op de mogelijkheid dat het gras alsnog maandag geleverd werd. Dit gebeurde helaas. Hierover moest ik weer Lageman bellen. Het gras zou diezelfde of volgende dag weggehaald worden. Dit gebeurde niet. Lageman gemaild, nooit reactie gekregen, gras dag erna wel weg. De dag voor de tweede levering zelf Lageman weer gebeld, omdat ik de week ervoor in de ochtend al een mail van verzending kreeg, nu in de middag nog niets. Alles was ok. Ik zou in de avond mail krijgen. Op de leverdag nog steeds geen mail. Lageman weer bellen. Zij zouden het uitzoeken en me terug bellen. Na 2 uur nog niets gehoord. Na heel wat keren bellen eindelijk gehoor. Leverancier had pakket niet ingevoerd, wederom geen levering. In de middag werd ik gebeld met de mededeling dat ik 1 jaar onderhoud zou krijgen. Dit kost natuurlijk bijna niets, zeker niet voor een grasmat van 24m2. Helaas maandag weer een levering oud gras. Al met al een hele slechte ervaring. Magere compensatie. Bedrijf hoort meer verantwoordelijkheid te nemen voor fouten, zij kiezen immers leverancier en hebben afspraak met klant. Extra aandacht zodat tweede levering niet fout gaat.2x is heel slordig,plus 2x oud gras naleveren 2 dagen later.

Pluspunten

- netjes afgeleverd op de afgesproken datum - juiste informatie en documentatie vooraf - mooie en stevige grasrollen - duidelijke site

kan er geen bedenken

Pluspunten

Mooi gras, snelle levering

Geen

Pluspunten

Goede service, duidelijke uitleg, snelle levering.

Niks

Pluspunten

goed product communicatie en advies.

geen

Pluspunten

- duidelijke website - na bestelling stapsgewijs goed op de hoogte gehouden - van te voren een duidelijk (en correct) levertijdstip toegemaild gekregen - goede voorbereidings-,leg- en nazorgtips ontvangen - mooi gras geleverd tegen een scherpe prijsstelling

Geen

Pluspunten

Snelle en goede levering! Alles zag er keurig uit!

Pluspunten

Afgelopen week hebben wij graszoden besteld voor onze tuin. Door het warme weer van de laatste dagen, groeit het gras als kool. Het ziet er heel mooi uit, wij zijn ontzettend blij met ons nieuwe gazon!

Pluspunten

Snelheid en kwaliteit

Bezorgkosten omlaag ;-)

Pluspunten

Uitstekende orderverwerking.Hele goede voorlichting en tips. Prima produkt. Zeer tevreden.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed gras

Bestellen om 12.02 uur betekent geweesoon 15 euro toeslag... Beetje flauw. Dubbel betaald door een fout in de app. Gevraagd per mail om 1x terug te storten. Helaas geen reactie. Bezorgingsinfo klopte voor geen meter. Zou 9.45 geleverd worden... Om 12.45 maar eens gebeld met transportbedrijf. Alsnog geleverd.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM