Pluspunten

voor de tweede keer heb ik dit bedrijf mijn gras laten leggen ik of liever wij zijn erg tevreden over de aanpak en werkwijze van dit bedrijf.en kan dat ook aanbevelen aan iedereen. mvg rob pethke.

Pluspunten

Om 16:00 uur dinsdag gebeld, wilden graag gras voor de volgende dag(woensdag) ivm vakantie twee dagen later. We konden via de site pas voor donderdag bestellen. Woensdag 10:00 werd er 100m2 aan graszoden geleverd! Echt prima service wij zijn meer dan tevreden!!!

Pluspunten

Genoeg en duidelijke communicatie over de status van de bestelling

Pluspunten

Snelle goede levering. Gras zag er goed uit. Ivm warme weer nog gebeld voor advies. Kundig em aardig.

Pluspunten

Snelle levering. Goede, actuele informatie over aflevertijd. Prachtig mooi gras.

Pluspunten

goede service, snelle levering en goed advies om te leggen en hoe te onderhouden top bedrijf

Pluspunten

Pluspunten

Nette en snelle levering, conform afspraak. Graszoden zien er TOP uit! Goede uitleg voor het zelf aanleggen en onderhouden van de grasmat. Dit bedrijf heeft "hart voor gras"

Geen!

Pluspunten

Bestelling was voor dinsdag gepland en simpel kunnen omzetten naar vrijdag.

Pluspunten

netjes, punctueel. volgens afspraak.

Pluspunten

Overzichtelijk en duidelijk omschreven Mooie optie om advies en tips via de mail te ontvangen. Ook vooraf krijg je tips voordat de graszoden zijn geleverd over de verzorging en leg advies.

Pluspunten

mooie kwaliteit gras duidelijke website met goede instructies en tips vriendelijke en behulpzame chauffeur

Pluspunten

Overzichtelijke website, snelle bezorging en vooral belangrijk: kwaliteit van het gras is goed! Nog een posiitief punt is dat bij de bevestiging er een nette instructie zat hoe het gras te leggen, mijn voortuin is er goed van opgeknapt.

geen verbeterpunten

Pluspunten

Alles geleverd en op tijd

Geen

Pluspunten

Super snelle levering, ook op zaterdag Goedkoop Dichte donkergroene grasmat

Transport is aan de dure kant

Pluspunten

levering conform voorwaarden. Een tevreden klant.

Geen verbeterpunt maar een vraag. Vandaag zie ik dat kleine witte bloemetjes (mijn beoordeling) in het gras aanwezig zijn. Kunt u mij uitleggen of dit normaal is.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed bereikbaar per telefoon.

Transporteur

Pluspunten

Levert kwaliteit, volgens afspraak en achteraf betalen.

Pluspunten

Alles perfect geregeld tot mijn deur aan toe Ook de bestel periode en het vervolg traject waren prima ook het e-mail verkeer om mij op de hoogte te houden.

Zou het niet weten .

Pluspunten

Pluspunten

Super kwaliteit,snelle levering,goede informatie over de bezorging.

Geen

Pluspunten

top kwaliteit, goede instructies om zelf gras te leggen.

geef even aan als de levering wat later komt dan gepland.

2 sterren: slechter dan verwacht

Gras was al eerder op een Pallet gelegd, diverse rollen waren gescheurd waardoor ik niet alle rollen gras kon gebruiken. daarnaast had de vervoerder de rollen overgepakt op een andere Pallet omdat de Pallet van jullie kapot was gegaan. Al met al was ik hier niet gelukkig mee. Ik hoop dat dit een eenmalige fout was. Hans

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM