Pluspunten

Prima geleverd, goede communicatie, goede track en track en after sales. Kwaliteit van graszoden ook uitstekend.

geen.

Pluspunten

perfecte, snelle levering. graszoden zagen er goed uit. de eerste 200 meter ligt erin, volgende week de rest

handig als er een iets krapper tijdslot is.

Pluspunten

Goed graag en netjes geïnformeerd hoe laat het geleverd werd. Jammer genoeg moesten we het even in de zon laten plaatsen omdat het niet via de voordeur en achtertuin kon maar uiteindelijk helemaal goed gekomen.

Pluspunten

Heel tevreden

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

De bestelling en afhandeling van het order verliep vlot. Rollen werden bij afwezigheid op een prima plek achtergelaten.

De zoden waren in slechte staat. Op vrijdagmorgen zijn de 35 zoden geleverd, en vrijdagmiddag hebben we de zoden gelegd. Veel zoden waren dermate compact opgerold dat deze om de haverklap scheurden. Dit kwam omdat de ene laag helemaal verkleefd was met de volgende laag, waardoor je dit tijdens het uitrollen onmogelijk heel kon houden. Dit heeft me veel tijd gekost, omdat de gescheurde zoden weer recht afgesneden moesten worden, en het restje weer gelegd moest worden. Hierdoor heb ik hier en daar toch open plekken gehad. De laatste 10 centimeter was bovendien vaak onbruikbaar, omdat die niet uit te rollen/vouwen was. Gelukkig had ik een ruim snijverlies aangehouden, anders had ik door zo veel kapotte delen echt te kort gehad. Het pallet waarop de zoden geleverd werden was erg open. De onderste laag rollen werden door het gewicht van de rollen erboven tussen de spijlen geperst , waardoor je op die punten ook erg veel beschadigingen had. Het was voor mij de eerste keer dat ik graszoden gelegd heb, en het zou kunnen dat dit bij elke leverancier voorkomt. Gezien de hoeveelheid slechte plekken had ik achteraf misschien gekozen voor zaaien. Bijgevoegde foto weerspiegelt een van de problemen, die bovendien regelmatig voorkwamen. Recht afsnijden vóór de schade was de enige oplossing, en vaak was het restje dan zo kort dat je die eigenlijk niet meer kon gebruiken.

Geen

Pluspunten

Goede website

Geen

Pluspunten

Mooi gras en goed geleverd, communicatie met chauffeur soepel.

Geen.

Pluspunten

vriendelijke efficiënte levering

sommige rollen zoden kwamen gebroken aan dat is jammer want extra werk bij leggen.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit van de graszoden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

graszoden waren prima ik kan geen punten geven omdat we nog nooit eerder gras hebben gehad maar het is prachtig.

geen

Pluspunten

Goede kwaliteit graszoden, goed op de hoogte gehouden tot het moment van afleveren, niet duur en zeer goede inormatie over product.

Geen

Pluspunten

Reageert snel op vragen en stuurt op zeer korte termijn offerte. Prijs kwaliteit is prima en bleken ze zeer flexibel.

Pluspunten

Goede communicatie,prijs,snelle afhandeling

Transport

Pluspunten

Duidelijke communicatie en altijd telefonisch bereikbaar voor om vragen te beantwoorden.

Vooraf aangeven dat zoden gescheurd kunnen zijn doordat ze zwaarder zijn geworden door een regenbui.

Pluspunten

Op tijd geleverd, en prima kwaliteit!

Pluspunten

wij zijn goed gehoplen geen klachten.

Pluspunten

Ging perfect, ik bestel zij leveren, en een mail van het transportbedrijf wanneer het geleverd wordt, kan niet beter

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, hoeft niet thuis te zijn

Zeker 5 rollen waren gescheurd of grote happen uit.

Pluspunten

grasrollen lagen klaar en men hielp mee om ze in de aanhanger te laden wat wil je nog meer

dik voor mekaar daar

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Graszoden veel te nat geleverd waren bijna niet te leggen alle rollen scheurden uit elkaar. ben benieuwd hoe het verder gaat. U had beter kunnen zeggen we kunnen ze op dit moment niet leveren Op de afleverbon stond dat de zoden op plallets van 120 x100 cm werden geleverd maar ze werden geleverd op pallets van 111.5 x 121,5 cm hierdoor koonden ze niet op mijn aanhanger en heb ik een aanhanger moet huren voor het vervoer. dit heeft mij 35.00 Euro extra gekost. U wist dat ik de zoden moest vervoeren. Ook door de slechte kwaliteit heeft het leggen veel langer geduurd waardoor ik ook extra kosten heb gekregen. Ik heb 2 man 2 uur meer moeten betalen op zaterdag.

Pluspunten

De graszoden waren keurig verpakt en verzonden. Ook over de kwaliteit van de zoden zij wij zeer tevreden.

Pluspunten

Geleverd op afgesproken dag. Makkelijk te bestellen

Als ik dan toch iets moet verzinnen had ik graag gezien dat het gras geleverd was met een bakwagen zodat het dichter bij de achtertuin geleverd had kunnen worden

Pluspunten

Goede communicatie, aardige chauffeur die nog wat tips om te leggen gaf en snelle levering van heel mooi gras.

Pluspunten

Vlekken loos verlopen, zonder enige inspanning, of haperingen op de site / bestelling

N.V.T

11 Stuifzandlaan