Pluspunten

De ene dag besteld en de andere dag opgehaald. Super vriendelijk en duidelijke informatie over het product. Bij de email bevestiging zitten PDF bestanden.

1 van de 8 rollen was op een bepaald punt te dun gesneden en daarom niet goed uit te rollen. Echter we hadden veel minder dan 8m2 dus geen probleem en daarnaast kun je zo een stuk er gewoon tussen uit snijden.

Pluspunten

Goede service bij telefonisch contact

Ik had gevraagd bij de bestelling om het in de tuin, achter de poort te zetten i.v.m. de zon. Helaas voor de poort gelegd, waar het wel in de zon ligt.

Pluspunten

Netjes bezorgd.

N.v.t

Pluspunten

goed advies en service, heel tevreden

de pallets waarop op de graszoden en aarde werden bezorgt waren van zeer slechte kwaliteit dat de transporteur moeite had dit uit de vrachtwagen te laden.

Pluspunten

Goede communicatie Nette vakmensen Mooie kwaliteit

Pluspunten

- duidelijkheid over en snelle levering - goede kwaliteit gras - uitleg op de site adhv tekst en beeld over hoe graszoden te leggen

Pluspunten

-Keurig vakwerk wordt afgeleverd.

- Bezoek op locatie vooraf, vooral om de situatie te overleggen (indien nodig)

Pluspunten

Doen wat ze beloven en online ondersteuning om zelf gras te leggen was perfect.. Het ging erg soepel

geen

Pluspunten

Eenvoudige bestelprocedure en snelle levering

Nvt

Pluspunten

Verser kan niet. Nog maar net van het land en gelijk opladen. Klasse

Pluspunten

Top service, snelle levering, aardige transporteur met nuttige tips, kwalitatief goede rollen, goed te verwerken.

Kwam bij het leggen toch het nodige onkruid tegen, gelukkig bij het leggen meteen kunnen verwijderen maar had andere verwachtingen bij een premium grasmat waar je extra voor betaald

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede zoden, geen onkruid

Ik had een bezorging tussen 8h en 12h aangevraagd. De werkelijke bezorging vond tegen 13h plaats. Deze ochtendbezorging koste 20 euros extra, deze prestatie is niet geleverd.

Pluspunten

Communicatie is prima. afspraken zijn goed nagekomen

Graszoden waren zwaar waardoor het lastig te leggen was en er snel stukken afvielen bij het verplaatsen van de rollen.

Pluspunten

Goede aflevering en snelle service

Ondanks dat ik het online bestel systeem handig vind mis ik daarnaast wel wat. Er is behalve telefonisch contact helemaal geen contact. Je moet via de telefoon uitleggen hoe je het hebben wilt. Ik zou het persoonlijk fijner vinden dat men eerst nog eens kwam kijken bij de tuin dan zit je niet met onduidelijk heden. Nu moet je op de dag zelf via de telefoon nog een aantal punten uitleggen.

Pluspunten

Bestelling van 160 m2 zoden in 2 delen, dinsdag en vrijdag geleverd. De partij die dinsdag werd geleverd was echt top en slaat ook heel goed aan. Ik vind het ongelooflijk dat een grasbedrijf zode van 15 kg met zulke kwaliteit levert na zaaien/jaar zorg/oogsten etc voor minder 1,80 euro, minder dan een kop koffie in bar. Tweede deel partij werd niet voor 12u00 geleverd (foutje bij vervoerder) waar ik wel extra voor had betaald. Extra betaalde bedrag werd netjes teruggestort met excuses. Op zich mooi, voor mij doorslaggevend bij keus dat het mogelijk is om wat te sturen in levertijdstip. Prijs zoden was scherp.

Tweede deel bestelling was aanmerkelijk slechtere staat. Lichtgroen, geelbruinig gras terwijl het eerste deel (3 dagen ervoor) zo mooi was. Ik vind het ongeloofwaardig dat dit gras eendag ervoor van het land is gehaald. Ik heb de indruk dat zoden geleverd op een dinsdag veel beter zijn dan geleverd op vrijdag. Denk en hoop dat het uiteindelijk wel bijtrekt, maar heb nu gazon waarbij je duidelijke overgang tussen eerste deel (donkergroen) en tweede deel (lichtgroen gelig) ziet. ook beter: track & trace levering ontbreekt - je weet nu niet hoe laat gras ongeveer komt en zit in slechtste geval hele dag te wachten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik had ivm het slechte weer (veel hemelwater) de afgesproken afleverdatum verplaatst naar een week later. Dit was geen enkel probleem. Het gazon ligt er nu mooi bij.

Ik had een bestelling gedaan van 55 m2. Toen deze bij mij geleverd was zag het er naar uit dat het eigelijk op 2 pallets gestapeld moest zijn, maar het was allemaal op 1 pallet gestapeld. De stapel liep van onder naar boven breed uit en werd allemaal bijelkaar gehouden door plastic dat er omheen gedraaid was. Bij het losmaken van het plastic gaf dit natuurlijk problemen dat de rollen niet op hun plek bleven liggen. Bij mij waren er veel rollen beschadigd tijdens het afsteken en oprollen, maar omdat ik voldoende besteld had kon ik de slechte stukken eraf snijden. Nu ligt mijn gazon er wel weer mooi bij.

Pluspunten

Super netjes en snel geleverd en gecommuniceerd. HST ook netjes de pallet in de tuin geplaatst.

De tip dat graszoden iets uit elkaar kunnen vallen voordien aangeven.

Pluspunten

De graszoden die onderop de pallet liggen waren gescheurd,omdat ze verkeerd op de pallet waren gelegt. Deze zoden waren in de lengte van de pallet gelegt zodat ze door de opening van de planken zakten. Ve gr Jan

Pluspunten

Prima kwaliteit graszoden en snelle levering! Een aanrader!

Geen

Pluspunten

levering zoals beloofd, goede kwaliteit zoden ondanks het vele water de dagen voor het steken. vriendelijke chauffeur die de zoden mooi vroeg bezorgde. 3 uurtjes later het gazon klaar, en na een buitje was het gras schoon geregend. kortom; helemaal goed

Pluspunten

Prima graszoden, snel en netjes geleverd. Weinig schade of slechte stukken. 4 slechte plekjes in 58 rollen!

Geen

Pluspunten

Snelle levering, prettige klantenservice, goede kwaliteit.

Pluspunten

Alles is top geregeld zelfs de zoden werden bij huis afgeleverd nadat we een mail hadden gekregen wat voor tijd er in de planning lag. Echt van ons een dikke 10 wat betreft ons grasveldje!! Een aanrader voor iedereen! Met vr.gr. Fam.Musch Wilmerskamp 71 Vlagtwedde

Zo door blijven gaan!

11 Stuifzandlaan