Pluspunten

Stipte levering Goede kwaliteit gras Prima handleiding

Pluspunten

Duidelijke communicatie en goede kwaliteit gras

Mensen attenderen op het weer,kreeg de graszoden op de dag toen het code orange was.graszoden moesten natuurlijk wel uitgerold worden dus was zeike nat. Niet bij nagedacht natuurlijk maargoed ook eigenlijk eigen schuld

Pluspunten

snelle afspraak mogelijk snel gelegd netjes gelegd goeie kwaliteit gras goede uitleg naderhand plek waar de teelaarde lag netjes achtergelaten

teelaarde was nog niet geleverd op de dag dat de graszoden gelegd zouden worden en de jongens vertrokken weer, zonder dat ik of hun enig idee hadden wat de tijdslijn zou worden. Gelukkig werd de aarde alsnog vrij snel geleverd en kwamen de jongens vlot terug en is het goed gekomen!

Pluspunten

Correcte levering geheel volgens afspraak.TOP111

Geen verbeterpunten of tips,wel de vraag of u mij vrijblijvend kunt informeren omtrent de levering van 30 Thuja Coniferen van 1.40 mtr en de prijs hiervan. Hartelijke groet P.J.M.Buis

Pluspunten

goede informatie en duidelijk op de webside levering is goed, kwaliteit uitstekend en zeer goed verwerkbaar

Pluspunten

Snel, direct op tijd geleverd. Premium kwaliteit kan ook tegen een stootje. Goed gewassen.

ga zo door

Pluspunten

Goede en snelle levering

?

Pluspunten

Enorm veel scheurene in de grasmatten en zo moeilijk om ze gelegd te krijgen.

Pluspunten

Op tijd geleverd tot pal naast de poort. Keurig informatiepakket met mesje en handschoenen zodat het voor mij als leek goed te doen was om de grasmatten te leggen. Na 9 dagen ziet het gras er goed uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Graszoden zijn wat je er van mag verwachten, gewoon goed. Tuinaarde die ik had meebesteld bevatte veel onkruid en was daarom met een prijs van €75/m3 te duur. De levering was snel (volgende dag), maar zeer slordig. Een bigbag tuinaarde lag ondersteboven op de oprit. Ik heb daar nog over gebeld of dat de normale gang van zaken was, maar daar heb ik verder geen reactie meer op gekregen, anders dan 'we hebben het doorgegeven aan de vervoerder, wij doen dat niet zelf'. Een klein excuus zou op zijn plaats zijn geweest.

Als er bij een levering iets mis gaat, neem dan tenminste even contact op met een klant zodat hij weet wat hij aan kan treffen. En als de klant dan contact met jullie opneemt, neem het dan in elk geval serieus op en schuif het niet af naar de vervoerder.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Belangrijk was dat er nog een dag van tevoren besteld kon worden. Leuk zo'n pakketje met handschoenen en legtips! Track and Trace en mailtje met verwachte levertijd werken prima.

Voor € 25,- extra kan een soort priority gekocht worden. De levertijdmail gaf aan tussen 08.00uur en 11.00uur. de vrachtwagen kwam dus net na 11.00uur bij ons langs. Dat kan wel wat nauwkeuriger ingeschat worden. In de plaggen zaten behoorlijk wat gaten en bloembolletjes...? (overigens waren de plaggen behoorlijk droog)

Pluspunten

Easy ordering process and quick delivery

Pluspunten

Prachtige zoden, netjes afgeleverd door een hele vriendelijke chauffeur en goede transportservice met updates over hoe laat de zoden bezorgd worden. Netjes op een pallet verpakt en achter de tuin op de parkeerplaats neergezet zonder alles te blokkeren.

Pluspunten

Snel geregeld en vakkundig gelegd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Graszoden afgeleverd conform de afgesproken data.

Minder graszoden op één pallet. Is te zwaar en hierdoor gaat de kwaliteit van de graszoden achteruit. Tevens de pallet hierdoor haast niet te verplaatsen. 55 rollen op 1 pallet kan echt niet.

Pluspunten

Supersnel, goed meedenken, flexibel en top kwaliteit

Geen enkel punt!

Indien mogelijk maat van pallet aanpassen, meeste mensen hebben in de voortuin een doorgang van 1 mtr, en deze pallet was duidelijk breder waardoor hij op het openbare trottoir moest staan en niet zoals werd verteld op een veilige plek. Pallet mee terug nemen en indien een tijd wordt genoemd zoals bij ons tussen 13.00 en 16.00 uur en dan later komen is niet altijd correct

Pluspunten

Graszoden betijds bezorgd en het ligt hardstikke mooi in mijn tuin. Ik ben super blij!!!

Pluspunten

Snelle services, kwaliteit product

Pluspunten

Ik heb dinsdag contact opgenomen ivm het aanschaffen van graszoden , met de vraag of het mogelijk was ondanks het slechte weer met veel regen om toch de zoden van het land te kunnen halen. De medewerker vertelde dat het mogelijk was . De volgende dag zijn de zoden keurig afgeleverd op het afgesproken tijdstip. Ik ben gelijk aan de slag gegaan en het viel mij direct op dat het dat het zeer mooie zoden waren . Van de 80 m2 had 1 rol een scheur maar daar is nu zoals staat vermeld op de site niets meer van te zien ( en dat al na 4 dagen!) ik zeg bekijk de foto's en geniet!

Geen

Pluspunten

Duidelijke site, correcte aflevering, mooie graszoden

Pluspunten

Communicatie en het gras

Pluspunten

Goede en snelle communicatie.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM