Pluspunten

Snelle levering van een mooi produkt wordt keurig op de hoogte gehouden via de mail, helemaal top!

Geen

Pluspunten

Comenicatie met het bedrijf is prima. Houden je goed op de hoogte van je product. Ik heb de graszoden nu net een dag der inliggen en ze zien der echt goed uit! Hopen datje zo blijven.

Ik zelf vond wel de verzendkosten wat aan de hooge kant €75 maar ik vind de graszoden weer een mooie prijs.

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit gras

Pluspunten

Bestelling ging erg gemakkelijk online. Telefonische informatie duidelijk en vriendelijk. Graszoden liggen nu 2 dagen en lijken vooralsnog aan de verwachting te voldoen. Geheel werd netjes gesealed geleverd op een pallet

Bezorgtijd was iets later dan was aangegeven

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snel geleverd conform afspraak

Paar rollen slecht en te dun gesneden

Pluspunten

levering volgens afspraak. keurig met mest en handschoenen en mesje Plus leg handleiding zeer tevreden klant uit Lierderholthuis

Pluspunten

Goede zoden, correcte levering met instructie

Pluspunten

Echt zonder overdrijven helemaal SUPER!! 10 voor klantvriendelijkheid en kwaliteit. Ik had graszoden besteld om zelf af te halen en te leggen. Dacht dat ik alles zelf op moest laden maar de meneer die mij hielp (ik denk de eigenaar) heeft mij alles met de heftruck op de aanhanger gezet. Werd zeer gewaardeerd! Nu sinds jaren prutsen eindelijk weer een mooi gazon waar wij nog heel lang van gaan genieten. Echt geen enkel minpuntje.....

Volmondig NEE

Pluspunten

- Helder en duidelijke communicatie. - Komen afspraken goed na.

Geen.

Pluspunten

goede graszoden perfecte levering goede service goede communicatie optie om achteraf te betalen voor veel mensen fijn! hulp achteraf door middel van gids

eigenlijk geen die ik kan bedenken

Pluspunten

service en kwaliteit

Pluspunten

Snelle en goede levering

reageren op de mail

Pluspunten

het werd op tijd geleverd

Misschien betere netten ivm met afvallen zoden.

Pluspunten

Goede vriendelijke en snelle service

De straat werd een paar uur afgesloten door de vrachtwagen van jullie, ik kreeg daarover nog wat klachten van mede straat bewoners.

Pluspunten

Een handige website en een uitstekende service. Communicatie via de mail over bestelling en de levering verloopt goed. Aardige tips over het leggen van de zoden en het onderhoud van het gazon. De vriendelijke chauffeur leverde de pallet tot in de garage. De kwaliteit van de zoden is prima. Ze liggen nu bijna twee weken, ze hechten goed, het gras groeit als kool en het gazon ziet er mooi groen uit.

Geen, ben zeer tevreden over Lageman Graszoden!

Pluspunten

Goed bereikbaar goede kwaliteit

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede, duidelijke website. Goede service met mails. Fijn om ook veel uitleg te krijgen en de handschoenen zijn een leuk gebaar.

Pallet met zoden was te zwaar elektrische of hand palletwagen. Hierdoor konden ze niet de oprit op rijden en moesten ze de pallet op straat laten staan. En volgens de chauffeur was dit niet de eerste keer. Overigens ligt ons huis aan een verharde oprit in een rustige straat, dus er was in dit geval geen hinder. De graszoden hadden helaas wel tot aan het grasveld gebracht kunnen worden, dus het was een prima extra workout, maar die niet beloofd was.

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit graszoden. Vriendelijke, klantgerichte en attente medewerkers. Goede informatie en advies! Aanrader!

Pluspunten

Goede informatieverstrekking. Zowel op de website als tijdens het gehele bestelproces tot en met de aflevering. Komt afspraken na en levert snel. Legt graszoden neer op de van te voren aangegeven plek. Je hoeft daarvoor niet thuis te blijven. Heel fijn!

Volgende keer een iets steviger houten pallet? De houten pallet waarop de graszoden lagen was nl. stuk, waardoor een aantal rollen graszoden van de pallet vielen bij loshalen van 't net door scheefstand van de pallet. Deze graszoden scheurden in tweeën. A fijn, deze uiteraard wel gelegd.

Pluspunten

Uitstekende graszoden, zelf gelegd en zien er na een paar dagen al uit als een plaatje.

Pluspunten

De pallet met zoden pasten niet in de aanhanger de jongen die ons hielp heeft mij ook geholpen de zoden handmatig in de aanhanger te pakken zo waren we in een mum van tijd weer klaar en weg

Geen

Pluspunten

Goede duidelijke site. De afspraken die gemaakt zijn, zijn goed nagekomen. De medewerker die het gras kwam leveren was zeer vriendelijk en heeft het gras in onze tuin afgeleverd. Door de duidelijke beschrijving op de site heb ik gras zelf kunnen leggen. Het is zeer prettig dat je een mail met de verwachte levertijd krijgt en het is prettig dat je ook achteraf kunt betalen.

Pluspunten

Snelle, duidelijke en uitstekende service en bezorging. Meer dan tevreden over de zoden, netjes geleverd. Duidelijke communicatie over levering en het zelf leggen van de zoden, zoals mijn zoon dat bij mij heeft gedaan. Hij heeft dit nog nooit gedaan maar ik heb een fantastisch gazon gekregen, dankzij de heldere en duidelijke instructie die via de mail ons is toegezonden.

Pluspunten

Snelle levering. Leveringstijd aan kunnen geven. Mooi dicht bij tuin afgeleverd.

Pluspunten

Snel en goed geleverd super

Als de verzend bevestiging verstuurd wordt met een bezorg tijd is het niet heel handig dat een minuut een mail komt dat het later wordt

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM