Pluspunten

Keurige website en snelle levering. Gras was in goede conditie.

Pluspunten

Op tijd geleverd. Goede updates over orderproces. Goede uitleg op website

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede afspraken maken met het depot waarvanuit de zending wordt bezorgd. Kreeg i.p.v. twee pallets een pallet. De tweede werd om 10.30 uur bezorgd. In principe zijn de graszoden wanneer ze gelegd worden 2 dagen oud zijn.

Pluspunten

Zeer gebruiksvriendelijke website waar eventuele afwijkende afspraken gemaakt kunnen worden. 90m2 graszoden de volgende dag geleverd volgens afspraak. Vriendelijke en behulpzame chauffeur die gras tot aan de tuin leverde (100 meter rijden met elektrische palletwagen!). Kwaliteit van de zoden prima; nu ruim 1 week verder en alles is aangeslagen en groeit als kool..... eind volgende week maaien....; AANRADER!

Ga zo door!

Pluspunten

Vrijwel direct antwoord en keurig mailcntact, perfecte levering op pallet.

Geen, prima verlopen.

Pluspunten

In eerste instantie waren er wat problemen met de levering maar dit was te wijten aan de leverancier. Dit is direct supersnel en netjes opgelost door Lageman. Gras is van goede kwaliteit, service is perfect, absoluut een aanrader.

Pluspunten

Easy to order and calculate amount of grass

More precise delivery needed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levering op vrijdag niet gekomen, konden gelukkig wel op zaterdag ochtend leveren.

Graszoden waren bij levering veel te warm en waren aan het broeien. De kwaliteit valt dan ook tegen. Sommige plekken zijn al geel en zelfs bruin. Zoden waren niet zo vers en van hoge kwaliteit als verwacht en vermeld op de website. De zoden waren extreem droog en het gras heeft een flinke opdonder gehad, hopelijk hersteld het gras zich snel.

Pluspunten

Snelle levering, handige informatie

Sommige grasrollen vertoonden gaten en waren minder dik. Kwaliteit varieerde, maar ik begrijp dat dit komt omdat het een natuurprodukt is.

Pluspunten

Prima kwaliteit en sevice!

Pluspunten

ging allemaal prima

weet ik niet te noemen

Pluspunten

Pluspunten

Zoden van prima kwaliteit. Geen plastic net, dus makkelijk te verwerken, en de zoden zijn toch stevig genoeg en daardoor prima te leggen.

De pallet was van zeer slechte kwaliteit, waaardoor de vervoerder problemen had om pallet uit de auto en op de juiste plek te krijgen.

Pluspunten

Goede ontvangst, op het veld, iedereen stelt zich netjes voor. Kreeg goede tips mee, om de rollen goed vochtig te houden (het was een droge harde wind), een goed gevoel bij het bedrijf. En het gras licht er mooi en strak in....

Niets....

Pluspunten

Heel vriendelijk en top graszoden!!

Pluspunten

Goede kwaliteit gras Nette levering, volgens afspraak. Track en trace Binnen 1 week geworteld Prachtige vol groene mat

Geen

Pluspunten

De service en uitvoering hebben wij als fantastisch, snel en erg professioneel ervaren. Binnen 2 dagen na ons eerste contact is ons gazon perfect aangelegd. Tevens kregen we veel tips en adviezen over het onderhoud van het gazon. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren en hierdoor kunnen wij nog jarenlang genieten van een mooie grasmat. Geweldig!

Geen verbeterpunten te benoemen. Wij zijn zeer positief over Lageman Graszoden.

Pluspunten

Alles is tot volle tevredenheid uitgevoerd. Zodra de bestelling was geplaatst , was er na 5 minuten al een bevestiging via de e-mail binnen. De graszoden werden zoals was beloofd, vrijdag om 13.30 uur geleverd. Alles keurig verpakt. Onze schoonzoon die al vaker graszoden heeft gelegd, kon aan de slag. En met nog wat hulp, ook van onze dochter, werden de planten die we 's morgens hadden gekocht in de tuin gezet. En 's avonds genoten we van het mooie resultaat. Na het sproeien zag het er prachtig uit,

Pluspunten

Erg tevreden over dit bedrijf Binnen een week na bestelling zijn de graszoden geplaatst. Goede communicatie Duidelijk advies Vakkundige- en meedenkende mensen. Terras werd keurig aangeveegd achtergelaten.

Paar Spelfoutjes in teksten ( heeft natuurlijk geen enkele invloed op de kwaliteit van het gras)

Pluspunten

perfecte informatie omtrent orderbevestiging, levering en de nazorg met hoe je gras te leggen en te behandelen.

betere pallet waarop het zand word geleverd, was namelijk geheel kapot en is door de vervoerder op een andere pallet geplaatst

Pluspunten

Binnen een week na bestellen gras gelegd. Ze werken snel en netjes. Ik zou dit bedrijf zeker aaanraden

Pluspunten

snelle levering, kwaliteit zoden prima! Probleem met betaald tijdstip bezorging correct opgelost.

Voor 12.00 uur bezorgd bleek logistiek niet te zijn verwerkt (wel ingevuld en betaald). Dat was jammer, maar het is naar tevredenheid opgelost.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwalitatief sterke zoden gras geleverd. Wij hebben een bestelling gedaan met een tweetal andere buren. Wij hadden de matten binnen 8 uur na levering netjes erin gelegd. De buurman had pas tijd hiervoor na 3 a 4 dagen.... Meer geel dan groen, maar na een week mooi groen gekleurd.. Hadden we ze niet gegeven bij het uit leggen van de matten.

Vervoer: - Veel te zwaar geladen op de beschikbare pallets. 1 pallet was afgebroken en daar wordt een chauffeur niet blij van. - vrachtwagen was overigens met 3 kuub tuinaarde icm de bestelde graszoden aardig aan het limiet geladen. Gekozen vervoerder was dus onder de maat. Vond tevens de chauffeur in kwestie. Graszoden: Goed van kwaliteit maar bij een groot aantal matten waren er kleine stukken uit, scheurden de matten vrij snel en bij ons zitten er van die grasbloemetjes tussen.... Wellicht de normaalste zaak van de wereld en kan het geen kwaad, maar achteraf constateren wij dat er eigenlijk geen duidelijke foto's op de website zijn te vinden van speelgazon en premium speelgazon...

Pluspunten

Goed op tijd geleverd, prima graszoden

Vervoerskosten kunnen lager. Chauffeur moest pallets met behulp van 3 man uit de auto halen. De pallets waren door het gewicht aan het afbrokkelen.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM