Pluspunten

Mooi op tijd geleverd. En goed materiaal

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Bedankt voor uw uit leg. De tijd zal het leren.

De kwaliteit staat hoog in het vaandel volgens Lageman, staat ook op de website. Maar hoe kan dat dan? er zit veel wild gras in en kamille. Er kon niet gesneden worden omdat het te nat was daarom kregen wij graszoden met netten maar toen de zoden afgeleverd waren was de grond kurk droog, hoe kan dat??? Dan hadden we ook wel de gewone zoden zonder net kunnen krijgen.dan hadden we niet over tien jaar steeds netten in de tuin gehad. Want waar het net in de zoden ligt daar komt natuurlijk van zijn leven nooit uv licht bij. en dus verteerd dat nooit.Hadden we dat maar geweten dan hadden we daar geen ja op gezegd.

Pluspunten

Snelle levering en advies

Evt halve big bags teelaarde bestelbaar maken

Pluspunten

Prima communicatie bij vragen over het product en wijze van verwerken.

Pluspunten

Goede website en communicatie

Pluspunten

Snel, duidelijk, kwaliteit

Pluspunten

Mooie graszoden, lijken goed aan te slaan.

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Goede prijs- kwaliteit Goede service Nette levering Goede communicatie per mail: je wordt goed op de hoogte gehouden over verwachte levertijd en wanneer er geleverd is.

Pluspunten

de afspraak is nagekomen en het gras is prachtig. U heeft het prima afgehandeld. We hopen vaker zaken met u te mogen doen.

jammer dat we door de sneeuw (heel onverwacht in april) 1 dag langer moesten wachten op de levering

Pluspunten

Mooie graszoden. Prima levering.

Geen. Zelfs bedankt voor de mail tussen tijdstip hoelaat bezorger komt.

Pluspunten

Zeer correcte uitvoering Perfect aangelegd. Hoog werktempo

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam. Het resultaat is mooi.

Leren koffiedrinken ;)

Pluspunten

Erg tevreden alleen wat een regen hopen dat het mooi word Zal tegen ieder zeggen waar mijn gras vandaan komt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering. Perfecte communicatie. Goede prijs.

6 van 27 zoden waren beschadigd. Dus de kwaliteit kan zeker beter. De zoden waren al aan het uitdrogen.

Pluspunten

Goed telefonisch contact gehad, snelle en nette levering.

De chauffeur heeft vergeten te bellen voor de levering. Dat vond ik jammer, want ik was net weg, toen hij kwam.

Pluspunten

goed product, snelle levering

op website staat dat bewoner niet thuis behoeft te zijn, dat graszoden toch op een veilige plek geplaatst worden. Dit is niet zo. Graszoden worden neergelegd daar waar chauffeur ze kwijt kan en dit is niet per definitie veilig.

Pluspunten

Track en tracé is goed, je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer geleverd wordt.

Geen , is goed zo

Pluspunten

Duidelijke bestelpagina, Snelle levering, Prima prijs.

De scherpe stenen in de ondergrond van de graszoden hebben redelijk veel scheuren in de grasrollen gemaakt. Nog prima bruikbaar maar iets lastiger leggen.

Pluspunten

Snel geleverd Prachtige zoden

Misschien een tip, Laat het transport niet door een pakketdienst bedrijf doen, maar zoals voorheen rechtstreeks vanaf het bedrijf. Deze firma ( haak transport ) heeft geen materiaal om de zoden netjes bij je af te leveren.

Pluspunten

Duidelijke website Snelle en betrouwbare levering

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- vooraf werd er geïnformeerd wanneer en ongeveer hoe laat de graszoden zouden worden afgeleverd en ook werkelijk werden afgeleverd. De teelaarde in de bag werd netjes met een karretje opgetild en op ons perceel afgeleverd.

er waren meerdere grasrollen die behoorlijk gescheurd waren, zodat er soms als een puzzel moest worden gelegd. Deze grasrollen lagen op de onderste rijen, op de 2 geleverde pallets.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM