Pluspunten

Ze hebben het super gedaan de mensen van dit bedrijf zijn heel blij met de snelle levering

Niets

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

netjes bezorgd.

Graszoden vallen uit elkaar. en als je ze uitrolt ontbreekt er gras. grote of kleine gaten in.

Pluspunten

Goede service en levering.

Graszoden beter controleren op scheuren of andere lichte beschadigingen

Pluspunten

Goede levering

Betere kwaliteit graszoden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle en goed begeleide aflevering.

Hier en daar zaten vrij grote keitjes tussen de zoden, wat scheuren veroorzaakte. Kwam ook een paar rupsen (emelten? ) tegen.

Pluspunten

Levering wanneer t uitkomt, duidelijke begeleiding/handleiding (niet 'levering en daarna zoek je het maar uit')

Eenduidige info in brochure en website

Pluspunten

Snelle en goede service. Houden zich aan de afspraak

---

Pluspunten

Prima kwaliteit, prima service. Veel aandacht voor de klant. Een aanrader.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Correcte en makkelijke bestelling en goede kwaliteit zoden. Ook keurig op palet geleverd.

Afspraak was dat de zoden met een kleine wagen zouden worden gebracht. Kon men onze lange oprit op en zodoende alles neerleggen op de goede plaats. Helaas een enorme grote vrachtwagen en alles werd voor aan de weg gelegd. Bezorgkosten dus deels waargemaakt. Helaas dus niet de afspraak nagekomen.

Pluspunten

Komen afspraken en leveren keurig werk.

Geen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle afhandeling van de bestelling wat er geleverd was van een goede kwaliteit en de prijs was niet te hoog daar bij komt ook nog bij dat ik 10 vierkante meter te veel opgegeven had dit heeft het bedrijf snel gecorrigeerd.

Weet er zo geen een

Pluspunten

Goede levering, duidelijk, gras is van goede kwaliteit, duidelijke communicatie.

Pluspunten

Goede kwaliteit en op het juiste moment bezorgd. Foutje, nl. vergeten mestkorrels mee te leveren, werd snel gecorrigeerd door een nazending.

Een zak mestkorrels werd in eerste aanleg niet geleverd, hoewel deze wel was besteld en afgerekend.

Pluspunten

Snelle levering Goede prijs Lekker duidelijk

Pluspunten

Wat ze zeggen komen ze na

Op 2 zoden na ,waren minder kwaliteit een verkeerd gesneden en de ander was niet echt vers.

Pluspunten

Snelle service, handige video's ter ondersteuning

Pluspunten

Hele snelle levering en gras slaat heel mooi aan

Zou het niet weten

Pluspunten

Snelle levering en goede uitleg over de verzorging

Betere communicatie over het leveringsadres. ( puur ter informatie)

Pluspunten

Netjes te woord gestaan, goede deal gemaakt, netjes gelegd. Nu afwachten of het grasveld goed pakt op de ondergrond. Heel positieve ervaren....

Pluspunten

snel en en goed

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Graszoden met een aantrekkelijke lage prijs, geleverd op de afgesproken dag en conform de tijdsindicatie van de vervoerder. via de webshop eenvoudig te bestellen en betalen

Teelaarde slechte prijs/kwaliteit verhouding en geen volle bigbags geleverd. Graszoden gelet op het prijsniveau van redelijke kwaliteit maar ook beslist niet meer dan dat.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle service, goedkoop, afspraken zijn nagekomen

Kwaliteit gras iets minder, wellicht door de snelheid van werken iets minder secuur. Ik had de verkeerde m2 getypt, 95 m2 in plaats van 85m2 uiteraard mijn eigen fout. Opvallend vond ik het wel dat er niets over gezegd werd. Zij moeten toch gemerkt hebben dat ze 10m2 over hadden. Nogmaals uiteraard mijn eigen fout, niet meer dan normaal dat ik hiervoor moet betalen,maar mij is niet gevraagd of ik de 10m2 wel wilde behouden. Jammer, want maakt dat ik ze niet zou aanbevelen

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM