3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De service rondom het product is goed: duidelijke website, heldere informatie, vlotte afhandeling van de bestelling, voldoende instructies (op beeld en op papier) voor het leggen. De prijs was ook best gunstig.

Ik ben minder tevreden over het transport. De chauffeur had niet de aanvullende informatie doorgekregen over de bezorglocatie, waardoor hij er aanvankelijk niet doorheen kwam met een grote wagen. Toen moest hij dus weer terug en kwam pas later op de middag met een kleine wagen. Ik werd hier pas over geïnformeerd toen ik zelf belde om te vragen waar de vracht bleef. Iets teveel rollen waren mijns inziens lichtelijk beschadigd bij aankomst. Een betere communicatie en overdracht met het transport bedrijf is dus raadzaam.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het geleverde product heeft is op een goede en snelle manier geleverd , en de over de kwaliteit kan ik pas later beoordelen, maar het ziet er goed uit.

De beoordeling graag enkele maanden later nog een keer doen. Dan kan je een betere beoordeling geven.

Pluspunten

duidelijke site, goede service, prompte levering en prima producten.

Pluspunten

De snelle uitvoering van de werkzaamheden. Professioneel en de juiste vakmensen met apparatuur.

Pluspunten

vlot geleverd, prima kwaliteit. Dankzij duidelijke instructie hebben wij het gras zelf kunnen aanleggen

geen

Pluspunten

Heel beleefd en professioneel.

Geen. Prima service.

Pluspunten

Direct Duidelijk Goede service Goede kwaliteit

Geen

Pluspunten

prima levering en goed op tijd

geen

Pluspunten

Goed contact met de chauffeur en goed geplaatst volgens onze instructies. Goede prijs voor goede graszoden! Handige accessoires er gratis bijgeleverd; handschoenen, mes en een instructieboekje.

Een klein emmertje aanlegbemesting leek mij persoon wat weinig, maar wellicht is dat een standaard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

- Eerlijkheid tegenover de klanten zou een pluspunt zijn - Duidelijk vermelden tot waar jullie leveren - De klanten geen vervoerskosten laten betalen als de klant het uiteindelijk zelf moet gaan halen

Pluspunten

super geregeld, spoedklus, op vrijdagmiddag 300 m2 besteld en zaterdag morgen precies op tijd 8.00 uur geleverd

Pluspunten

Duidelijke informatieve site. Goede levervoorwaarden. Veel opties. Goede informatie. Snelle service.

Pluspunten

Snel en correct reageren. Duidelijke communicatie. Gazon strak gelegd. Uitleg onderhoud duidelijk.

Geen.

Pluspunten

perfect gras , correcte levering

prijs bezorgen

Pluspunten

Alles volgens afspraak

Pluspunten

Zeer goede kwaliteit / prijs verhouding. Denken goed met je mee ookal levert dat hun minder omzet op. Gewoon fijn zaken doen!

Doorgegeven aflevertijd werd niet helemaal gehaald en er "moest" getekend worden voor aflevering terwijl we niet thuis hoefden te blijven was gezegd dus dat was een beetje vreemd. Verder niets dan lof!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

goedkope prijs, redelijke kwaliteit graszoden

slechte levering 1 dag te laat,( wel in overleg) de chauffeur gooide met matten, waardoor er beschadigingen waren. verder was en veel ongedierte tussen de matten.

Pluspunten

Communicatie perfect. Netjes op tijd. En perfecte kwaliteit gras.

Pluspunten

Mooie kwaliteit graszoden netjes, op tijd geleverd

Pluspunten

Snel, vakkundig, goede communicatie en opvolging

Pluspunten

Heel vakkundig en netjes gewerkt en nog heel vriendlijk naar klanten toe Ik ben super tevreden.

alles was tip top...

Pluspunten

Het gras ziet er mooi vers uit

Pluspunten

prima op tijd geleverd.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM