Pluspunten

Prima service, perfecte kwaliteit gras, extra zode gekregen ivm een scheurtje in een zode.

Geen

Pluspunten

top kwaliteit gras zeer duidelijke informatie goede communicatie goed verpakt geleverd

op de dag van levering een iets nauwkeuriger levertijd

Pluspunten

Mooi gras en op de afgesproken dag geleverd Hellemaal top

Pluspunten

Snelle levering. Keurige plaatsing van de pallet

Mijn collega vond de frisheid van de rollen niet optimaal, maar daar kan ik niet goed over oordelen. Ze waren wat brokkelig, maar op zich zag het gras er goed uit.

Pluspunten

Snel en vakkundig gelegd; tegen een kleine meerprijs ook geëgaliseerd. Alle afgesneden stukjes meegenomen; geen rommel achtergelaten.

Pluspunten

Snelle levering. Goed prodruct. Chauffeur was super vriendelijk en heel erg behulpzaam. Helemaal blij met het nieuwe gras.

Pluspunten

Mijn ervaring is volledig positief: - Heldere site en bestelling. - Prima opvolging qua levering en informatie daarover. - Extra service in de vorm van digitale documenten voor aanleg en onderhoud. - En last but not least: het gras voldoet vooralsnog volledig aan de verwachting. PS Ik ben geen belanghebbende en een echt, kritische consument, die puur positieve reviews zelfs soms wat wantrouw. Maar het was gewoon helemaal goed.

Pluspunten

Snelle correcte afhandeling en levering. Hoge kwaliteit gras.

Transport, gras matten ernstig beschadigd.

Pluspunten

een compleet aanbod met een instructie als bijlage in de mail. gras ziet er goed uit!

Pluspunten

Vlotte levering

Geen

Pluspunten

Goede en duidelijke informatie op website en telefonisch. Goed op de hoogte gehouden tijdens verzending.

Geen

Pluspunten

Netjes telefonisch advies en informatie gekregen. Netjes een telefoontje gehad dat de graszoden eerder bezorgd worden dan dat er via track en trace aangegeven was. De graszoden netjes op een pallet in de schaduw gezet. Gras zag er uitstekend uit en pakt snel aan.

Onderste rij zoden niet over de rand van de pallet heen laten hangen om scheuren van enkele zoden tegen te gaan.

Pluspunten

Doet alles wat het moet doen: op tijd volgens afspraak verschijnen, netjes leggen, geen verassingen bij het afrekenen. Ik kan het laten verwijderen van de oude mat ook aanbevelen: met wat apparatuur in een wip gebeurt, daar kan je als amateur niet tegen op. Kortom we zijn zeer tevreden: een prima mat voor een strakke prijs.

Niets to zover. 4.5 ster: ik hou een slag om de arm t.a.v. de kwaliteit van de grasmat over 2 maanden ;-)

Pluspunten

gras is erg mooi en vrij makkelijk te leggen levering was duidelijk en ging goed.

pallet paste niet door het hek heen en moest dus buiten het hek blijven staan. ik kon het zelf niet naar binnen brengen.

Pluspunten

Perfecte levering en het gras is mooi groen

Geen

Pluspunten

Super webshop, en goed service verlenend opgezet en duidelijk!

Geen.

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over het kwatliteit gras.en de perfecte levering echt top gedaan

Pluspunten

Snelle levering, goede grasmatten!

Pluspunten

Prima service, twee keer telefonisch contact gehad wat ook erg prettig was. Goed, professioneel advies. Gras lugt er prachtig bij!

Ik vind de extra kosten voor tijd specifiek leveren te hoog.

Pluspunten

Niks op aan te merken.

Geen

Pluspunten

Keurig op de juiste plek neergezet volgens afspraak. Gras gelijk gelegd met nu een schitterend groen gazon.

Pluspunten

Prima kwaliteit!

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM