Pluspunten

Duidelijke communicatie Goede kwaliteit Komt afspraken na

Pluspunten

Prima bedrijf, houdt zich aan de afspraken, goede services.

Pluspunten

Prettige en persoonlijke service en fijn dat je bij de bevestiging van de bestelling een handleiding krijgt voor het leggen van je gazon. Bijzonder professioneel! Wat een geweldige "grasgolf" als eyecatcher voor de ingang!

Mijn navigatie stuurde mij iets te ver, maar dat kan ook aan mijn navigatie liggen. Telefonisch ben ik prima naar jullie adres geloodst!

Pluspunten

Ik had in de avonduren een vraag gesteld via de website en ben de volgende morgen direct terug gebeld! Tijdens dat gesprek gelijk mijn bestelling geplaatst. De bestelling is perfect geleverd op de gewenste datum. Graszoden zijn van super hoge kwaliteit!

Pluspunten

gewoon heel goed gegaan met de bestelling .en mooi gras

ga zo door

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Scherp geprijsd - Eenvoudig bestellen en direct inzicht in alle kosten - Track en Trace waarbij status in proces steeds geüpdatet wordt - Duidelijke informatie mbt het leggen van de matten voor personen, die nog nooit grasmatten gelegd hebben.

- Geef direct bij de bestelling aan, dat men niet thuis hoeft te zijn bij aflevering. Nu wordt dit op de dag van levering in de mail aangegeven, maar dan heeft men al een vrij dag/ochtend/middag genomen -Persoonlijk vond ik dat er bij de (premium) grasmatten vrij veel verschil in de dikte van de grasmatten zat.

Pluspunten

Professioneel, goede kwaliteit, compleet met handschoenen en mesje, nette hoeveelheid geleverd!

Langer mesje...?

Pluspunten

Prachtig gras, gemakkelijk zelf te leggen en met de regen van de afgelopen dagen is het alleen maar beter gaan uitzien. Was blij dat ik wat extra had besteld.

Bezorgkosten omlaag brengen, ook al zal dat lastig zijn.

Pluspunten

Levering was prima verzorgd. Over de kwaliteit van het gras kan ik nog geen oordeel geven, de zoden liggen net een dag. Maar de rollen zagen er goed en stevig uit en waren goed te leggen.

Pluspunten

Betrouwbaar, goede kwaliteit, punctueel

Pluspunten

Goede kwaliteit en nette bezorging

het volgen van aflevertijdstip

Pluspunten

Gemakkelijk online te bestellen. Zeer snel en goed afgeleverd.

Pluspunten

Prima snelle service.

Geen min punten

Pluspunten

Snelle reactie na bestelling. Het bedrijf geeft de bestelling duidelijk weer op hun website en via de mail. Goede bezorgservice. Goede kwaliteit graszoden.

mes wat er bij zat schoot uit het plastic. Is als een extraatje toegevoegd. Leuk idee, maar je kunt het volgens mij dan beter niet toevoegen.

Pluspunten

Snelle levering en correcte afhandeling

Geen

Pluspunten

Alles volgens afspraak gelever, de avond voor de dag van leveren nog een appje met betrekking tot de verwachte levertijd en een prima grasmat geleverd! Helemaal prima dus!

Pluspunten

Zeer goede levering en begeleiding met een hand-out voor aanbrengen en onderhoud van de graszoden

Pluspunten

Mooie verse graszoden. Snelle bezorging. Duidelijke handleiding bij levering. Goede website. Levering door heel Nederland

Pluspunten

Goede gras! Echt super en mooie prijs

Bezorgingstijd exacter proberen

Pluspunten

Zelden schrijf ik reviews, maar voor de uitstekende behandeling, perfecte uitvoering en geweldige flexibiliteit van Marcel maak ik graag een uitzondering. Gisteren gebeld, met een spoedverzoek voor leggen aan de andere kant van het land (t.o.v. Drenthe). Vandaag om 12.00 uur was alles (klaar! Oude gras verwijderd en afgevoerd, grond omgewerkt, uitgevlakt, nieuwe zoden gelegd, bemest en gewalst... Zelden zo tevreden geweest. Alles tot in de puntjes keurig en vriendelijk van A t/m Z.

Neem eens een kop koffie of thee tussendoor!

Pluspunten

Snelle levering. Mooie kwaliteit gras.

Geen

Pluspunten

alles word rustig maar toch snel gelegd als ze klaar zijn krijg je goede uileg wat je moet en een boekje er bij

geen

Pluspunten

Prachtig gras. Goede communicatie over de bezorging. Helemaal goed afgeleverd.

Geen

Pluspunten

Goede service, levering en graszoden tips

?

Pluspunten

mooi gras

geen

11 Stuifzandlaan