Keurige levering en goede kwaliteit graszoden

Goed gras en goede service

Het is makkelijk om de graszoden te bestellen. Ze worden netjes op tijd afgeleverd. En het gras is van topkwaliteit.

Mijn order was zoek

Order geplaatst en di 11 juli gekozen als leverdatum. Wel orderbevestiging ontvangen maar daarna geen info meer over levertijd etc. Hele dag thuis gebleven en de avond vrij gepland om gras te leggen. Geen levering, geen bericht. Moest er meerdere keren erachteraan bellen en mailen met klantenservice Tuincentrum. Uiteindelijk zijn ze do 13 juli geleverd met een gratis kilo pokon mest.

Snelle en keurige service!

Per vergissing graszoden besteld om af te halen. Werd heel snel en netjes gecorrigeerd.

Goede dienstverlening zowel bij het bestellen en bij de levering !!!

Goede dienstverlening zowel bij het bestellen en bij de levering !!

Snel, topkwaliteit

Makkelijk besteld en volgens afspraak geleverd. Grasmat heeft de beschreven kwaliteit en ligt er netjes in.

Prima gras

Top gras netjes

Goede kwaliteit

vlotte levering, vriendelijke chauffeur prima zoden

Prachtig groen tapijt in 1 dag!

Goede informatievoorziening, Levering conform afspraak Goede kwaliteit graszoden Kortom fantastische service.

Super slecht

Super slechte zoden, niet een heel, alle kapot gerafeld aan de kanten stukken er uit, spijt dat ik aan de auto betaald heb, anders had u ze weer op kunnen halen, in een woord drama rotzooi.

Gras helemaal vol met larven en mieren

Het gras is geleverd helemaal krioelend van de mieren en zat daarnaast nog vol met eitjes/ larven van de mieren. De tuinman die het gras gelegd heeft had zo iets nog nooit eerder meegemaakt. Hierover gebeld en gemaild maar geen enkele reactie. De extra kosten die ik hierdoor gemaakt heb en het totale gebrek aan meedenken maken dat ik hen een dikke onvoldoende geef

Basic zoden zijn snel breekbaar

De basic rollen zijn niet erg stevig en scheuren snel. Soms lastig om te leggen. Na uitleg leverancier heb ik beoordeling aangepast. Zoden doen het overigens goed, binnen 2 weken mooie grasmat Contact door leverancier vond ik prettig

Goede kwaliteit, correct geleverd

Goede kwaliteit, correct geleverd

Heel mooi gras en top service!

Heel mooi gras, mooi stevig. Echt top kwaliteit. Alle graszoden kleurig groen! Levering keurig, vriendelijk, alles top verlopen! Heel blij met ons nieuwe gazonnetje!

Van bestelling tot levering: TOP!

Goede kwaliteit gras snel geleverd gekregen, conform afspraak.

verschillende grassoorten geleverd

Woensdag 17-05 morgen rond 11.00 uur netjes 1 pallet met graszoden geleverd Avonds gelijk het plastic van de pallet gehaald. Woensdagavond en donderdagmorgen voor de middag alles gelegd. Ik vond de rollen vrij droog geleverd en verschillende grassoorten door elkaar. ( fijn en grof gras door elkaar) zijn we dus niet blij mee. Voor de rest waren de rollen die ik gelegd heb ook behoorkijk warm. Ze liggen nu bijna een week en hoop dat het nog goed komt, we hebben wel elke dag voldoende gesproeid. nog tips hoe ik de zoden beter aan de praat krijg.

Snel, eenvoudig en kwaliteit

Snelle levering en kwaliteit

Geleverd wat ze beloofd hebben.

Ze hebben geleverd wat ze beloofd hebben.

Goede kwaliteit gras

Gekregen wat we wilden goede en mooi groen gras,ook de hond blij met extra verkoeling. Bedankt

Prima gras en snelle levering

Geen

Op tijd geleverd en Goede kwaliteit Graszoden.

Is bezorgd zoals afgesproken qua tijd en afgeleverd op de plaats die we gevraagd hadden. De kwaliteit graszoden is ook prima. Goede dichte grasmat met bijna geen onkruid tussen het gras.

. ..

Het was een misverstand. Ik had een bestelling. En het werd afgeleverd bij een andere persoon. ZOALS IK HEB GEKOCHT VAN EEN ANDERE SITE EN EEN ANDER BEDRIJF. Het beste.

Zeer correcte afhandeling van de bestelling

Zeer correcte afhandeling van de bestelling

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM

085 00 38 500

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire