Mooie graszoden

Goede begeleiding bij het bestellen en een goed advies er bij via de mail.

Netjes en voor een goeie prijs

Sales en operations goed.

Prima kwaliteit . Jammer dat de foto niet kan worden geupload, vanwege de beperking van het bestand.

Goede producten, transport problematisch

Producten prima, netjes op tijd geleverd maar transport met een 18mtr oplegger in een klein dorp langs dijkweg is niet handig. Op website werd vermeld dat met bakwagen en elektrische pompwagen geleverd zou worden (wat prima zou zijn). Had speciaal een rijplaat gekocht voor pompwagen…

Keurige zoden, nette levering

Bestellen ging vrij eenvoudig. Keurig van te voren gebeld door de chauffeur die de zoden kwam brengen. Wilde ze zelfs helemaal naar de achtertuin brengen! Gaf nog een paar tips en kon aan de slag. Mooie strakke zoden. Her en der wel een donkere plek. (levering temperatuur 25+) lag er al met al na levering binnen 2uur in. (30m2) nu regelmatig water geven en afwachten hoe het er over een week of wat uitziet.

Mooie kwaliteit gras met duidelijke handleiding

Makkelijk te bestellen, duidelijke uitleg op de site en netjes en snel afgeleverd. Mooie kwaliteit graszoden.

Goede zoden

Goede, mooie zoden en bezorgd conform afspraak.

Prima gras, goede communicatie, volgens afspraak geleverd.

Prima gras, goede communicatie, volgens afspraak geleverd.

Bestelling plaatsen en betalen via de website ging naar wens. Je krijgt als bezorgtijd een periode van 8 tot 18 uur op de bezorgdag opgegeven. Dus vanaf 8 uur 's morgens zit je te wachten. Pas om 9.30u werd een nauwkeuriger indicatie aangegeven, tussen 14.30 en 16.30u. De graszoden werden om 13.30u bezorgd. Erg prettig is de meegestuurde uitgebreide instructie voor het leggen van de graszoden en het onderhoud.

Makkelijker kon het niet,

Voor het eerst graszoden gebruikt, de voorbereiding vroeg veel werk met oude gras frezen, maar de graszoden leggen geeft direct mooi resultaat, we kunnen niet wachten om te mogen maaien,

Zeer positief

Goed en snel geleverd

Mooi op tijd en kwaliteit

Zo gelegd

Top service!

Top bedrijf! Hele goede service! Na de heftige regenval kregen wij netjes een e-mail dat ze ons goed gras wilden leveren en dus gezien het weer dat niet konden beloven. De bezorging werd een aantal dagen opgeschoven, maar het kon de eerste volgende leverdag na het weekend al gebracht worden. Prettig contact, alles netjes op tijd binnen en het zag er allemaal top uit. Echt een aanrader! Bedrijf wat echt gaat voor goede kwaliteit leveren en goede service.

Mooie graszoden en supersnel geleverd.

Goed en snel geleverd

Komt de afspraken na

Super goed gras.

Wij hadden de tuin helemaal voorbereid op het gras. Daarna heeft het alleen maar geregend. Toen het gras binnen kwam in de regen het gelegd. Het lag helemaal te soppen en de kleigrond die we in onze tuin hebben. Nu een week later volop zon en het gras groeit als een malle. Naden van de zoden zijn nu al verdwenen. Echt top kwaliteit.

ik had het idee dat de graszoden eerder waren gesneden .

L.S. in juni 2020 heb ik ook graszoden van U gehad en die vond ik frisser dan deze zending van 21 mei j.l.. Er waren zoden bij die broeiden en terwijl de temperatuur niet van dien aard was. Ook waren ze niet mooi fris groen. mijn gevoel zegt dat de zoden al eerder gesneden waren. Ik heb ze gelegd en ga afwachten hoe het gras zich gaat houden. ik hoop dat U wat heeft aan deze opmerking m.vr.gr. Albert Jelsma

Goede kwaliteit, snel geleverd!

Gras precies zoals beschreven, mooie kwaliteit en snelle levering. Goede uitleg op de site voor het leggen en verzorging van het gras.

Teleurgesteld

Bij aankomst thuis bleek 1 pallet waarschijnlijk uit de vrachtwagen te zijn gevallen, want de graszoden waren vrij lomp op een provisorische wijze weer op de pallet geplaatst. Zeker de helft van de graszoden op deze pallet heb ik niet kunnen gebruiken. De zoden waren veelal gescheurd en/of met flinke happen toegedaan. Mijn advies is om thuis te zijn bij levering om in ieder geval het bezorgen in de gaten te kunnen houden.

Goede kwaliteit

Op tijd en goede kwaliteit

Mooie graszoden, keurig geleverd

Mooi graszoden voor een nette prijs. Erg blij mee. Nu hopen dat alles goed aanslaat. So far so good!

perfect

Makkelijk te bestellen, simpele afhandeling, goed bereikbaar, prachtig product!

Uitstekend in alle opzichten

Goedenavond In 1 zin : voortreffelijk gegaan in alle opzichten uitstekende kwaliteit zoden goede transporteur!!!!

Prima geregeld. Chauffeur mooi op tijd en vandaag gelegd.

Fijne grasmat om te leggen. Zo door gaan

Prima communicatie, graskwaliteit niet naar verwachting

Het nieuwe gras dat geleverd is zit vol met emelten. Wat dat betreft ben ik minder positief. De wijze waarop men telefonisch vervolgens te woord staat is echter wel prettig. Hopen dat het gras, met de nodige extra kosten voor aaltjes en larvex, het de komende weken gaat redden. Los van de emelten zien de graszoden er prima uit: mooie dikke en dichte graszoden.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM

085 00 38 500

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire