Mooi gras

Graszoden gehaald, kon direct terecht, auto naast de graszoden gezet en inladen maar. Mooie graszoden die het goed doen. Product zoals omschreven. Ga er later dit jaar weer een aantal kopen.

Top geregeld snel en vriendelijk

Mijn ervaring is snel geregeld, goede kwaliteit en vriendelijke behulpzame bezorger.

goede communicatie en mooi gras

goede informatievoorziening gras ziet er goed uit

top geleverd

goede graszoden, mooi groen, vriendelijke en vrolijke chauffeur bracht ze op een pallet achterom tot aan de tuindeur, helemaal super.

Goede communicatie en advies

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Perfecte kwaliteit zonder plastic netjes. Top

Snelle levering, goeie kwaliteit

Gras was binnen een dag geleverd, goede prijs en de kwaliteit was goed!

Keurig volgens afspraak geleverd

Prima ervaring met Graszodengelegd.nl. Via internet gevonden, bestellen ging prima en op korte termijn geleverd.

Ze doen wat er wordt beloofd

Mooie kwaliteit gras en precies volgens afspraak geleverd. Aanrader

Top geregeld, de vervoerder ook een dikke pluim

Een geweldig bedrijf met aardige mensen die je te woord staan! Super service

Topkwaliteit op het juiste moment

Als je op het juiste moment (na een periode met veel regen en weinig nachtvorst) besteld wordt er echt topkwaliteit gras geleverd ! Ik zie hier en daar minder positieve reviews maar ongetwijfeld heeft dat veel te maken met de tijd van het jaar het blijft tenslotte en natuurproduct. Na iets minder dan drie weken heb ik het (schaduwgras) voor het eerst gemaaid (op 6cm) want het begon al te bloeien. Het ligt er echt heel mooi bij.

Snelle levering!

Geen klachten!

Snel, niet te duur en toch kwaliteit

Op maandag online besteld en volgens afspraak op woensdag geleverd. Ik heb geen vergelijk maar voor Premium gekozen en daar geen spijt van.

Ik was heel erg tevreden

Het is goed materiaal wij waren er ook zo klaar met ons werk dus prima gras schnel geleverd mensen goed werk

Mooi gazon

Mooi gras, prima service

Goed werk en levering

Vriendelijk, service is goed en gras ook.

snelle duidelijke levering

goede graszoden, snel en op tijd geleverd

kapotgedroogde graszoden ontvangen

graszoden waren uitgedroogd bij aankomst. volgens de pakbon 2 dagen daarvoor opgehaald door de transporteur, zou niet kunnen volgens graszodengelegd.nl/lageman graszoden. Direct gebeld en ik kreeg het advies vanuit graszodengelegd.nl/lageman graszoden om de zoden te leggen, zou wel bijtrekken. Mijn tuinmannen hadden hier hun twijfels over maar hebben de zoden toch gelegd op advies van graszodengelegd.nl/lageman graszoden. 5 dagen later een grasveld dat half geel/dood is, ondanks de volledige voorbehandeling gazon, gunstige lagere temperatuur, aangroeibemesting en dagelijks voldoende water. daarnaast (heel) veel verschil in de zoden onderling.

Mooie graszoden

Ik heb nu een mooi grasveldje

Via site besteld, datum afgesproken en graszoden opgehaald. Snelle afhandeling en prima kwaliteit

Kwaliteit perfect! Prachtig gras

Het gras is geleverd op de openbare stoep. Dat was het enige minpuntje.

Heel mooi gras en op tijd geleverd!

Heel mooi gras, en was makkelijk te leggen. Het ligt nu 2 dagen en begint nu al te groeien!!

Gewoon goed, duidelijke commicatie, afspraken nakomen en mooi gras.

Proces vanaf bestelling tot levering prima geregeld en zonder gedoe afgerond. De graszoden zijn mooi en onkruidvrij. Wij zijn 100% tevreden!

Zoals afgesproken bezorgd!

Op afgesproken tijd en netjes bezorgd

Soepel proces van aankoop tot levering

-Makkelijk te bestellen -realistische indicatie van levering -vakkundige bezorger mooi op tijd -nette graszoden

Mooie graszoden.

Mooie graszoden.op tijd geleverd,het had de hele dag geregend,dus dat kwam goed uit,ook vandaag weer regen waardoor ze mooi groen worden nu.

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM

085 00 38 500

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire