Komen afspraken niet na

Afspraak gemaakt levering graszoden tussen 8.00- 12.00 Hiervoor extra geld voor betaald Na heel veel belletjes wordt er gewoon gezegd dat het gras geleverd is. Niet dus. Dit bedrijf sluit om 16.30 Gebeld rond 16.10 …. Wij zijn gesloten Na een behoorlijk boze reactie op de voicemail wordt er gereageerd! Met nogmaals dat het geleverd is. Na veel gezeik moesten wij bewijzen dat het bestelde gras dus niet bij ons was afgeleverd . In een ander dorp is het bij mensen in de tuin neer gezet. Uiteindelijk na veel gebel is het gras gearriveerd. Jammer dat het gras veel gescheurde stukken bevatte . Nu hopen dat het aanslaat! Jammer dat dit bedrijf zoiets had van ja het is jullie probleem!!!! Nooit meer dit bedrijf dus!!

Top geregeld!

Word goed rekening gehouden met het kwaliteit van het gras. Word netjes op een pallet bezorgd. Gras zelf makkelijk zelf te leggen zolang je ondergrond goed voorbereid hebt.

Mooie groene zoden, ondanks warm weer

Keurig op tijd geleverd, om 12.00. Het warme weer heeft geen negatieve invloed op de zoden gehad. Via de mail nog extra tips ontvangen om de zoden te verzorgen tijdens extreem warm weer. Alle zoden waren van dezelfde kwaliteit, geen rare plekken, ben zeer tevreden!

Super service, mooie graazoden

Ivm de hoge temperatuur, eerst afgebeld. Dag later alsnog contact dat ze opgehaald kunnen worden. Prima service.

Mooie graszoden

Prima graszoden van mooie kwaliteit

Slechte kwaliteit

Ik had 80 m2 graszoden besteld. De levering service was prima. Makkelijk te bestellen online. Kwaliteit van een aantal rollen was door het weer wat minder. Is keurig opgelost.

Mooi kwaliteit gras voor een goede prijs.

Netjes geleverd met goede tips via de mail erbij gekregen. Zo kon ik het helemaal zelf leggen. De bijgeleverde magazine zat er helaas niet bij. Verder ben ik heel erg tevreden en raad ik anderen ook zeker aan hier gras te bestellen.

Super en snel

Snel en makkelijk af te halen.

Stevig gras, keurige levering

Kwaliteit van het gras was erg goed. Heel stevig.

Uitstekende graszoden Prettig verlopen alles

Alles volgens afspraak

Alles op tijd. Mooi gras. Vantevoren gebeld zoals afgesproken

Makkelijk en goed

Zie hieronder

Prima zoden. Bestellen was eenvoudig. Vriendelijke chauffeur. Ook tips voor leggen informatief. Minpunten: hoge transportkosten (waren bijna 2 keer zo hoog als de prijs van de zoden) Verder werd via track en tracé niet aangegeven wanneer de zoden geleverd zouden worden op die dag. Ook de chauffeur heeft niet gebeld van te voren.

Zoden netjes geleverd. Lantaarnpaal omvergereden.

Zoden geleverd echter zonder aankondiging van tijdstip zoals in de orderbevestiging stond. 4 sterren. Lantaarnpaal omgereden zonder te melden aan een van de buren. Ikzelf was niet thuis. 0 sterren voor het niet melden, ongelukje kan gebeuren.

Snel en goede kwaliteit.

Snel en goede kwaliteit.

Vriendelijk en precies op tijd. Kwaliteit goed.

Netjes afgeleverd graszoden zagen er prima uit ben zeer tevreden met jullie product groetjes j wijtsema

Gemakkelijk en conform afspraak

Was eenvoudig te bestellen en volgens afspraak geleverd. Kortom gewoon goed.

Prima grasmatje...

Nette aflevering, bestellen ging goed ook met een correctie,snel en kundig opgelost

Rotzooi krijg je

Bemesting niet geleverd. Wel nageleverd. En de kwaliteit van het gras is matig. Heb al veel beter graszoden in mijn hand gehad. Deze zoden waren aan begin van de rol dunner qwa dikte dan het eind. En de zode is niet mooi vol met gras. Dus bestel hier nooit weer

Precies zoals beloofd

Je spreekt iets af en vervolgens verloopt het volgens afspraak. Perfect toch.

correct volgens afspraak afgeleverd

goede kwaliteiten makkelijk te leggen

Goed maar enkele rotte plekken

Zo over het algeheeld was het goed gras, een dunne bodem maar laat zich makkelijk leggen, echter zager er wel wat rotte plekken in. Ik hoop dat die nog bijtrekken

geweldig

Er is alle tijd genomen voor de informatie die wij opvroegen. En er is kwaliteit geleverd. Ga zo door.

Snelle levering, prima prijs

11 Stuifzandlaan

Gasselte 9462RM

085 00 38 500

Recensioni di Kiyoh

• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire