Mooie graszoden, snel en netjes geleverd

20m2 besteld en de volgende dag netjes verpakt geleverd. De pallet was al afgeleverd toen ik de T&T code kreeg met het tijdstip van aflevering. Op zich fijn dat het zo vroeg werd geleverd maar de informatievoorziening had nog iets beter gekund

mooie graszoden, makkelijk te leggen en conform afspraak geleverd

mooie graszoden, makkelijk te leggen en conform afspraak geleverd

Geweldig service. Super mooie gras geleverd.

zo kan het ook

ik had het verkeerde adres doorgegeven, dit was geen probleem. ik werd gebeld en het werd alsnog op het goede adres afgeleverd. klasse dames!!

Super mooi gras. Vers. Levering ook top

Snelle levering mooi gras

Mooi gras en snel geleverd. Ziet er mooi en gezond uit. Ze hadden met de levering alleen de pallet te dicht bij de garagedeur gezet waardoor hij niet meer open kon.

Prima kwaliteit voor een goede prijs

Mooie graszoden. Mooi donkergroen dicht gras. Keurig geleverd.

Great

Ontime delivery, quality sod and great delivery guy

Mijn gras is groener dan bij de buren!

Bestellen vanuit de luie stoel. Uitstekende communicatie over het transport. Niet onbelangrijk:uitstekend zoden! Strak uitgesneden zodat het leggen als vanzelf gaat. Mooi dicht en donkergroene zoden. Dit gras is daadwerkelijk groener dan van de buren. Erg blij mee.

Prima.

Heel goed.

Precies geleverd als de tijd werd aangegeven op e-mail

Nou.. jullie hebben gras gebracht... Dat is gelukt

Het gras is niet bij de buren gebracht

Goed , maar kwaliteit van de rollen was soms mager

Bent tevreden, Maar had er laatste 3 rollen bij, die heel dun waren en kapot getrokken waren met gaten er in , waardoor de laatste 50cm breedte met stukken aan elkaar hangt. Was wel jammer want het waren de laatste dus even iet om gooien was niet meer mogelijk. - Eind resultaat -Tevreden - uitleg op de site -Goed - Snelheid - Goed - Ik zou niet extra betalen voor vroege levering had deze ook al op 8:50 in huis zonder kosten. ( had natuurlijk ook anders kunnen lopen ;)

Prima levering

Van bestelling, betaling tot levering is het prima afgehandeld.

Mooie zoden, alleen 1 vol larven...dus hoop dat die rol goed komt.. duimen maar! Fijne bezorging door DGO, als altijd!

Op tijd geleverd, prima kwaliteit

Besteld, leveringsdatum en tijd uitgekozen en keurig ontvangen.

Gras werd op de afgesproken dag geleverd. Daarna heb ik het zelf gelegd en het groeit als kool!

Terugboeken van het geld ging geweldig snel.

Super. Ik doe niet aan aanbevelingen

Afspraken die gemaakt zijn uitstekend nagekomen

Makkelijk bestellen via de website. Levering volgens afgesproken datum en goede uitleg over leggen en onderhoud van het gazon

Snel en goed geholpen

Goed gras snel en goed geholpen. Helaas had een medewerker onze rollen verkeerd geteld maar wij hadden voldoende

Geleverd op afgesproken tijd en plek, kwaliteit gras niet super

Geleverd op afgesproken tijd en plek, gras niet super, best nog wat kale / donkere plekken in het gras. Pallet is bij aankomst afgeladen, volgende ochtend gelegd. Lijkt niet de standaard in de graszoden markt, er is zaterdag een aantal meters bijgehaald bij een lokaal tuincentra, kwaliteit was beduidend beter dan geleverd graszoden.

Super goed geregeld

Prima georganiseerd

Mooi gras en snel geleverd

Top service en mooie kwaliteit gras!

Logistiek goed geregeld

De rijrichting en het beladen van de aanhanger is zeer goed geregeld. Ik werd op mijn blauwe ogen geloofd wat ik besteld en hiervoor betaald heb

TOP

Chauffeur was zo vriendelijke om de gaszoden alsnog achter te plaatsen dicht bij de werkelijke locatie ondanks dat de weg was opgebroken en dit extra moeilijk te bereiken was. Kortom en klant en ook diegene die de graszoden ging leggen waren hier zeer blij mee. Daarnaast is/was de kwaliteit ook uitstekend.

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte