Super kwaliteit

I am very happy with both the quality of my lawn and the service I received. The grass arrived on time, was packaged neatly, communication was great, and I planted it really easily by following the instructions. I highly recommend Graszodengelegd.nl.

Ziet er niet uit

We hebben iets van 16 vierkante meter graszoden gelegd, zo’n twintig procent ziet er niet uit.

Alles voldeed aan de verwachtingen!

Fijne klantenservice en alles werd afgeleverd met de kwaliteit die ik had verwacht.

Snelle levering, de prijs is prima

Gazon kon heel snel geleverd worden, hij staat er nu net een dag en je kan zien dat de gras opleeft. Nu nog afwachten. Enige minpunt: op de dag van de levering was het 30 graden. Ik was niet thuis en de zoden zijn bij de voordeur geleverd, in de zon. Ik had graag telefonisch overleg gehad om ze bij de tuin neer te leggen, nu moest ik door mijn huis alles naar de tuin brengen (met spoed) ivm de hitte. Verder Netjes verpakt op een pallet. Het ziet er vooralsnog prima uit, paar kleine kale plekken maar misschien leeft het nog op.

Prima zoden. Nette levering. Goed advies

materiaal werd netjes op het afgesproken moment geleverd. Voor de levering al leg en onderhoud advies gekregen. Vanwege droogte en temperatuur avies gekregen binnen 3 uur te leggen. Zoden waren goed kwaliteit. Makkelijk gelegd.

Prima geregeld, prachtig gazon.

Positief. Het online bestellen werkt makkelijk en het ophalen van de zoden was, ondanks de grote toeloop, goed geregeld en georganiseerd. Het was voor mij wat verder rijden omdat dichterbij alles was uitverkocht, maar ik zou een volgende keer weer naar de heren van Lageman gaan.

Top en volgens afspraak geleverd

Kwalitatief goede stevige zoden die makkelijk te bestellen zijn, en meteen een leverdatum kunnen opgeven. Levering ook volgens afspraak door een behulpzame transporteur. Gazon ligt er netjes bij al zeggen we zelf.

Prima graszoden

Ondanks de tekorten aan graszoden volgens een bedrijf bij mij in de buurt, kon dit bedrijf op korte termijn graszoden leveren die ook nog van goede kwaliteit zijn! Goede communicatie!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Na een verhuizing hebben wij weer bij dezelfde partij graszoden besteld, dit omdat het de eerste keer zeer goed bevallen was. Ook nu weer een goede grasmat geleverd. Snelle levering, duidelijke website en instructies. absolute aanrader!

Goede service, ook achteraf!

In een andere review aangegeven dat er een paar graszoden niet aangeslagen waren en dit ook per email doorgegeven. 1 dag later de melding ontvangen dat er graszoden nageleverd gaan worden. Dat is nog eens service!

Op afgesproken tijd geleverd, prima kwaliteit gras

Nooit eerder graszoden gelegd, dankzij duidelijke instructiefilm en -mail is het prima gegaan. Gras slaat na 4 dagen al goed aan, ondanks droog en warm weer.

Super !!

De bestelling ging simpel en vlot. Tijdens afhalen vriendelijk en behulpzaam geholpen. Ik had de opstart meststof vergeten. Na één telefoontje werd het bedrag teruggestort. Dat noem ik optimale service Derk Ottema

Keurig netjes geleverd.

De chauffeur moest een flink stuk rijden ivm wonen in een doodlopende straat, met de kooiaap om de zoden aan huis geleverd te krijgen. Geen gemopper! Netjes afgeleverd

Snelle levering, mooi gras

Terwijl er bij veel leveranciers geen gras meer te leveren is, heeft Graszodengelegd.nl nog wel gras op voorraad. Grassoort is wel wat grover als wat we verwacht hadden. Begin van de middag zijn de graszoden geleverd en aansluitend gelijk gelegd. Nu na 1 week, ondanks elke dag sproeien wel op een aantal plekken het idee dat het gras niet aanslaat. Op de rest van het gras is het ondertussen een mooi donkergroen grasveld.

Goed gras, snel bezorgd

Snel bezorgd, goed gras

Snelle levering en goed contact

Grasmatten in begin van de week besteld en op vrijdag al geleverd. Grasmatten zagen er prima uit en gelukkig was de vervoerder er vroeg, einde dag lag 54m2 erin. Dag voor het leveren nog contact gehad of de aanleg van grond goed was, ook daar snelle respons.

Zeer goede kwaliteit gras

De zoden werden netjes voor de deur op een pallet afgeleverd. Bij leggen bleken de zoden van hele goede kwaliteit, we zijn er erg tevreden over!

Goede en snelle service

Super mooi gras

Goede afspraak en levering keurig op tijd

Prachtig sterk gras. Mooi gesneden en goed te leggen. Betrouwbaar bedrijf.

snel en zeer mooi

Online besteld, site is overzichtelijk. Snelle levering. Erg goede kwaliteit en zeer mooi. Wij zijn er blij mee!

Super mooi stevig gras

Gras was steviger(grof) dan we hadden gedacht. Prima geleverd en goede kwaliteit. Hebben het nu 1 dag liggen en ziet er perfect uit!

Wij waren zelf niet aanwezig maar via de instructies per telefoon werden ze precies op de plek gezet waar wij ze hebben wilden. Savonds gelijk gelegd. Het zijn mooie donkergroene zoden en de instructies die we erbij kregen in de mail hielpen enorm. Erg blij mee en wij vinden ze mooier dan die van de buurman die ze ook gisteren gelegd heeft ;)

Mooi graszode nu week later mooi groen top

Gras was op tijd gezond was een beetje verkleurt maar is nu heel erg mooi groen geworden zekker een aanrader

mooi gras, zo gelegd

mooie graszoden, goede kwaliteit. Per mail extra instructie gekregen ivm weer en kans op broei. Gras was zo gelegd en ligt er prachtig bij.

Top kwaliteit

Volgens afspraak, top kwaliteit en netjes geleverd. Ondanks alle vooroordelen van het online kopen moet ik zeggen dat deze aankoop het aanbeveling waard is. Webshop is zeer gebruiksvriendelijk.

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte