Netjes afgeleverd en keurig op tijd en mooie graszoden

very good quality and fast delivery

I have ordered sods for my garden and received them in good order in the morning. The majority of the sods were in perfect condition and I laid them immediately. I have received clear instructions on how to care. Hopefully sods will stitch together fast and I will have a perfect, lush lawn in no time.

Keurig alles volgens afspraak geleverd en van top kwaliteit.

Mijn ervaring met het gras tot nu toe is goed.

Het gras is netjes. Goeie ervaring ermee gehad. Zeker een aanrader voor iedereen die een opzoek is naar een nieuwe gazon.

Zeer matig tot slecht

Het bestellen en levering ging uitstekend en vlotte afwerking. De kwaliteit van de zoden viel buitengewoon tegen. van de 55 rollen waren er 15 uitstekend, maar de overige 40 waren ronduit slecht. Zeer droog (gewoon stoffig), met veel gaten, erg dun en geel. Dit gemeld en aangegeven dat de kwaliteit van de 40 rollen ronduit slecht was en dat deze zeker niet zoals beloofd dagvers waren (moeten al dagen oud zijn geweest anders zijn ze echt niet zo stoffig) en niet groen. Antwoord was zeer teleurstellend, lag aan de waterschappen (mochten niet beregenen?...) en hoopte dat ik de volgende keer wel tevreden zou zijn....... Na een nieuw bericht dat ik het antwoord toch wel bijzonder vond en dat wat beloofd wordt op de website niet klopt en aangepast moet worden (niet dagvers en niet groen), geen reactie.

Vers afgesneden waar ik bij was zeer vriendelijk personeel ook.bij thuis komst gelijk gelegd nu hopen op een mooi grasveldje.

geweldige grasmat

De grasmatten kwamen op de aangegeven leverdag. Netjes neergezet op een pallet. Dezelfde dag verwerkt... wat een prachtmat. Mooie groene kleur. niet droog en bijbestelde aanlegmest ruim voldoende. In 1 woord TOP

Met zorg verzorgde graszoden

Het bestellen en bezorgen verliep vlekkeloos. De rollen lagen netjes opgestapeld op pallets. Je kunt zien bij het uitrollen dat er veel zorg is besteed aan het gaaf houden van het gras. Het leggen ging dan ook eenvoudig en vlot. Het ligt nu inmiddels 3 dagen en de naden beginnen al minder zichtbaar te worden. De kwaliteit van het gras is erg goed. Ik heb gekozen voor premium omdat het bij mij nogal wat te verduren krijgt met de kids.

Prima graszoden, correct geleverd

Gras ligt nu enkele dagen en ziet er al prachtig uit. Mooi zode. En gelukkig zonder vervelend plastic net dat veel andere leveranciers wel gebruiken. Sommige zoden scheurden daardoor wel wat bij het leggen, maar daar zie je niets meer van. Levering was keurig op tijd en snel. Prijs is niet het allerlaagste maar zeker niet duur voor de kwaliteit.

4 kapotte graszoden

Levering zag er optisch goed uit totdat ik aan het leggen.kwam met 4 kapotte graszoden.Ik denk dat daarvoor de prijs te hoog is om zulke te leveren.Verder in afwachting van het aanslaan straks

Netjes en cfm afspraak!

Nette graszoden zijn keurig volgens afspraak geleverd. Op pallet en goed verpakt. Dezelfde ochtend van te voren een mail met verwachte aflevertijd.

Prima voor elkaar.

Prettige site. Geen verborgen of last minute kosten erbij. Goede graszoden. Netjes verpakt.

Niets op aan te merken

Mooie goede graszoden. Goede en snelle levering.

Goede zoden, zwakke levering.

De graszoden als besteld, zagen er goed uit. Alleen ben ik zeer teleurgesteld over de wijze waarop de bestelling, een dag later dan overeengekomen, tot stand kwam. Intern was de bestelling fout geadresseerd. En werd dus niet bezorgd. Na een aantal telefoontjes werd mij meegedeeld dat een dag later die bestelling zoden bezorgd zou worden. Dit heb ik niet geaccepteerd - zo waren niet de leveringsvoorwaarden. Uiteindelijk werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik de volgende dag toch verse graszoden geleverd zou krijgen. Als laatste werden excuses aangeboden.

Super mooie kwaliteit en service

Ben zeercte spreken over de service en het kwaliteit van het gras zo mooi groen dikke matten en super mooi te leggen ben er zeer tevreden over

Ik heb weer een mooi gazon in de tuin.

De bezorging was netjes en leverde de pallet met graszoden bij de poort van de tuin af. Hierdoor was het makkelijker om de graszoden op hun plek te leggen. De tuin ziet er gelijk een stuk beter uit.

Graszoden Zaandam

Snelle levering Goede kwaliteit Vriendelijk personeel

Prima geregeld: zoden slaan goed aan.

On line graszoden besteld. Prima opt ijs geleverd. Direct gelegd. Goede kwaliteit matten en slaan goed aan.

Snelle en goed kwaliteit

De graszoden die ik bestelt heb zijn van goede kwaliteit en mooi van kleur. Werd bezorgd door een hele vriendelijke chauffeur die het zelf door de steeds.heen bracht en in de tuin neerzette. Makkelijk te bestellen via het internet met een snelle levering. Echt een aanrader voor ieder ander

Supersnel geleverd, mooi gras

Door een extreem vriendelijke chauffeur werd het gras afgeleverd in het afgesproken tijdslot. Het premium speelgras is heel mooi, fijn gras.

Super snel geleverd, prima gras

Was ff stress of 't gras op tijd geleverd kon worden, maar maandags tegen vier uur besteld en woensdags rond half 1 bezorgd. 8 uurtjes later lag alles er in

Mooi gras, snel geleverd!

Heel blij met ons nieuwe gras. Ziet er netjes uit en het was ontzettend snel geleverd!

Super correcte levering

Goede levering door een zeer nette chauffeur en zeer mooi gras

Prima graszoden, mooie kwaliteit.

We zijn heel tevreden. Het ziet er erg mooi uit. En nu maar hopen dat ze goed aanslaan. Een grasmaaier moet Ik nog kopen, dus een winnen zou wel mooi zijn :) Mooie kwaliteit graszoden!

Na wat afleveruitdagingen toch goed gekomen

Helaas bleek de vrachtwagen te groot om bij mij thuis in buitengebied af te leveren. Na wat heen- en weer gebel en wat extra geld van mijn zijde is het toch goed gekomen. Een lokale vervoerder heeft uiteindelijk de lading voor de deur afgeleverd.

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte