Aardig correct snel goede prijs

Mooie graszoden

Gewoon zeer goed en mooi gras voor een goede prijs.

Prima kwaliteit, goed geleverd.

Snel en netjes geleverd.

Echt super gazon

Alles netjes optijd en wat mooi gazon is het Top kwaliteit

Snelle levering, goede prijs, mooi gras

We kregen de graszoden snel geleverd. Ze werden in overleg met de chauffeur op de gewenste plek op de oprit gelegd. Prijs is prima en het gras ziet er erg mooi uit. Tevreden en we zullen graszodengelegd.nl zeker aanraden bij vrienden en familie!

mooi volle graszoden

duidelijke informatie en snelle levering. Mooie volle graszoden

Snel en voordelig

Het bestellen ging erg vlot, de levering was heel mooi optijd en het is niet duur. Wij zijn enorm tevreden en hebben al meerdere belangstellenden verwezen naar de website.

Goed!

alle zoden van gelijke kwaliteit. Geen dode stukken.

Het gras bij de buren is nooit meer groener

Eenvoudig besteld via de website en uitstekende levering. Er liggen gezonde frisgroene graszoden in onze nieuwe tuin, nu alleen nog een grasmaaier kopen ;-)

Erg goede kwaliteit graszoden

Vooral de structuur van de graszoden zijn van prima kwaliteit. Maakt het erg fijn en makkelijk om te leggen, ook als je weinig ervaring hebt.

Top kwaliteit

Snelle levering en prachtige groene matten.

Niet geweldig, jammer

We zijn niet helemaal tevreden want er zaten wat slechte rollen gras bij en zijn helaas dood gegaan en moeten nu alsnog nieuwe grasmatten kopen. Balen!!

Gras is bij de buren niet langer meer groener...

Mijn grasmat ziet er in één half middagje werken weer zeer mooi uit. De site is helder en het bestelproces makkelijk. Er wordt meteen aangegeven wanneer er wordt afgeleverd. De chauffeur was zeer netjes en belt van tevoren dat hij binnen 10 minuten aan de deur staat. Jammergenoeg was de chauffeur vergeten het emmertje mest mee te geven, maar één belletje en het werd twee dagen later afgeleverd. Het gras zelf is van zeer mooie kwaliteit en legt door de dikte heel makkelijk. Echt een aanrader dus!!

Snel geleverd, prima graa

Op 2e paasdag besloot ik het oude gazon eruit te steken en dezelfde avond nieuw gras besteld bij Lageman. Woensdagmiddag is het gras geleverd en kon ik het gelijk erin leggen. Prima gras met mooie rollen en makkelijk legbaar.

Goede service en kwaliteit

Afspraken worden nagekomen. Servicegerichte klantendienst en prettige site. Inmiddels 2x gras besteld via hen en beide keren prima gras

Mooie grasmatten, ziet er prachtig uit !

Bestellen ging heel makkelijk en de zoden werden keurig op tijd geleverd. Chauffeur was vriendelijk en heeft de paletten netjes in de schaduw neergezet. Zoden waren ondanks het droge weer mooi vochtig en hadden een donkere groene kleur. Uitrollen en plaatsen ging heel makkelijk, stevige matten. Het eindresultaat mag er wezen !

Super graszoden

Super graszoden geleverd gekregen. Enige minpuntjes zijn dat ik twee stukjes glas ben tegen gekomen tussen de graszoden.

Kwaliteit, snel geleverd, tegen nette prijs!

Ik tegenstelling tot veel andere gras leveranciers waren de graszoden snel leverbaar, netjes in de ochtend voor de deur gezet, in de middag al een keurig gazon! Prijs is goed, en de kwaliteit van de graszoden ook. Helemaal niets te klagen!

slechte service

gras besteld dus lekker een dagje vrij genomen wanneer het zou komen ja zou maar niet dus het gras was kwijt niemand kon ons zeggen waar het gras was . oke kan gebeuren maar dan gaan ze niets proberen om het eventueel de andere dag als nog te kunnen bezorgen omdat het tenslotte hun fout is nee helemaal niet maar gewoon de week er op on de eerste dag dat ze konden bezorgen dinsdag maar vanwege het werk zat ik in de kost dus vanalles proberen te regelen met mijn werk gever heb ik dinsdags vrij gekregen maar dat maakt alles niets uit maar wat je er voor terug krijg is gewoon waardeloos een emertje stront van 18 euro terwijl het mij nu 2 dagen vrij nemen heeft gekost conclusie nooit meer bestelen het gras is ook van verschillende diktes gesneden heb namelijk de heletuin afgereit met een lat maar heb nu wel hobbels maar dat zal ik mischien wel kunnen op lossen met een wals voor de rest is de tuin nu eindlijk groen

matige kwaliteit zoden

zaten enkele zoden bij die te kort waren gesneden, welke bij het uitrollen al uit elkaar vielen.

Mooi gras, netjes bezorgd

Eenvoudig bestelproces en volgens afspraak bezorgd. Pallet met gras netjes voor de deur neergezet en matten zien er goed uit.

Snel besteld en uiterst vriendelijk smorgens geleverd en achter het huis op de plek gezet 2 pallets.

Duidelijke site de graszoden besteld. Vervolgens op de juiste dag geleverd om 07:45 , een vriendelijke chauffeur die vervolgens de 2 pallets over de oprit langs de garage achter het huis op op de desbetreffende plek heeft neer gezet. Dit scheelde ons veel sjouw werk. Na het rollen van de grond hebben we zelf binnen 3 uur alle graszoden er in gerold. Bemesten en watergeven en genieten van de metamorfose van onze zandgrond naar een tuin die heel mooi begint te worden. Het gras konden we door een duidelijke uitleg van graszodengelegd.nl zelf heel goed realiseren. Wij zijn enorm blij met dit mooie gras , op na een mooie zomer met veel geluk en liefde. Gr Stephan en Diane

Supergoede zoden, snel geleverd en voor een goede prijs!

Heel blij met de aankoop. Aanleggen was super makkelijk en het nieuwe gras ligt er top bij!

Snelle levering van mooie graszoden

Goed en duidelijk en top gras

Zeer tevreden en concreet mooie matten goed gevuld en zonder netten en mooie diepe groene kleur

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte