Prachtige zoden, precies volgens afspraak

100% tevreden, hele mooie kwaliteit en allemaal volgens afspraak

prima dik tevreden

super!!!alles kwam netjes op tijd

Snel en goed geleverd. Fijne kwaliteit gras.

Op 2e paasdag besloot ik ons gras eruit te steken en diezelfde avond heb ik bij Lageman nieuwe premium speelgras zoden besteld. Woensdag kwam het mooi op tijd binnen en kon ik het gelijk leggen. Gazonnetje ziet er weer strak uit

Goede kwaliteit en prima service

Onze Amsterdamse stadstuin ligt voor een groot deel in de schaduw. Na acht jaar aanmodderen met bemesten, verticuleren en kalk strooien, zingen en fluiten bleef het een woestijnvlakte. Nu met deze nieuwe graszoden ziet het er fantastisch uit! Hadden we dat maar eerder gedaan. Een aanrader!

Op tijd en prima kwaliteit.

Transparante website, makkelijk bestellen en aflevering zoals aangeven. Prima kwaliteit, na 5 dagen ligt het gazon er alweer prima bij.

Prima, snel en correct

Makkelijk besteld, goede info en levering

Makkelijk te bestellen, duidelijke informatie over levering en instructie voor het leggen. Fijne samenwerking

Goed,tot nu toe perfect.

Alles ging perfect, de bestelling en levering

Goede kwaliteit grasmatten op tijd geleverd.

Grasmatten zijn binnen het aangeven tijdsvak geleverd. De volgende dag gelegd. Mooie groen gras zonder scheuren.

Gewoon goed

Goede grasmat geen scheuren goede kwaliteit

Goede service, snel geleverd, mooi gras

Mooie graszoden, Zat alleen te weinig aanlegbemesting bij. Verder prima service, snel geleverd en je krijgt een pdf bestand erbij hoe je het gras moet onderhouden.

SUPER!!!Mooie graszoden

Super mooie graszoden van top kwaliteit! Ik ben erg blij met mijn aankoop bij jullie!

Fantastisch nieuw gazon👍

Keurige zoden van goede kwaliteit, levering netjes op tijd zoals vooraf aan gegeven!

Goede levering Aardige chauffeur Mooi gazon

Perfecte kwaliteit en geweldige service!

Fijne, gebruiksvriendelijke website waar veel informatie op te vinden is. Prima geprijsd, snelle levering. De kwaliteit van het gras is werkelijk super. Wij zijn enorm tevreden!

Super goed materiaal

Binnen twee dagen besteld en geleverd, mooie graszoden om te leggen

Top service van een goed product

Binnen 36u mijn gras geleverd en 6u nadien zelf gelegd. Van bestellen tot gelegd in minder dan 2 dagen. Super geleverd ook door vervoersbedrijf!

Zeer nette zoden en goede kooiaap chauffeur!

Super service!

Top goed geregeld !

Duidelijke uitleg goed gras makkelijk te leggen. Top.

Mooi op tijd geleverd

Top, levering snel, gebruiksvriendelijke website, prachtig gras.

Levering snel en keurig. Mooie kwaliteit gras. Dik tevreden klant. 😊

Kennis van zaken, goed advies en snelle levering

Een paar keer gebeld met een vraag en iedere keer snel en vakkundig geholpen (voor zover ik dat als leek kan beoordelen) Levering ging snel en graszoden liggen er mooi in.

Goede levering snelle en een top mat

Mooie graszoden, snel geleverd!

Uitstekende kwaliteit van de zoden.

Werden binnen 24 uur keurig geleverd. Waren goed verpakt op een pellet,.Werden door chauffeur op 1 meter afstand van de tuin afgeleverd. Zijn zeer tevreden

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte