Kwalitatief hoog en snelle service

Prachtig nieuw gazon dankzij dit bedrijf :) De levering was snel en bij aflevering kreeg ik nog een aantal gratis tips

Zeer netjes en attent

Ging met vervoerder niet helemaal soepel. Maar keurig opgelost door lageman.

Top service!

Al bij de offerte goed ingelicht en te woord gestaan. Ondergrond was bij mij het grootste probleem. Met extra teelaarde opgelost. Gras is binnen een week gelegd. Harde werkers, goed tussendoor overleg en zeer netjes achtergelaten. Nu hopen dat het zo de komende jaren blijft.

Helder en duidelijk

Super team die weten waar ze mee bezig zijn echt een aanrader

mooi gras

Nette levering met elektrisch pompwagentje tot naast het werk gebracht. Vriendelijke chauffeuse.

Super die graszoden, zeker geen zooitje

Goed advies, makkelijke website, prima levering en goed product. De 50 m2 lagen er zo in en een can hear the grass grow’.

Prima gras

geen

Uitstekend!

Snel geleverd & een vriendelijke bezorger top!

Keurig telefonisch te woord gestaan en prima afhandeling van betaling en levering!

Telefonisch geinformeerd naar de mogelijkheden en levering ten tijde van de Corona periode. Levering conform het gecommuniceerde tijdstip door nette chauffeur van de vernoemde firma. Verwerking van zand en graszoden nog dezelfde dag waarbij slechts 2 graszoden van slechtere kwaliteit waren (beiden waren zeker een meter slecht; te dun met gaten). We hebben nieuwe borders aangelegd en een deel van het grasveld vervangen. Voorts prima!

Snelle levering mooi gras

Super snelle levering, en mooie kwaliteit.

CHAOS TROEF

Jaren geleden ook een keer graszoden gekocht bij t zelfde bedrijf maar toen bij een kweker in Nooitgedacht. Dat was perfect! Nu in maart 2020 na de tuin te hebben veranderd, weer graszoden besteld bij t zelfde bedrijf. Bestellen en betalen ging soepel Geen bevestigingsmail dus de volgende morgen maar gebeld over of t goed was gegaan zodat ik niet voor niks heen rijd. Er was iets misgegaan. Excuus maar ik kon me dezelfde dag melden bij een kweker in Buinerveen. Kan gebeuren, niks aan de hand. In Buinerveen aangekomen begon de ellende. Er stonden met mij nog zeker 5 andere auto's op hun bestelde graszoden te wachten. De mensen die daar de graszoden aan t oogsten waren wisten nergens wat van! Dus niet alleen bij mij maar ook bij die andere 5 was er wat misgegaan. De mensen die er aan het rooien waren waren erg ongeïnteresseerd en deden ook geen enkele moeite om dingen op te lossen. Iedereen erg teleurgesteld. In de auto weer gebeld en t verhaal uitgelegd. Duizendmaal excuus en een nieuw adres gekregen. Ditmaal moest ik naar Klijndijk. Daar aangekomen kreeg ik meteen een hele andere indruk. Buinerveen was een grote chaos, in Klijndijk was alles keurig netjes. Er stonden allemaal bestellingen klaar voor mensen. Dat van mij moest er ff tussendoor zei de man op de tractor. Hij ging meteen aan de slag en binnen 20 minuten had hij mijn graszoden geoogst en werden ze keurig op de aanhanger gezet met de tractor. Compliment voor deze man die wel wist hoe je netjes en vriendelijk mensen kunt helpen. Helaas was de meebestelde mest daar niet aanwezig. Daar heb ik nou al 2 keer een berichtje over gestuurd want ik wil het teveel betaalde terug hebben. Helaas nog geen antwoord gehad. Hoop dat dit nog wel ff geregeld wordt. Als ik de andere reviews lees heb ik gewoon pech gehad want de meesten zijn zeer tevreden. Nou gaan we duimen voor de te winnen grasmaaier maar dat zal wel niet gebeuren na zo'n slechte review haha.

Correct van a tot z

Jongens weten waar ze mee bezig zijn en was keurig geregeld allemaal

Tot nu toe, één week na leggen, lijkt alles top!

Zal eerlijk bekennen dat ik voor de goedkoopste optie heb gekozen die ik online kon vinden. Moet zeggen dat ik daar tot nu toe nog geen spijt van heb. Communicatie omtrent leveren is goed en duidelijk. De ene rol is wat droger dan de andere, maar nu een week na het leggen lijkt alles aardig goed te gaan. De eerste witte worteltjes komen al duidelijk door de zoden heen. Ik hoop dat het zo doorzet en dan ben ik een heel tevreden klant!

Hele mooie graszoden, alleen de onderste rollen van de pallet waren aanzienlijk van mindere kwalitei

Netjes en snel geleverd. Mooi gras op enkele rollen na.

Op tijd geleverd

Tot mijn verbazing was de partij al geleverd voor ik er erg in had. Voor 8 u, in de ochtend. Top. Tip wel handig om een leveringsbon in brievenbus te gooien.

Geweldige service en zeer mooi en goed gras

Duidelijke website en makkelijk te bestellen. Na een zeer snelle levering (en dat ondanks de drukte), de volgende dag het gras gelegd en ik moet zeggen met een prima resultaat. Top service en kwaliteit!

Kwaliteit gras voor een goede prijs

Bestellen ging makkelijk en duidelijk via de site. Levering was ook mooi op tijd. Ik heb de zoden pas een dag later kunnen leggen maar dit heeft de graszoden er niet minder op gemaakt. Vooraf nog wat informatie opgevraagd waar gelukkig snel op gereageerd werd! Heel blij nu met het resultaat

Zeer makelijke en duidelijke site, ik werd goed op de hoogte gehouden ,wat betreft de levering, zelfs de chauffeur belden van te voren hou laat hij er zou zijn ,met een woord gewelgig

Makkelijk online te bestellen, keurig bevestiging gekregen en later op de avond een tijdsvak gekregen,,, Chauffeur kwam mooi optijd in de ochtend en netjes afgeleverd op een parkeervak, wij hadden premiun gras... zag er super uit.. mooi van kleur en rollen waren allemaal heel,. We zijn er blij mee en zeker een aanrader!!..

Goede en mooie kwaliteit

Tijdens telefoongesprek goede info en adviezen over tijd en welke graszoden eerst te leggen. Daarnaast zeer te spreken over de kwaliteit van het gras.

Snel via internet besteld. Bij bezorgen kon je aangeven waar het neergezet kon worden bij niet thuis. En bij aflevering kreeg ik een telefoontje dat het neergezet was. Helemaal top. Daarnaast krijg je nog vele tips hoe jouw gazon mooi te houden

Overzichtelijke website, duidelijke uitleg en eenvoudige bestelprocedure Kwaliteit van de stipt volgens afspraak geleverde graszoden was uitstekend.

Mooi sterk gras en snelle levering

Echt prachtig sterk gras! Mooi rollen, perfect opgerold op pallet, geen scheuren. Netjes geleverd en gecommuniceerd over de levering, vriendelijke chauffeur. Het leggen ging eel vlot, ligt er nu al prachtig bij, laat staan als straks de naden tegen elkaar aan zijn gegroeid. Top!

Prima bedrijf

Net en vriendelijk bedrijf. 2 jaar geleden besteld. Nu deze week weer. De kwaliteit van deze partij was minder goed. Blijft een natuurproduct dus trekt wel weer bij. Al met al kun je hier met een gerust gevoel je graszoden bestellen.

Prima, het gras ligt helaas wel scheef en de teelaarde is van zeer slechte kwaliteit. Het is wel in 1 keer groen.

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte