Mooie zoden

Vlot en goed geleverd.

goede kwaliteit,snelle levering,prima service

Ben zeer tevreden ,het groeit goed zit mooi vast ,zou u bedrijf van harte aanbevelen.

Uitstekend bedrijf en goede kwaliteit!

Uitstekend bedrijf met goede informatie, en goede producten. Wij zijn er zeer blij mee en tevreden over en kunnen nu genieten van onze nieuw aangelegde prachtige gazon.

Geweldig !!

Heel goede service , chauffeur was mooi op tijd en bracht het gras tot aan mijn perceel van de moestuin !

Voor, tijdens en erna Perfect!

Prima bedrijf met goede begeleiding, en een goed product. Wij zijn er zeer tevreden over, en kunnen nu genieten van onze nieuw aangelegde tuin, met een prachtig gazon.

mooie graszoden

De graszoden werden mooi op tijd geleverd volgens de track en trace code. Dezelfde middag/avond gelegd en de volgende dag was het flink regenachtig, dus dat was goed getimed. Op dit moment liggen ze nu (nog maar) 24 uur. Maar het ziet er heel goed uit.

uitstekende kwaliteit en goede service

De graszoden die we hebben besteld zijn op de juiste datum geleverd. Ook was dit netjes op een pallet opgerold. De graszoden zijn van goede kwaliteit. de graszoden zijn makkelijk te leggen. helemaal tevreden!

Snel en volgens afspraak geleverd, eenvoudig te leggen

we hadden weinig tijd en zochten een snelle en betaalbare leverancier. De prijs per m2 was scherp, de transportkosten voor 17 m2 hoger dan de zoden. Keurig volgens afspraak geleverd en op korte afstand neergezet. Goede kwaliteit.

Goeie kwaliteit

Goeie kwaliteit mooi groen echt een aanrader!!!

goede kwaliteit en op juiste moment geleverd

In verband met de weersverwachting en geplande moment van leggen was het leveringsmoment van belang. Kwam keurig op tijd. En het gras lijkt, ondanks de hitte en dus 2x per dag sproeien, goed aan te slaan.

Supergras voor een evenement.

Ik heb het gras voor een bruiloft gebruikt om een ganpad te maken en op de diner tafel. Ziet er tof uit.

Constante goede kwaliteit

Wij verwerken regelmatig graszoden van bovengenoemde firma. Goede kwaliteit,correcte levering,mooie prijs.

Mooi gras voor een zeer nette prijs!!!

Had nog nooit gras aangelegd maar door het bijgeleverde boek is het goed te doen. Ook staat er heel veel en duidelijke informatie in hoe je je gras goed kan houden. TOP!!!

Matig

Gras matig veel droog en bruin kleurig. Helaas geen goede en mooie gras.

Teveel zoden die geel waren.

Van de 91 zoden heb ik 8 zoden weggooit deze waren geel ipv groe.. De zoden waren ook droog alsof ze 2 dagen geleden gesneden waren. Normaal koop ik ze bij Graaco daar zijn ze altijd goed.

Goede prijs, kwaliteit en uitstekende levering

Prijs voor de zoden was goed, ook voor de levering aan huis. Pakket is heel netjes vlakbij de poort naar de achtertuin gezet tijdens mijn afwezigheid. Super service!

snelle levering en goede kwaliteit

Chauffeur was zeer behulpzaam (Tielbeke) en kon bijna lossen achterin de tuin. Track and trace helaas niet ontvangen echter na een belletje kon men mij de precieze tijd doorgeven.

Ten tijde van de levering was ik aan het werk en werd keurig gebeld met de vraag waar de graszoden neergezet mochten worden. Kwaliteit van gras is zeer goed en ook de manier van stapelen op de pallet was netjes.

Goede kwaliteit gras, snelle service en Top geregeld!

Voor onze tuin hebben we premium speelgras op woensdag besteld, donderdagochtend al in huis, en gelijk gelegd. Kwaliteit is ook goed en ziet er erg goed uit. Super tevreden. Wij kregen de informatie dat we een foto konden toevoegen voor het resultaat, maar helaas kunnen jullie niet genieten van dat mooie plaatje!😉 Helemaal trots op ons gazon! Mede mogelijk gemaakt door jullie!! Bedankt

Cheap, on time and great quality

I ordered on Monday, got it on Wednesday, and by Saturday the grass was knitted together and flourishing

Goede kwaliteit, aparte chauffeur

Via via heb ik goede verhalen gehoord. Wij hadden 175 m2 zoden nodig en de kwaliteit is zeer goed. Hierover niets dan lof. Echter de chauffeur was een zeer bijzondere en wat asociale man. Hij belde omdat hij het adres niet kon vinden. Toen ik hem een tip wilde geven onderbrak hij mij en zei dat ik eens niet zo moeilijk moest doen. Pardon? Heel vreemd en ongemakkelijk gesprek. Ook bij levering vreemde opmerkingen. Niet prettig! Dus ik kies wel voor een 8 en aanbevelen ja, maar dat geldt voor de zoden en de bestelprocedure. Voor de aflevering en de chauffeur een dikke 3!

Perfecte service en perfect product

Zondagavond besteld en dinsdag keurig afgeleverd. Hanteerbare zoden, wel soepel, maar niet heel breekbaar. Goed zelf te leggen. De volgende dag het te veel in de achtertuin gelegd en ook na een dag nog steeds prima van kwaliteit! Wij zijn heel enthousiast en zullen julli zeker aan anderen aanbevelen!

Goed graszoden voor een schappelijke prijs

De graszoden werden netjes tot zo ver kon bezorgd. Het leggen ging prima op een enkel scheurtje in 3 rollen waren ze allemaal perfect, maar heeft toch geen invloed op het gras. Nu 4 dagen geleden en het gras begint aan te pakken. Goede kwaliteit!

Mooi gras goed te leggen.

Gras ziet er mooi uit en leggen was vrij eenvoudig. Over de levering kan ik niets zeggen, omdat ik het zelf heb opgehaald. Bij aankomst was ik niet bekend. Waarschijnlijk had dit te maken met de tussenpartijen waar ze mee werken. Gelukkig werd dit snel opgelost en was ik weer snel onderweg en kon ik thuis direct leggen. Mooi gras, zeker aan te raden!

Snelle en goede service, prima graszoden

Netjes op tijd geleverd. We hadden tussen 8.00 en 10.00 gevraagd, de beste man was er keurig om 8.00 uur. Zoden hebben we zelf laten leggen, ziet er goed uit. Ligt nu één dag, tot nu toe zijn we tevreden. Resultaat is op de foto te zien.

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte