Top bedrijf

Mooie website. Duidelijke bestellijst. Goede omschrijving voor het leggen en de nazorg. Goede vervoeder. Prachtige graszoden voor een redelijke prijs

Heel goed!

Super! Van begin tot eind. Keurig bezorgd, uitstekende kwaliteit graszoden. Vers afgesneden, aanrader.

Blij met een randje

Snelle service, mooi gras geleverd. Alleen helaas een pallet tekort gelost welke uiteindelijk de derde dag wordt nageleverd waardoor deze pallet vrij droog was en het gras al geel was toen ik het legde. De andere drie pallets was keurig vers groen gras.

Conform afspraak zaken netjes geregeld.

Alles is keurig conform afspraak afgehandeld, complimenten. Enige tip is om het moment waarop je inzicht krijgt in het tijdsblok waarin de graszoden geleverd gaan worden de dag/avond tevoren al te melden

Uitsteken6

Zo te zien mooi gras en keurig op de juiste dag de bestelde hoeveelheid geleverd.

Goed en snel geleverd.

Volgens afspraak op tijd geleverd, kwaliteit ook super en vers.

Snel en netjes

Snel en netjes. Het zou alleen beter zijn dat er onder het kopje chauffeur niet met karakters wordt gewerkt om iets duidelijk te maken. Je kunt amper een zin maken, maar misschien is daar een reden voor. Graszoden zijn prima en zeker aan te bevelen. Top kwaliteit.

Snel besteld,snel verstuurd en prima kwaliteit

Een online bedrijf zosls het hoort,doen wat je beloofd op je website.

Goede constante kwaliteit

Zelfs een emmer mest was meegeleverd. Top

Goede kwaliteit, snelle bezorging

Goed vers geleverd. Alle graszoden van prima kwaliteit.

Levering prima. Keurig verpakte verse graszoden. Volle groene sprieten. Chaufeur heeft de zoden dichtbij het werk gezet. Gras ligt er nu 3 dagen in. Dus kan er verder nog niet veel over vertellen.

goede info vooraf! Op tijd geleverd en superkwaliteit graszoden!

Great quality, on time delivery

The delivery was just on time, as planned. Nice packing and kind delivery service. They have placed the pallets nearest point to garden. The quality of the grass is great according to my gardener. Nicely placed and already şooks perfect. Fingers are crossed for long term durability after my kids :)

Prima kwaliteit en service

Super !

Mooi op tijd geleverd. En goede kwaliteit.

positief met een uitzondering...

Goede site en prima prijs. Wel jammer dat zonder de mee-bestelde mest werd geleverd.

Best geel

Ik vraag me af of de graszoden echt dag daarvoor pas waren afgestoken, ze waren al best geel toen ze werden gebracht en er kwamen ook al worteltjes door de aarde aan de onderkant heen......verder prima gras

Prima geleverd, vriendelijke chauffeur.

Goede ervaring, snel ennetjes geleverd. De graszoden liggen nu 5 dsgen, en wij sproeien dagelijks. Gaan ervan uit dat het een prima green gaat worden.

Mooi gras & op tijd geleverd

Gras was volgens afspraak geleverd. Het ziet er goed uit!

Goed gras

Precies volgens afspraak

Matig

Komt heel goed uit kan ik gelijk reageren.Ik heb gisteren gebeld met een collega van jullie. Ik had nl teveel Teelaarde besteld heb dus nog 1 M3 over.Nu zou dat volgens een email vandaag opgehaald worden Dus zat ik heel de dag thuis te wachten.Heb zelfs andere afspraken afgemeld jammer genoeg Dus ben niet blij hiermee zoals u begrijpt!!???. hoe gaat het nu verder ?

De graszoden zijn keurig afgeleverd

De zoden liggen er nu 5 dagen. Ziet er goed uit.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snel geleverd en op de aangewezen plek.. Mooie rollen gras en fijne teelaarde

Prima kwaliteit,bezorging okee, goede prijs

Stuifzandlaan 11

9462RM Gasselte