Alles volgens verwachting geleverd!

Alles volgens verwachting geleverd. Produkten in goede kwaliteit

mijn bestelling is uitstekend behandeld, ontvangst was snel en correct en het artikel was goed van kwaliteit en vakkundig verpakt.

Vlotte service en goede communicatie

Bestelling werd vlot verzonden maar door DHL helaas op het verkeerde adres bezorgd. De medewerker van Quofi ging er meteen achteraan

Goede service!

Onderdeel van raamuitzetter bleek los van elkaar besteld te moeten worden. Goed opgelost door Quofi door dit onderdeel alsnog kostenloos op te sturen. 5 sterren voor de goede service en snelle reactie!

Goede site met duidelijke uitleg ,bestellen en levering verliep soepel. Een aanrader voor oa klussers.

Supersnel én goed

De bestelde artikelen werden uitstekend verpakt en de dag na bestelling al geleverd!

zeer snelle en correcte levering

zeer snelle en correcte levering

Gewoon goed, maar kan beter

Gewoon goed, maar klantenservice kan wel een stukje beter/vriendelijker.

Keurig geleverd wat ik bestelde.

En nog goed product ook.

Nette snelle levering

Goede prijs en snelle levering. Kan het niet beter wensen.

Kwaliteit is erg goed.

Ik heb laatst iets besteld en het werkt perfect!

Snel geleverd, goede prijs!

Binnen een dag geleverd. Slot was beste prijs die ik internet kon vinde !

Product zoals beschreven

Commande bien reçue, mais ...

Commande bien reçue très rapide malgré le weekend, manque du suivi du colis, mais réponse rapide au email donc satisfait

Scherpe prijzen, snelle levering

Prima service!

Fantastic

We bought a De Walt Tafelzaag+ onderstelt . It arrived well but we had a problem when turning on. The next day I called Quofi, they did everything to help me, came to pick it and ordered a new one, when realizing that they don’t have a new one in stock and it might take time until they have one, they surprised us and we got a new one with in 3 days, great service! Kind people! Helpful! Wonderful tafel zaak!

Heel tevreden over Quofi

Keurig verpakte zending en netjes op tijd bezorgd. Daarnaast ook nog eens goed geprijsd. Een tevreden klant rijker.

Waardeloze communicatie

Liefst geen enkele ster gegeven, maar dat wordt niet door het systeem geaccepteerd.. Aantal sloten besteld. Bevestiging kwam snel. De levering bleef echter uit hoewel 1 soort slot op voorraad was , het andere slot soort had 2 - 5 werkdagen levertijd. Geen vervolgemail met verwachte leverijd ontvangen. Na 10 dagen gebeld en toen wist Quofi de status nog niet .. De opdracht gelijk geannuleerd. Voor mij geen Quofi meer.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

Na het bestelling was een dag en tijd aangegeven wanneer ik mijn bestelling zou ontvangen en het is een waardering want alles klopte precies

Mooie prijs en snel Verzonden

Goeie winkel met mooie aanbiedingen en snel Verzonden

Goed!

Ik belde voor korting op verzendkosten ivm vergissing , dit was niet mogelijk zei men.

Top bedrijf

Echt een heel goed bedrijf, de prijzen zijn echt goedkoper dan bij de concurrent.

Niets op aan te merken.

Vlotte levering

prima, conform verwachting

De correctheid en snelheid is prima. Jammer alleen dat er geen factuur bij zit. Die moet je apart opvragen. Voor de klant weer extra werk.

Niet gekregen wat ik besteld heb

Bestelling gedaan, geen probleem. Afleveren duurde lang. Iets anders gekregen dan ik besteld heb. Na telefonisch contact een veel te omslachtig rectificatie traject in gestuurd, kan 4 weken duren voordat ik mijn geld terug gestort krijg. Ik bestel nooit meer iets via deze site. Ik ben klant GEWEEST!!!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen