Product is precies wat ik nodig had.

Snelle levering van de gewenste onderdelen

Deursluiter werkt onvoldoende

Ik had een Dictator 1400 besteld, identiek aan diegene die ik in gebruik had, maar het pompje van de nieuwe blijkt onvoldoende om de deur dicht te trekken. Ik zal dit product terugsturen.

Snelle en correcte afhandeling.

Bestelde product is naar wens.

de schanieren waren iets verbogen

ik was gedwongen bij quofi/ destil te kopen omdat alle andere lervancier uit verkocht waren. prijs technische waren ze veel te duur. maar met andere dingen weer niet!

Goede prijs

Was veruit de goedkoopste

topprodukten tegen scherpe pprijzen

Voor onze carroussrlkast van inmiddels 15 jaar enkele onderdelen voor het meganiek gevonden bij deze firma tegen een scherpe prijs. Bovendien lijken de nieuwe onderdelen beter dan de oude wasrdoor de kast weer als nieuw of eigenlijk beter functioneerd. Top!

Wij hadden niet verwacht dat de bestelling ook op Texel er de volgende dag was!

Voor de eerste keer gebruikgemaakt van deze website. Had een bijzonder onderdeel nodig voor deurbeslag voor ons vakantiehuis op Texel. Gelukkig meteen gevonden bij Quofi, en ook nog eens op ons eiland afgeleverd!. Dat was nog niet zolang geleden zo vanzelfsprekend! Dus prima in orde zou ik zeggen.

Snel en correct

Snel en correct

bestelling naar wens

veer voor deurslot besteld en andere dag ontvangen, erin gezet en werkt weer.

Snelle levering, prima

Na levering bleek dat ik de verkeerde maat had besteld, na even bellen een retour nummer gekregen, opgestuurd en na een paar dagen was het geld teruggestort, echt heel fijn. De bestelling van de juiste maat was weer binnen 24 uur geleverd!!

Snelle levering, scherpe prijs.

Bezorgd op de dag die ik aangaf, en qua prijs één van de laagste.

Goede levering maar niet tevreden over het product

Over de geleverde postbus ben ik helemaal niet tevreden. De achterwand van de brievenbus wijkt naar achteren waardoor de klep niet over de achterwand heen valt. Vervelend omdat het er bij in kan regenen en we natte post ontvangen.

De levering door DHL was mis gelopen en was terug gestuurd, maar Quofi heeft heel snel de order opnieuw gestuurd. Uitstekende en snelle service. Hartelijk dank.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Prima kwaliteitsproducten en snel geleverd. De producten zelf lagen onverpakt in de doos, dat vond ik iets minder. Gelukkig geen beschadiging maar had wel iets omheen gemogen.

Snel en voordelig!

Ook met een bestelling van een paar euro snel En goed verzonden!

Tevreden over zowel de aankoop als de levering van mijn artikel.

Prima schoonloperdoek

Fijn dat jullie veel onderdelen op voorraad hebben

Service zonder zorgen!

Bestelling was bezorg gevoelig en ‘s ochtends speciaal bezorgd zodat het heel bleef. Echt fine zorgen en kon meteen verder met de klus!

Redelijke prijs, grote keus snel bezorgd

Vond na enig zoeken deze robuuste deurvastzetter voor de laagste prijs en de bezorging was sneller dan verwacht!

Eerste keer en goed bevallen

Product is netjes op tijd (de volgende dag al) bezorgd. Dank

Snelle levering, paste perfect.

Rolwielen voor de Altrextrap. De volgende dag in huis. Netjes verpakt en paste perfect.

alles ok

Onbetrouwbaar

Een toestel gekocht na 10 min onbruikbaar aangezien niet starten, contact opgenomen met klantendienst eerst voorgesteld om onderdeel op te sturen en na verschillende keren te moeten uitleggen dan toch aanvaardt om te retourneren. 4 Dagen bezig voor een retourlabel met een barcode. Vandaag toch zelf retoureren door de hoge transportkosten te betalen want krijg geen reactie meer. Indien ze niet terugbetalen ga ik alles doorgeven aan mijn advocaat.

Deurstopper

Deurstopper gaat niet omhoog waardoor je hier met de hand erg hard aan moet trekken.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen