Goed en snel geleverd

Makkelijk te bevestigen

Supersnelle levering

Zeer snelle levering en alles was in goede orde.

Liegen

Schoenen kwijt gemaakt… blijven volhouden dat ze verstuurt zijn maar kunnen dit niet bewijzen. Ik heb zelf het bewijs van verzenden naar quofi en quofi zegt dat ze verstuurd zijn op de dag dat ik ze naar hun heb gestuurd rara hoe kan dat. Kortom ze doen niks en ik ben schoenen kwijt en €300 kwijt. Slechte service en onbeschofte reacties van medewerkers!!!! Dus SLECHT SLECHT EN NOG EENS SLECHT!!!!!

Geen communicatie en hele slechte service.

Een kapotte grasmaaier gekregen. Retour gestuurd en maanden niets gehoord. Ik kwam er toevallig door mijn eigen initiatief achter dat de grasmaaier naar een oud adres is gestuurd terwijl ik niet eens wist dat hij verstuurd zou worden! (Heeft al bij al 3 maanden geduurd!!!)

Goed afgeleverd

Na meer dan een week nog niets ontvangen, geen bericht gekregen. Gebeld naar Quofi. Men zei dat het nu verzonden zou worden. Vriendelijke medewerkster. Twee dagen later binnen!

Missing parts in the package

Ordered two WC door handles (Hoppe) and both arrived with missing screws. When I reported that to [email protected] nobody bothered replying to me.

• Would you recommend us? No

product ok,levering onvoldoende.geen kennis genomen,per toeval thuis!

levering in gebreken,geen bericht,toevallig thuis

Snelle levering, goede service

Ik kon nergens anders het onderdeel vinden dat ik nodig had . Hier wel, prima geregeld

Simply perfect

I am extremely satisfied. The product I ordered arrived perfectly on time. A part that I had to assebly was faulty (I could not tighten it, as a screw of this part gor stripped). I wrote to the Quofi and discrebed the problem. One day later I got the faulty part. Now my lawn mower works perfect. The speed at which they handle my problem was just unbelievable! Best online post sale service ever! Well done!

Bedankt!!!!

Alles naar wens de Rolluikklink gemonteerd aan de binnenzijde ivm magneetvliegen gordijn,,,,

Very good

Good assortiment on the website. Handy way of searching itens. Delivered on time and in a good shape.

Mijn pakket is 11 dagen onderweg geweest zonder enig bericht

Product is top

Correcte service

Correcte service

Slecht

Ik heb een product ontvangen waarvan de wiel al beschadigd is. Het product staat nog precies hoe het geleverd is heb het niet gebruikt of aangeraakt. Er word gezegd dat dit niet zo was bij levering en een oplossing is er nog steeds niet. Ik heb hierdoor veel kosten moeten maken aangezien ik dit nodig heb voor mijn bedrijf

Uitstekend geadviseerd en geholpen

!!!???

Snel geleverd en product voldoet aan verwachting!

Netjes en goed

Erg tevreden over product laminaat zaagjes. Maar zeker ook over de snelle verzending. Netjes op tijd

Keurig en vlot geleverd

Korte deurklink besteld i.v.m. hordeur. Makkelijk besteld en vlot geleverd. Eén punt van aandacht: Waarom is het niet mogelijk om meteen voor een afhaalpunt te kiezen? Nu kon dat pas nadat ik - rijkelijk laat - bericht kreeg over het afleveren van het pakketje.

Prima artikelen

Snelle levering. Prima artikelen. Kom er zeker weer terug.

Veel keus en duidelijk

Duidelijke webshop met veel keus, goede prijs en snelle verzending

Alles verliep zoals beloofd.

vlotte communicatie vlotte levering. grasmaaier eenvoudig in montage.

heb het product niet ontvangen

gebeld en bericht verstuurd geen reactie zeer slecht

Super product

Snelle levering prima bedrijf

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen