Snelle en complete levering

Voor raambeslag uitgekomen bij Quofi. Verschillende uitzetters gevonden van het merk Axa tegen een lagere verkoopprijs. Volgende dag vroeg in huis, zelfde dag de klus afgemaakt.

Alles op tijd

HAPPY

Schuifhor-onderdeel gevonden ondanks dat het onderdeel meer dan 20 jaar geleden voor het eerst gemonteerd is/was. Zeer blij dat het nog bestaat EN via de leverancier zeer gemakkelijk te bestellen is/was.

altijd prima

betrouwbaar

Product zoals omschreven, snelle levering

Prima.

Verzenden langere stukken erg duur. Misschien kan de website duidelijker. Kon niet meteen vinden wat ik zocht. Kan ook aan mij liggen.

redelijk

Ik heb geen factuur ontvangen

Duidelijke website, makkelijk besteld en snel geleverd.

Via Google zoeksite op site van Quofi terecht gekomen. Snel gevonden wat ik nodig had. Goede prijs-kwaliteit, makkelijke site om onderdelen te zoeken en bestellen. En snel thuisbezorgd.

Klasse aan onderdelen

Alle bestelde materialen zaten er bij t was dus snel en goed en gemaakt

De spullen snel geleverd en precies goed de foto komt perfect overeen met wat je nodig heb .

Perfect en snel geleverd

Producten snel en conform de beschrijving geleverd.

Wel besteld niet geleverd.

Heb in maart al besteld maar er is niks geleverd. Hier al meerdere keren gemaild, maar krijg steeds zelfde reactie is geleverd. Ik heb nog steeds niks ontvangen graag snel leveren. Anders zal ik om de 3 dagen de status van afhandeling beschrijven bij reviews.

Bestelling van het product gaat eenvoudig en is goed verpakt en snel afgeleverd

Levering nadat alles compleet was.

Fijn contact toen pakketje even "zoek" was dankzij DHL. Mooi deurbeslag, stuk voordeliger dan andere leveranciers. Super blij mee!

Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

goede service en goede levering

kwalitatief goede producten

Snel besteld en geleverd. Goed materiaal

Prima…bestelling en afleveringen volgens afspraak..top.

Bezorgd volgens afspraak op ander adres

Product geleverd zoals pp de webshop was aangegeven. Montage was zo gebeurt met duidelijke handleiding.

Stevige koffers

Stevige koffers en snelle levering

Snel geleverd, goede prijs

Zie hierboven, verder niets aan toe te voegen.

Redelijk

Lange levertijd, En beschadigd binnengekomen. Jammer, alles werkt wel naar behoren en we hebben her apparaat in gebruik.

Goede levering

Het materiaal dat ik nodig had

Goedkoop en snel!

Paar raamuitzettertjes besteld, zijn die dingen gewoon 40% goedkoper dan bij de Gamma....

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen