Alles perfect

Het werkt

Juiste onderdelen direct geleverd

Slecht

Bestelde product bestaan uit meerdere onderdelen. Dit was niet bekend in het magazijn. Dus kreeg ik verschillende onderdelen geleverd na hoeveelheid wat er besteld was en kon ik maar 2 producten maken ipv bestelde 7. Helaas was het na duidelijke uitleg via de mail nog niet mogelijk om de juiste producten na te leveren. Mijn klus het plaatsen van een kozijn kon niet doorgaan! Kortom weet wat je verkoopt en check dit goed voor verzenden!

Goeie prijs en snel geleverd!

Duidelijk website goed aanbod en telefonisch ook goed geholpen voordat ik heb besteld.

Vlotte en soepele afhandeling van mijn bestelling.

Prima werk!

Gemakkelijk

Praktisch

Heb het bestelde product nog steeds niet.

Na meerdere keren mailen waar mijn bestelling blijft, lijkt wel of ik aan een lijntje wordt gehouden. Bestel hier nooit weer producten aangezien ze niet leveren. Normaal als ik bestel wordt het binnen 3 dagen geleverd nu duurt het al bijna een maand.

Superkwaliteit tegen superprijs

Snelle levering van kwaliteit

Snelle levering van het artikel dat ik had besteld.

Makkelijk en duidelijk

Makkelijke webshop, duidelijke bestelwijze, duidelijke communicatie, snelle afhandeling, snelle levering.

Prima oplossing

Precies wat ik zocht tegen een meer dan acceptabele prijs. Wellicht als tip de volgende keer in een brievenbuspakketje bezorgen (enveloppe was ook goed geweest) en daarmee de in relatie tot de aanschfkosten hoge verzendkosten beperken.

goede koopervaring

2e aankoop; net zo goed verzorgd als de 1e !! Aanrader.

Hoge kwaliteit, snelle levering en vriendelijke klantenservice

Voor een draaideurkast uit 2006 was nieuw beslag nodig en dat vond ik bij Quofi voor een scherpe prijs. Even gebeld om te verifiëren of het het juiste beslag was en vervolgens besteld. Levering was een dag later. Kast werkt beter als voorheen. Top!

Zeer slechte ervaring, slechte klantendienst

Op 21 oktober 2022 hebben wij online een bestelling geplaats. Daarbij hebben we onmiddellijk betaald en aangegeven dat wij een factuur wouden ontvangen. Op 23/12/2022 hebben wij via mail een factuur gevraagd aangezien we die nog niet ontvangen hebben. Echter waren de gegevens op de factuur niet correct. Wij hebben reeds 3 mails verzonden voor een aanpassing van onze factuur. Telkens zonder reactie.. Na contact met de klanten dienst kreeg ik een link naar een pagina waar staat dat professionele klanten niet online kunnen bestellen maar dit via mail moeten doen. Dit hadden ze moeten vermelden op de bestel pagina! Wij zullen hier dan ook niet meer aankopen aangezien ze de klant niet willen helpen. Ze kunnen de huidige factuur crediteren en een correcte nieuwe factuur opmaken maar ze weigeren om dit te doen.

Pakket voor iemand anders geleverd gekregen

Bestelling ging vlot, net als de levering. In het pakket zat echter de bestelling voor iemand anders. Met bijbehorende pakbon op de verkeerde naam. Snelle reactie ontvangen op mijn email dat men het erg vervelend vond en zeker gaan oplossen. Maar na 4 dagen nog steeds geen oplossing gehaf of actie voorstel ontvangen... Duurt wel lang om n voorraad artkel van 30 euro opnieuw toe te zenden. Ik verwacht beter van DeStil!

Klus goed af kunnen ronden

Goede omschrijving van het product op de website. Paste precies.

Makkelijk bestellen. Het product werd snel geleverd en was keurig verpakt. Installatie zeer makkelijk en kwalitatief een uitstekend product, voor een zeer aantrekkelijke prijs.

prima service

mooie brievenbus besteld. Heel blij mee

goede matrialen

ben zeer tevreden over het geleverde matriaal.heb wel 1 kant tekening.dat is dat de verzendskosten erg goog zijn vd ook maar 3 sterren.

Snel geleverd kleine beschadiging

Brievenbus voldoet. Er zit een kleine beschadiging op.

Matig

- Geen duidelijke gebruiksaanwijzing/handleiding. - kleefband blijft niet plakken en is van slechte kwaliteit

Snelle levering, overzichtelijke site.

Makkelijk te vinden wat ik nodig had, telefonisch ook prima bereikbaar.

Levering duurde iets langer dan verwacht

Bestelling werd door DHL vertraagd. Op de website van Quofi.nl is dit niet goed terug te zien. Maar de chat functie werkte prima en een medewerker kon mij de track en trace code geven van het vertraagde deel van de bestelling. Al met al een goede ervaring. Prijs was voor mij doorslaggevend. Waarom zou je meer betalen voor hetzelfde apparaat?

Snel geleverd ,heel prettig.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen