perfect

kon via toolstation waar ik een henderson rail combi had gekocht niet een los loopwiel kopen. 1 van de loopwielen werkteslecht. vandaar dat ik elders een wiel mocht kopen en voor garantie werd dit vergoed door tool station.

Goeie service, goede prijs

Was op zoek naar dempingsdoppen. Gevonden en besteld bij Quofi.nl. Goede communicatie en snelle levering. Gekregen wat ik zocht. Top.

Professioneel van begin tot eind

Voordat ik online heb besteld even telefonisch de voorraad gechecked. Snel iemand aan de telefoon die me op n nette manier te woord stond en de tijd nam om te bevestigen dat de voorraad zoals op de website vermeld klopte. Bestelling geplaatst de volgende dag geleverd in n degelijke verpakking. Kortom n goede ervaring en service zoals het hoort.

Perfecte ‘tocht’deur

Goed stevig plastic, lengte en breedte zeer goed. Moet nog ervaren hoe ik van de zomer de rits gebruik

Heel goed!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd!

Gezien de reviews was ik wat huiverig, omdat het bestelde niet op tijd verzonden zou worden. Maar de tuinslanghaspel was zeer scherp geprijsd vergelijken bij de rest, zeker na de welkomstkorting door inschrijving op de nieuwbrief, dus zonder om dit voorbij te laten gaan!! De bestelling, in het begin van de avond gedaan, werd de volgende dag geleverd. Het enige waar ik iets op aan te merken heb, is dat er niet gecommuniceerd wordt over het moment van verzending en wanneer het pakket bezorgd wordt. Dus eigenlijk een 9.5, maar afgerond 5 sterren!!

Productief

Goed produkt. Snelle levering waardoor de klus snel geklaard was. Top!

ontvangen producten niet netjes afgeleverd

2 blikken lijm (5l en 2l) besteld en beide blikken vol met deuken. Zag er niet representatief uit toen ik ze ontving. meteen de klantenservice gebeld om dit te melden omdat wellicht het kleine blik van 2.5 l retour gestuurd gaat worden. Om deze reden twijfel ik of ik Quofi zou aanbevelen bij kennissen of vrienden

Gewoon hetzelfde product met een andere naam

Paste perfect

Bpost is NIET het meest aangename om een pakje te krijgen

Producten kwamen veel later dan aangegeven op de website

Ik had speciaal bij deze website besteld omdat ze de volgende dag konden leveren. De iets hogere prijs nam ik daarom voor lief. Uiteindelijk kwam de order een tijd later wat zorgde voor vertraging.

Uitstekende service en klachtafhandeling

Uitstekende service en klachtafhandeling

Все отлично!

Доставили быстро, продукт отличного качества, большое спасибо!

Snel en keurig afgeleverd

Vlot geleverd

Nette service maar een lastige site voor op je telefoon

Bestelling was verloren geraakt bij DHP, hebben meteen nieuwe verzonden, TOP!

Goede kwaliteit

De opschroefscharnieren die ik heb besteld voldoen uitstekend.

nog niks ontvangen

niets ontvangen

Perfecte levering en service

Twee vloerluiken besteld, uitstekende kwaliteit en snel geleverd.

Niets op aan te merken, gewoon top!

Bestellen en betalen ging gemakkelijk en probleemloos. Vraag over beselling werd per omgaand beantwoord. Levering en product was overeenkomstig beloofd en verwachting. Dus niets te klagen of wensen over ;-)

bestelling, aflevering: beide snel en efficiënt

zie boven !!!

aanrader

snelle levering - items conform beschrijving - goed geprijsd !!

Op tijd goed product geleverd

Bij aflevering vond ik de isolatie schreef gelijmd op het luik. Bij naderinzien heb ik het kruip gat iets kleiner gehouden zodat ik de isolatie moest afsnijden op maat.

Snel en betrouwbaar

Insteekslot met afwijkende maat in 1 dag geleverd. Op voorraad dus!

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen