Sans le moindre problème

Les produits sont conformes aux attentes, prix très compétitifs, frais de livraison corrects, emballage parfaitement adapté, livraison rapide et soignée... Que peut-on demander de plus ?

Snelle levering, goede kwaliteit, eenvoudige montage.

Prima, maar voor zoiets simpels als een stok haak is toch niet een hele vragenlijst nodig

Snel goedkoop en betrouwbaar

Website is gemakkelijk en compleet. Snelle verzending en altijd gratis bij 50.euro besteding. Echt een fijne bouwmarkt en veel goedkoper dan de bouwmarkt om de hoek

Uitstekend product, misschien er een montagetekening bijgevoegen

Top bedrijf snelle levering

Snel geleverd elke keer opnieuw. Ik kan vertrouwen op Quofi en dat is erg prettig! Goede prijs/kwaliteit van de producten.

snel

besteld binnen 12 uur in huis en goed verpakt

Prettig

Pakketkwam 1,5 week beschadigd aan. Personeel heel behulpzaam. Werd nieuwe gezonden. Helaas hij was niet zoals verwacht en retour gezonden.

Uitstekend verlopen aankoop

Na de aankoop,goede communicatie,klantenservice goed bereikbaar.

Snelle levering, en nette klantenservice !

Ik ben tevreden over Quoofi , goede prijzen en een ruim assortiment.

Goed maar kan beter!

Ellen valdorpels. U hebt ze op maat 1030. Ze zijn echter max 100 in te korten. Ik kan goed klussen dus ik haal ze uit elkaar en maak 300 korter. Wat meer info ware beter!

Slechte service

Mijn bestelling is niet afgeleverd zoals besteld en afgesproken. Na verschillende keren telefonisch contact met destil is gebleken dat mijn bestelling terug gestuurd is. Tot heden geen restitutie ontvangen.

Prima slot geleverd! Binnen een dag bezorgd.

Prettig, duidelijk, op tijd

Dat wat besteld is is op de tijd geleverd die was afgesproken. Prima dus!!!

Snel gelefert en de goede onderdelen

Goede ervaring met dit bedrijf!

Heel erg tevreden met de afhandeling en snelle levering van mijn bestelling.

Nette en snelle levering

Geen aanmerkingen. Gewoon top.!

Bestelling snel geleverd. Week later tijdens plaatsen bleek de valdrempel niet compleet geleverd was. Mail gestuurd, volgende dag ontbrekende deel thuis geleverd. Zeer tevreden!!

Product nog steeds niet gekregen

Verkeerde huisnummer ingevoerd. Na opgeven juiste adres het product nog steeds niet gekregen

Levering batterijen

Batterijen besteld. Snel en correct geleverd zoals beloofd.

Soms gaat het goed, andere keren helaas niet.

Een heel groot assortiment. Soms is de afbeelding niet zoals de beschrijving op pagina 2 linken verder. Goed materiaal, goede prijs, maar niet wat bedoeld en op het plaatje stond. Gelukkig was retourneren geen probleem en snel geregeld.

Prima ervaring, doet wat ze beloven!

Naar aanleiding van de bestelling van een luikslot heb ik de prima ervaring met Quofi dat ze doen wat ze beloven! Op tijd geleverd, mij goed geïnformeerd, deugdelijke aflevering en een goed werkend betaalsysteem.

Mn bestelling is snel verzonden en was zeer tevreden iver de kwaliteit. Heel mooi dat de producten gewoon op voorraad waren terwijl ik mij suf heb gezocht in winkels. Besteld en de volgende dag geleverd en bovendien zeer goed verpakt! Ik zal hier zeker opnieuw bestellen.

101 Laurent Janssensstraat

Tilburg-noord 5048 AR

(013) 465 33 55

Über Quofi.nl

Bij Quofi vind je alles voor de klus! Hoe groot je klus ook is, bij Quofi vind je alles dat je nodig hebt voor jouw project. In het uitgebreide assortiment van ruimschoots 30.000 producten scoor je altijd het juiste professionele gereedschap om de klus mee te klaren. Van grote en kleine powertools tot modieus en trendy deurbeslag, of juist van veelzijdig handgereedschappen tot stijlvolle en ijzersterke werkkleding en beschermingsmiddelen. Voor de ware professional en de serieuze klusser vind je bij Quofi jouw nieuwe aanwinst. Klaar je klus met Quofi. Vind je nieuwe Powertools bij Quofi Van schroefmachines in zakformaat tot boorhamers en betonmolens. Jouw nieuwe Powertool wil je kopen bij één van de grootste verkopers van professioneel elektrisch gereedschap. In je zoektocht naar een nieuwe machine op accu of juist bedraad, voor elke klus hebben wij wat wils. Profiteer van meer dan 30 verschillende fabrikanten met bijna 2500 verschillende powertools. Ook voor onderdelen en onderhoud ben je bij Quofi aan het juiste adres. Zo houd je jouw powertool in topstaat en blijf je van het ene naar het andere project vliegen. Vertrouwd klussen met Quofi Voor het uitvoeren van je nieuwe project zoek je A-merken van topkwaliteit die je terugvindt in de webshop van Quofi. Klus met een goed gevoel en de zekerheid van kwaliteit met de voordelen van Quofi: - Meer dan 15.000 producten op voorraad - Ruim 30.000 product in het assortiment - Gratis verzending vanaf € 75,- - Voor 21.30u besteld, dezelfde dag verzonden - Levering door heel Nederland en België - Specialist in handgereedschap, werkkleding, chemie, elektrisch gereedschap en deurbeslag

Kiyoh Bewertungen